Jack zijn reis naar een volle baard

Bjorn

Baard
Ik zie nu pas aan je profiel foto dat jij de gene bent die mij al zijn baard producten heeft verkocht. Goed om te zien dat je de baard weer laat groeien want die profiel foto is echt vet. Ik begreep destijds al niet goed waarom de baard eraf was gegaan, vind het je namelijk erg goed staan.

JackL78

Volle Baard
@Bjorn
Hahaha ja ik heb het nu ook pas door :).

Bevallen de producten je nog goed?

Bedankt voor je compliment :D. Altijd fijn om te horen.

Groeten Jack

Macx

Baardaap
Wat groeit je baard snel! Na acht weken deze lengte al bereikt, fantastisch! en wat wordt ie mooi man! Ik hoop dat je je baard nog een tijdje door laat groeien. Het zal je goed staan en de kleuren zijn ook heel mooi.(Y)(Y)(Y)

Laatst bewerkt door een moderator:

JackL78

Volle Baard
Na 8 weken dit resultaat al??? Nou dat beloofd wat. Ziet er al heel.goed uit.
Thanks man!!! Het gaat wel lekker :)
Wat groeit je baard snel! Na acht weken deze lengte al bereikt, fantastisch! en wat wordt ie mooi man! Ik hoop dat je je baard nog een tijdje door laat groeien. Het zal je goed staan en de kleuren zijn ook heel mooi.(Y)(Y)(Y)
Ja we gaan nog rustig verder met het groeien van de :)>

JackL78

Volle Baard
Gaat wel lekker???????? Pffff gaat toch super
@tijn Misschien toch wel super!! Ik zie dat heel moeilijk zelf in de spiegel namelijk. Gaat voor m’n gevoel te langzaam ;)
Ha @JackL78,
Na 8 weken heb je al een hele mooi baard met fraaie grijze accenten (Y)(Y)(Y).
Ga zo door want van de minder begroeide plekken zie je ook nog maar weinig.
Op weg naar een TOP-baard ;),
Texman :)>
Dank je @Texman. De minder begroeide plekken groeien langzaam dicht inderdaad.

Jobbo

Baard
Hoi Jack, mooie baard! Kan me herinneren dat je al een hele mooie baard had een paar jaar geleden en nu dus ook met kleur tonen erin. Super gaaf!

Banner image