Honest Amish Baard Balsem

Texman

Koning Baard
Het wonder is geschied zojuist heb ik mijn bestelling van Honest Amish producten ontvangen uit Amerika:):):)
Ik hoefde geen invoerrechten te betalen dus dat valt reuze mee.
Dat het zo lang duurde was natuurlijk niet de schuld van HA maar kwam door de uitbraak van Corona in de VS.
Het bestellen en verzenden bij HA ging ook razend snel en zij communiceren ook heel goed.(Y)
Dus als iemand nu wat wil bestellen kan hij dat doen maar bedenkt wel dat er voor de verzending een aanzienlijk bedrag wordt gevraagd.:eek::eek::eek:
Hieronder zie je wat ik betaald heb.
upload_2020-8-1_16-9-56.png

upload_2020-8-1_16-3-51.png


Texman :)>
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Blij om te horen dat de bestelling binnen is. En ja wat de hoge verzendkosten betrefd. Voor de baard mag het volgens mij wel wat kosten. We vertroetelen de baard graag:)(Y)
 

zenn

Zware baard
Ja dat is zo Tijn, en als je een aardige hoeveelheid besteld dan valt het in verhouding best mee.:)>

Alleen jammer dat er aan internationale verzending momenteel niet gedaan word totdat hun duane daar achterstand hebben weggewerkt. :confused:
 

Texman

Koning Baard
Ik ben blij dat je bestselling eindelijk is aangekomen @Texman
Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn:(
Ik heb geen idee wat ik bij Mijn Baard zou moeten betalen als zij het nog leverde maar ik denk dat het in zijn totaliteit niet zo veel zal afwijken.
Op zich vind ik het ook niet zo erg want de producten van HA zijn de enige die ik gebruik voor mijn baard. Op jaar basis geef ik eigenlijk niet zoveel uit aan baardverzorgingsproducten. Ik probeer wel eens wat uit maar meestal vind ik het minder dan de producten van HA. Dus.
Ik heb nu weer een lekker voorraadje dus kan weer even vooruit :).
 

Carlstein11

Volle Baard
Zoals je weet gebruik ik nu Angry Norwegian en dat bevalt prima.
maar ik zou wel graag nog wat HA producten willen hebben
Toch maar in de V.S bestellen dan :confused:
 

Texman

Koning Baard
Zoals je weet gebruik ik nu Angry Norwegian en dat bevalt prima.
maar ik zou wel graag nog wat HA producten willen hebben
Toch maar in de V.S bestellen dan :confused:
Let even op wat @zenn schreef ander zit je misschien ook zo lang te wachten :(
(Alleen jammer dat er aan internationale verzending momenteel niet gedaan word totdat hun duane daar achterstand hebben weggewerkt. :confused:)
 

zenn

Zware baard
Klopt, maar Amazon werkt via derden en hebben niet alle varianten...
(ik wil graag weer de Bayou blend balm, verslaafd geworden aan de geur)


£20.50 (€22,72) voor Honest Amish Classic olie op Amazon.co.uk
€28,34 (geen koerswissel) voor Honest Amish Classic olie op Amazon.de
$13,87 (€11,77) voor Honest Amish Classic olie op HonestAmish.com

Amazon rekent ook nog verzendkosten als je buiten de .de of .uk site woont. En de prijsverschillen op HA.com coveren de verzendkosten.
(oftewel 2 classic olie kopen en je hebt de €20,- verzendkosten eruit, importkosten niet meegerekend.)
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Klopt, maar Amazon werkt via derden en hebben niet alle varianten...
(ik wil graag weer de Bayou blend balm, verslaafd geworden aan de geur)


£20.50 (€22,72) voor Honest Amish Classic olie op Amazon.co.uk
€28,34 (geen koerswissel) voor Honest Amish Classic olie op Amazon.de
$13,87 (€11,77) voor Honest Amish Classic olie op HonestAmish.com

Amazon rekent ook nog verzendkosten als je buiten de .de of .uk site woont. En de prijsverschillen op HA.com coveren de verzendkosten.
(oftewel 2 classic olie kopen en je hebt de €20,- verzendkosten eruit, importkosten niet meegerekend.)
Ah oke, ja daar had ik dan weer niet zo snel aan gedacht hahaha
 

Texman

Koning Baard
Dat ga ik nu ook doen want door de enorme achterstand bij de Amerikaanse douane verzend HA voorlopig niet meer internationaal.
 
Banner image
Top