Honest Amish Baard Balsem

Jobbo

Baard
Op zich vind ik €20,- voor verzenden uit de US niet duur. Een pakketje binnen Nederland versturen is ook al gauw €9,95 (behalve bij grote bedrijven als bol.com).
 

Joep

Zware baard
Op zich vind ik €20,- voor verzenden uit de US niet duur. Een pakketje binnen Nederland versturen is ook al gauw €9,95 (behalve bij grote bedrijven als bol.com).
Dat is zo, maar als je bedenkt dat je bij ali soms geen verzend kosten betaald vanuit China, dan is het toch wel weer veel. Hoe ze dat doen bij ali vraag ik me wel af??
 

Texman

Koning Baard
Bij Ali wachten ze met verzenden tot ze en zeecontainer vol hebben en die wordt dan met een vrachtschip vervoerd.
Dat maakt het per bestelling een stuk goedkoper. Je moet wel geduld hebben.
Bij HA worden de bestellingen apart per luchtpost verzonden zodat je het snel thuis hebt maar dat is wel duurder.
 

Joep

Zware baard
Bij Ali wachten ze met verzenden tot ze en zeecontainer vol hebben en die wordt dan met een vrachtschip vervoerd.
Dat maakt het per bestelling een stuk goedkoper. Je moet wel geduld hebben.
Bij HA worden de bestellingen apart per luchtpost verzonden zodat je het snel thuis hebt maar dat is wel duurder.
Dat verklaard het.
Ik wilde een leuk shirt uit de VS bestellen, maar het shirt is al vrij duur en dan ook nog die 20 euro verzendkosten erbij maakt het echt te duur.
 

Hartenheer

Zware baard
Dat is zo, maar als je bedenkt dat je bij ali soms geen verzend kosten betaald vanuit China, dan is het toch wel weer veel. Hoe ze dat doen bij ali vraag ik me wel af??
China staat nog steeds geboekt als ontwikkeling land.
Daarom hoeven zij geen belasting en inklaar kosten te betalen
[DOUBLEPOST=1597154427][/DOUBLEPOST]
Bij Ali wachten ze met verzenden tot ze en zeecontainer vol hebben en die wordt dan met een vrachtschip vervoerd.
Dat maakt het per bestelling een stuk goedkoper. Je moet wel geduld hebben.
Bij HA worden de bestellingen apart per luchtpost verzonden zodat je het snel thuis hebt maar dat is wel duurder.

Het moet dan toch ook nog door postnl rondgebracht worden.
Dat kost ook geld
 

Texman

Koning Baard
China staat nog steeds geboekt als ontwikkeling land.
Daarom hoeven zij geen belasting en inklaar kosten te betalen
[DOUBLEPOST=1597154427][/DOUBLEPOST]

Het moet dan toch ook nog door postnl rondgebracht worden.
Dat kost ook geld
Klopt maar dat geld voor alles wat we in het buitenland bestellen.
 

Joep

Zware baard
Maar daar betaal je dan ook dik voor.
Uit China krijg je het zelfs geregeld gratis toegestuurd. Daar verdien je niets op.

Vraag me dan ook af hoe post.nl dit financieel in de boeken verwerkt. Gewoon als verlies post.
Ik vraag mij dat ook af, hoe is dat nou mogelijk?
 
Banner image
Top