Jack zijn reis naar een volle baard

JackL78

Zware baard
En we zijn weer een week verder :D
Ik heb voor m’n gevoel wel dat het niet meer zo snel gaat. Maar misschien zie ik dat niet meer omdat ik m’n baard dagelijks zie in de spiegel.

Gr Jack :)>

IMG_9852.jpegIMG_9851.jpegIMG_9850.jpeg
 

JackL78

Zware baard
Even weer een update hoe m’n :)>reis verloopt. Gaat lekker al zeg ik het zelf :D

Ik heb voor volgende week vrijdagmiddag een afspraak staan bij de barbier. Gewoon even de lijntjes netjes etc. En misschien de front iets uitdunnen zodat die gelijk gaat met de zijkanten. Maar dat ga ik bespreken met mn barber.

IMG_9933.jpegIMG_9934.jpegIMG_9932.jpeg
 

Macx

Baardaap
Wat is de baard al mooi,Jack, echt fantastisch, prachtige kleurschakeringen en al lekker vol, de patches op de wangen zijn bijna weg, erg blij voor je dat het zo mooi uitpakt, nu lekker door baarden.(Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Even weer een update hoe m’n :)>reis verloopt. Gaat lekker al zeg ik het zelf :D

Ik heb voor volgende week vrijdagmiddag een afspraak staan bij de barbier. Gewoon even de lijntjes netjes etc. En misschien de front iets uitdunnen zodat die gelijk gaat met de zijkanten. Maar dat ga ik bespreken met mn barber.

Bekijk bijlage 27224Bekijk bijlage 27225Bekijk bijlage 27226
Ha Jack,
Zo zie je maar weer wat het oplevert als je geduld hebt en doorzet.(Y)(Y)(Y)
Het heeft jou een prachtige baard opgeleverd en naar mate de tijd vordert wordt hij nog voller en beter. Wees echter wel voorzichtig bij de barbier want er gaat gauw te veel af.
Heb je zelf al eens een poging gewaagd om zelf iets aan de baard te doen.
Een klein beetje bijwerken is niet zo moeilijk alleen als er een behoorlijk stuk af moet of als je een ander model in de baard wil is een barbier wel aan te bevelen.
En natuurlijk ook bij een sollicitatie of een leuk feest e.d. waar je goed voor de dag wil komen is het aan te bevelen.
Groet Texman :)>
 

JackL78

Zware baard
Ha Jack,
Zo zie je maar weer wat het oplevert als je geduld hebt en doorzet.(Y)(Y)(Y)
Het heeft jou een prachtige baard opgeleverd en naar mate de tijd vordert wordt hij nog voller en beter. Wees echter wel voorzichtig bij de barbier want er gaat gauw te veel af.
Heb je zelf al eens een poging gewaagd om zelf iets aan de baard te doen.
Een klein beetje bijwerken is niet zo moeilijk alleen als er een behoorlijk stuk af moet of als je een ander model in de baard wil is een barbier wel aan te bevelen.
En natuurlijk ook bij een sollicitatie of een leuk feest e.d. waar je goed voor de dag wil komen is het aan te bevelen.
Groet Texman :)>
Thanks @Texman :) .
De barbier waar ik naar toe ga mag als enige aan m’n baard komen ,om te knopen dan hè . Deze heeft m’n baard altijd al gedaan ;)). Hij luistert echt naar je en doet niet zomaar iets. Ik vertrouw hem op dit moment meer dan dat wanneer ik m’n baard moet gaan bijwerken ;) hahahaha.
 

JackL78

Zware baard
Hé baardmannen. Ik zit even te denken. Ik ben bijna door m’n baardbalsem en twijfel of ik nu een baardwax moet aanschaffen of toch weer een balsem. #durftevragen
 

Texman

Koning Baard
Hé baardmannen. Ik zit even te denken. Ik ben bijna door m’n baardbalsem en twijfel of ik nu een baardwax moet aanschaffen of toch weer een balsem. #durftevragen
Ik zie baardwax als iets voor een behoorlijk lange baard of voor een baard die absoluut moeilijk in vorm te houden is. Zelf heb ik nog niet gebruikt.
Ik denk dat je gezien je baardlengte nog geen wax nodig hebt.
Wat je wel kan doen is balsem zoeken die wat meer holt geeft dan wat je op dit moment gebruikt.
Wat ik ook een mooi product vind is Grooming Tonic van Reuzel. Ik gebruik hiervan nadat ik balsem ingebracht heb een klein beetje. Grooming Tonic is een soort haarversteviger die je haar mooi in model houd (zeker als je je baard wil stijlen met een föhn). Het is niet vet en laat zich ook weer makkelijk uitspoelen. Dus als je niet zo tevreden ben kan je de combinatie van je balsem en de tonic proberen.:)>
 

JackL78

Zware baard
Bedankt @Texman . Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Nu ik er over nadenk :rolleyes:heb ik bij m’n vorige baardreis wax pas later gebruikt. M’n baardharen beginnen, als ze een bepaalde lengte hebben bereikt, een slag te krijgen en zijn met wax iets beter onder controle te houden

Bedankt voor de tip van de grooming tonic!! Die ga ik proberen (Y)
 
Banner image
Top