hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

Joep

Zware baard
Ja maar we willen zien hoe die staat natuurlijk ;-)
Ja dat snap ik natuurlijk wel, maar ik ben nu zelfs nog verlegen om er mee de straat op te gaan. :confused: Misschien als ik ooit helemaal comfortabel ben met het dragen van de hoed en mijn baard ook weer naar mijn zin is, dat ik dan, heel misschien een keer een plaatje laat zien, maar nu is dat echt nog te vroeg. :rolleyes:
 

Nib85

Volle Baard
Ik ben erg blij met de hoed. Het is mijn eerste hoed, dus wel even wennen. Ik ben er al een paar maal mee de straat op geweest en heb geen rare reacties gehad, maar ook nog geen positieve reacties. Het is niet hetzelfde als met een baard dat iedereen er wat over moet zeggen, of misschien komt dat nog o_O Zelf vind ik het erg leuk staan. Mooie kwaliteit ook. Ze geven levenslange garantie op de hoed en het ziet er ook naar uit dat de hoed heel lang mee kan gaan. (Y)

Helemaal goed dus. (Y)

Jij moet er in eerste plaatst gelukkig mee zijn. Je kinderen moeten je bij voorkeur niet uitlachen en je vrouw je (-op zijn minst- een beetje) aantrekkelijk blijven vinden.
Rest is bijzaak.
 

Hartenheer

Zware baard
Ja dat snap ik natuurlijk wel, maar ik ben nu zelfs nog verlegen om er mee de straat op te gaan. :confused: Misschien als ik ooit helemaal comfortabel ben met het dragen van de hoed en mijn baard ook weer naar mijn zin is, dat ik dan, heel misschien een keer een plaatje laat zien, maar nu is dat echt nog te vroeg. :rolleyes:

Ieder {mens} heeft iets waar ze geen zelfvertrouwen in bezit hoor, maakt niet uit.

Het is net als je een baard laat staan.
IN het begin zullen ze misschien {misschien hatelijke} opmerkingen maken, maar uiteindelijk zijn ze eraan gewend.

Mijn vader zei altijd:
Een toppunt van zelfvertrouwen is: een wind laten als je diarree hebt.
 

Laurent1965

Zware baard
Ik liep een keer hier door de spoortunnel met een korte PME jas en een zwarte Stetson.
Vlak achter mij liep een groepje jongeren behoorlijk intimiderend Michael Jackson na te doen.
Ze hadden in eerste instantie mijn gezicht niet gezien.
Ik hoefde alleen maar mijn hoofd zonder verder te reageren naar rechts te draaien, ze zagen mijn baard..., hebben ze geen erg in gehad.

Plots..., "Sorry meneer" en alles werd stil... :D:D
Had de vader van een van hun kunnen zijn..
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
"Bondkraagjes" die had ik nog niet gehoord hier in de omgeving maar er lopen er toch heel wat van rond.
Naast "petje in golfje" vind ik deze ook heel leuk :) .
 
Banner image
Top