Jack zijn reis naar een volle baard

Bjorn

Baard
en dat te bedenken dat je t bericht in de avond plaats, ik dacht goede morgen gelezen te hebben maar er staat goed weekeinde. Hoe aanbood een vette baard. Je bent niet meer zo heel ver weg van de oude profiel foto met t petje of wel?
 

JackL78

Zware baard
@berendgr dank je. (Y):)

@Bjorn Hahaha ik zie het nu pas. Ach dat kan de beste overkomen toch ;)

Ik ben inderdaad niet ver meer verwijderd van m’n oude profielfoto. Maar m’n doel ik nog een stapje verder :D
 

JackL78

Zware baard
@Bjorn. Met de kleine gaat goed. Groeit als kool. De nachten worden steeds langer voor ons :D Bedankt voor het vragen (Y)

M’n baardreis gaat voorspoedig. Er komt lekker lengte in de baard. Ik zal morgen even een update plaatsen van hoe de baard er nu bij hangt.
 

Ivan

Baard

JackL78

Zware baard
Helemaal goed (Y) (Y) (Y)
Thanks @berendgr :)
Het ziet er goed uit! :cool: Mijn baard begint al wat grijs te kleuren. Nog een paar jaar, en ik kan waarschijnlijk ook zo'n "zout-en-peper"-baard laten staan. Alleen jammer dat de mijne zon vol niet is, met name vlak onder mijn onderlip is het niet volledig dichtgegroeid, mijn snor is ook dunner. :(
Dank je @Ivan . Ja dat peper en zout stelletje kon ik in het begin wel vervloeken maar kan het nu wel waarderen :D
Ziet er goed uit Jack
Dank je :D(Y). En de reis gaat nog verder
 
Banner image
Top