Honest Amish Baard Balsem

zenn

Zware baard
Eerlijk gezegd is er niets wat er op lijkt; de structuur en geur van HA is uniek. :)>

Zit er wel over na te denken om een blikje HA wax te mengen met olie en zo zelf een balm te maken...
En als 'k echt verlegen zit importeer ik het zelf wel via hun eigen website of Etsy.
 

Nic

Baard
Resultaat en reactie beard polisher van Superfurry. Voor mij persoonlijk topproduct! Doet wat het hoort te doen. Is idd wat vettiger maar dat stoort me helemaal niet. Zeker dat ik een wat stugge en droge baard heb vraagt deze heel veel voeding :). Bij deze Superfurry en HA de favorieten.
 

Bijlagen

  • 91748307_1184023348608255_2820860775424327680_n.jpg
    91748307_1184023348608255_2820860775424327680_n.jpg
    54,4 KB · Weergaven: 38

Stubble

Stoppelbaard
Ik heb een bestelling gedaan bij Honest Amish zelf in de VS ben benieuwd wanneer het er is want het is vandaag verstuurd.
Hopelijk blijf je bespaard van een opslag die de nederlandse douane je oplegt i.v.m. de btw die niet betaald wordt bij bestellingen in de US. Is mij nu 2x overkomen. 1x bij een bestelling van 35 usd bij The Bearded Bastard, 22 euro inklaringskosten. En een keer bij badass beard care, ook 22 euro inklaringskosten.
Bestellen in de US doe ik niet meer, zoals je zal begrijpen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Die kosten kloppen in beide gevallen niet @Stubble , dus kijk de regels en bedragen er eens op na en ga in bezwaar.
Bij een bestelling kun ook altijd een verzoek indienen om het als geschenk of specimen te verzenden in welk geval je enige inklaringskosten, BTW en afhandelingskosten omzeild.
 

Carlstein11

Volle Baard
Hopelijk is het weer snel leverbaar want ik ben ook bijna door mijn voorraad heen.
En was eigenlijk niet meer van plan om weer wat nieuws te proberen.
Anders toch maar direct bij HA bestellen.
Maar ik wacht eerst de ervaring van @Texman af.
 

zenn

Zware baard
Nou 'k moet toegeven; 'k had onlangs de HA wax besteld en ik gebruik normaal nooit wax, maar het is best een goed product om te gebruiken. Had verwacht dat het 'snor wax' hard zou zijn, maar dat is het totaal niet, het is meer zoals 'stopverf'.

'K gebruik het dan wel in combo met olie; dus olie er in, doorkammen, dan een klein beetje wax om te modeleren. En blijft de hele dag in model zitten zonder trekkerig te voelen. Eigenlijk best wel prettig verrast over. :)>
 

Texman

Koning Baard
Er zit geen schot in de levering. Mijn bestelling ligt al een week in Chicago.:(
Ik denk dat door het coronavirus het transport en ook het vliegverkeer naar Europa geen prioriteit heeft.
Misschien is het zelfs helemaal niet mogelijk dus het lijkt mij verstandig om voorlopig niets in Amerika te bestellen :(.
Mijn bestelling zal heus wel een keer komen maar dat zal niet op korte termijn zijn.
 

Texman

Koning Baard
Mijn bestelling bij HA in Amerika loopt nog steeds en die ligt al sinds begin april bij de vervoerder in depot te wachten tot het verzonden mag / kan worden.
Het wordt dus helaas een lange termijn zaak :(.
Mijn ervaring met de bestelling bij HA zijn prima. Je wordt goed op te hoogte gehouden over de voortgang. Alleen de verzending is een probleem anders had ik mijn bestelling allang binnen gehad. De hele Amerikaanse maatschappij is zwaar getroffen door het Coronavirus en er zijn ineens heel veel mensen werkeloos plus een enorm aantal dodelijke slachtoffers. Dat heeft natuurlijk een enorme impact.
 
Banner image
Top