Groeien zal dienen zeker wel doenIk zie mijn baard ook niet groeien. Maar hij doet het wel hoor
je baard ziet er goed uit. Succes met je nieuwe baardreis
groetjes
Dank je @Macx.WoW! Wat wordt ie mooi hé!
Dank je @Macx . Het pakt zekers mooi uitWat isde baard al mooi,Jack, echt fantastisch, prachtige kleurschakeringen en al lekker vol, de patches op de wangen zijn bijna weg, erg blij voor je dat het zo mooi uitpakt, nu lekker door baarden.
![]()
Ja tochBaard genoeg zo te zien
Ben benieuwd naar het resultaat.
Ha Jack,Even weer een update hoe m’nreis verloopt. Gaat lekker al zeg ik het zelf
Ik heb voor volgende week vrijdagmiddag een afspraak staan bij de barbier. Gewoon even de lijntjes netjes etc. En misschien de front iets uitdunnen zodat die gelijk gaat met de zijkanten. Maar dat ga ik bespreken met mn barber.
Bekijk bijlage 27224Bekijk bijlage 27225Bekijk bijlage 27226
Thanks @TexmanHa Jack,
Zo zie je maar weer wat het oplevert als je geduld hebt en doorzet.
Het heeft jou een prachtige baard opgeleverd en naar mate de tijd vordert wordt hij nog voller en beter. Wees echter wel voorzichtig bij de barbier want er gaat gauw te veel af.
Heb je zelf al eens een poging gewaagd om zelf iets aan de baard te doen.
Een klein beetje bijwerken is niet zo moeilijk alleen als er een behoorlijk stuk af moet of als je een ander model in de baard wil is een barbier wel aan te bevelen.
En natuurlijk ook bij een sollicitatie of een leuk feest e.d. waar je goed voor de dag wil komen is het aan te bevelen.
Groet Texman![]()
Ziet er heel goed uitVanmiddag bij de Barber geweest (zwarte raaf in Groningen). Alles een beetje bijgewerkt. Ik ben een tevreden man!! Nu weer lekker doorbaardenBekijk bijlage 27276Bekijk bijlage 27277Bekijk bijlage 27278
Ik zie baardwax als iets voor een behoorlijk lange baard of voor een baard die absoluut moeilijk in vorm te houden is. Zelf heb ik nog niet gebruikt.Hé baardmannen. Ik zit even te denken. Ik ben bijna door m’n baardbalsem en twijfel of ik nu een baardwax moet aanschaffen of toch weer een balsem. #durftevragen
Netjes, ziet er goed uit. Nu lekker de baard weer verder laten groeien.Vanmiddag bij de Barber geweest (zwarte raaf in Groningen). Alles een beetje bijgewerkt. Ik ben een tevreden man!! Nu weer lekker doorbaardenBekijk bijlage 27276Bekijk bijlage 27277Bekijk bijlage 27278