Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Laurent1965

Zware baard
Blijft toch raar dat mensen altijd maar een mening over ons (baardmannen) denken te moeten uitspreken...
Zeg je wat terug heb jij het gedaan..., raar fenomeen.
Vandaag noemde weer iemand mij Sinterklaas, mijn gezichtsuitdrukking zei genoeg, ben het zo zat....!
Meestal vrouwen trouwens..., vaak met van dat goor rood geverfd haar met flinke grijze uitgroei.

:mad::mad: IF YOU INSULT MY BEARD YOU ARE A DEAD WOMAN :mad::mad: denk ik dan maar.

Okt2018, Goeie reactie trouwens!!:D
 
Laatst bewerkt:

Renem

Volle Baard
Gewoon repliceren met: "wat fijn dan dat je niet met mij getrouwd bent. dat scheelt ons beiden een boel gedoe!"
En vervolgens een ondeugende knipoog geven om de angel eruit te halen. ;)

Die vrouw is ergens heel gefrustreerd over en daar moet je zeker niet jouw probleem van maken... :rolleyes:

Vriendelijke groet, René
 

Ardjan

Baardaap
Blijft toch raar dat mensen altijd maar een mening over ons (baardmannen) denken te moeten uitspreken...
'k Vind het überhaupt al ongepast als mensen negatieve dingen zeggen over iemand anders z'n uiterlijk. Daar kan ik me echt mateloos aan ergeren! Laat iedereen gewoon zijn wie die is; ongeacht hoe hij of zij eruit ziet! En laat iedereen in z'n waarde! :)

Stel voor dat iedereen er hetzelfde uit zou zien; dat zou tóch maar knap saai zijn! :D:eek:
 

okt2018

Baard
Wie de bal kaatst.....:D

Precies dat!
[DOUBLEPOST=1571687936][/DOUBLEPOST]
Ja wat wil ze nou. Ik vind het nogal onbeleefd en ook niet aardig.:eek:

Helemaal mee eens!
[DOUBLEPOST=1571687988][/DOUBLEPOST]
Tjongejonge, wat een trut zeg! :D:cool:

Juist! Gezien mijn zakelijke belang aldaar durfde ik dan ook weer niet zo direct te zijn:p
[DOUBLEPOST=1571688029][/DOUBLEPOST]
Onfatsoenlijk, onbeschoft en totaal idioot zelfs.
Goeie reactie @okt2018 (Y)

Thx!
[DOUBLEPOST=1571688201][/DOUBLEPOST]
Blijft toch raar dat mensen altijd maar een mening over ons (baardmannen) denken te moeten uitspreken...
Zeg je wat terug heb jij het gedaan..., raar fenomeen.
Vandaag noemde weer iemand mij Sinterklaas, mijn gezichtsuitdrukking zei genoeg, ben het zo zat....!
Meestal vrouwen trouwens..., vaak met van dat goor rood geverfd haar met flinke grijze uitgroei.

:mad::mad: IF YOU INSULT MY BEARD YOU ARE A DEAD WOMAN :mad::mad: denk ik dan maar.

Okt2018, Goeie reactie trouwens!!:D

Haha ik begrijp precies wat je bedoelt.. Het zijn meestal bepaalde types idd.. Het meest vreemd vind ik nog dat ze ongevraagd een mening geven... Kijk als ik er naar vraag en iemand zegt eerlijk dat ‘t z’n smaak niet is.. Dikke prima. Maar mensen denken gewoon leuk te zijn op deze manier en kunnen het niet hebben als je een opmerking terug plaatst. Anyway, gewoon blijven doen dus :p
[DOUBLEPOST=1571688240][/DOUBLEPOST]
Ik kan niet beloven dat als zich dergelijke situaties zouden voordoen dat ik dan beleefd blijf. :mad:

Haha. Ik heb me nog redelijk kunnen beheersen inderdaad!
[DOUBLEPOST=1571688281][/DOUBLEPOST]
Gewoon repliceren met: "wat fijn dan dat je niet met mij getrouwd bent. dat scheelt ons beiden een boel gedoe!"
En vervolgens een ondeugende knipoog geven om de angel eruit te halen. ;)

Die vrouw is ergens heel gefrustreerd over en daar moet je zeker niet jouw probleem van maken... :rolleyes:

Vriendelijke groet, René

Is ook zo. Puur levenservaring! Mooi gezegd.
[DOUBLEPOST=1571688314][/DOUBLEPOST]
'k Vind het überhaupt al ongepast als mensen negatieve dingen zeggen over iemand anders z'n uiterlijk. Daar kan ik me echt mateloos aan ergeren! Laat iedereen gewoon zijn wie die is; ongeacht hoe hij of zij eruit ziet! En laat iedereen in z'n waarde! :)

Stel voor dat iedereen er hetzelfde uit zou zien; dat zou tóch maar knap saai zijn! :D:eek:

Juist!
 

okt2018

Baard
Ze had beter een meer "positieve" opmerking kunnen geven over je baard; dan leverde dat misschien voor haar wel een gratis massagebehandeling op.:p Of werk dat bij jullie niet zo, in de fysiopraktijk? :D:eek:

Haha ja dat is wel een goeie! Overigens heb ik ook een patient gehad die vond dat de behandeling toch net even wat beter was sinds ik een baard draag. En ze schreef het daar ook echt aan toe. Wel geestig :p

Toch heb ik de declaratie gewoon naar de zorgverzekeraar gestuurd:p
[DOUBLEPOST=1571693522][/DOUBLEPOST]
Naar verluidt hebben alle massagebehandelingen na het geven van een positief commentaar op de baard een happy end.:)
:p :p
 

Texman

Koning Baard
Haha ja dat is wel een goeie! Overigens heb ik ook een patient gehad die vond dat de behandeling toch net even wat beter was sinds ik een baard draag. En ze schreef het daar ook echt aan toe. Wel geestig :p

Toch heb ik de declaratie gewoon naar de zorgverzekeraar gestuurd:p
[DOUBLEPOST=1571693522][/DOUBLEPOST]
:p :p
Ha, dus ook nog een positieve reactie. Daar moeten we natuurlijk wel oog voor blijven houden.
Bij mij op de fitness zit een aardige mevrouw die tegen mij zij dat haar zoon ook een baard had en dat ze daar niet zo van houd.
We hebben daar heel gezellig over zitten praten, het bleek allemaal niet zo zwart/wit, waar het eigenlijk om ging was de verzorging van de baard waar zij moeite mee had. :)
 

Laurent1965

Zware baard
Is het ook niet zo dat toch nogal wat baarden er redelijk onverzorgd bijlopen (meestal de mensen die niet op dit forum zitten..;)), en bepaalde mensen zich dan weer laten leiden door mediaberichten zoals, bacterierijk etc, en baarden allemaal over 1 kam scheren, onder de noemer van vies, onhygiënisch etc.
Wij allen zijn trots op onze baarden en verzorgen de boel goed, totaal andere groep.

Vaak zijn het immers niet de meest wereldse figuren die deze opmerkingen plaatsen, deze mensen kijken vaak niet verder dan hun permanentje en hun aardappelen met jus..., laten zich dom als schapen leiden door de massa.

Er boven staan en je eigen ding doen, we zijn er!!
BEARD ON!!! :)>:)>
 

okt2018

Baard
Ha, dus ook nog een positieve reactie. Daar moeten we natuurlijk wel oog voor blijven houden.
Bij mij op de fitness zit een aardige mevrouw die tegen mij zij dat haar zoon ook een baard had en dat ze daar niet zo van houd.
We hebben daar heel gezellig over zitten praten, het bleek allemaal niet zo zwart/wit, waar het eigenlijk om ging was de verzorging van de baard waar zij moeite mee had. :)
Helemaal mee eens. Ook de positieve kant blijven zien is heel belangrijk!
[DOUBLEPOST=1571752680][/DOUBLEPOST]
Is het ook niet zo dat toch nogal wat baarden er redelijk onverzorgd bijlopen (meestal de mensen die niet op dit forum zitten..;)), en bepaalde mensen zich dan weer laten leiden door mediaberichten zoals, bacterierijk etc, en baarden allemaal over 1 kam scheren, onder de noemer van vies, onhygiënisch etc.
Wij allen zijn trots op onze baarden en verzorgen de boel goed, totaal andere groep.

Vaak zijn het immers niet de meest wereldse figuren die deze opmerkingen plaatsen, deze mensen kijken vaak niet verder dan hun permanentje en hun aardappelen met jus..., laten zich dom als schapen leiden door de massa.

Er boven staan en je eigen ding doen, we zijn er!!
BEARD ON!!! :)>:)>

Juist klopt helemaal!
 

Joep

Zware baard
.... Even haar mening geven dat ze de baard “maar niets” vindt en “er altijd al een hekel aan heeft gehad”.
Of je zegt "Mevrouw, gaat u eerst uw zelf eens scheren voordat u over mijn baard begint".
En als ze dan zo bijdehand is en zegt dat ze dat al doet, dan zeg je gewoon "Dan moet U toch eens beter in de spiegel kijken tijdens het scheren, want ik zie gewoon nog een snor". Ik denk dat ze dan aardig onzeker gaat worden.

Het probleem is dat ik in de praktijk helemaal niet zo ad rem ben en dat ik dit nooit ter plekke bedenk. Ik ben bang dat ik in een dergelijke situatie helemaal niet een goede tegen opmerking heb. Ik houd dit topic dan ook goed bij, zodat ik een aardig repertoire heb als de situatie zich voordoet. Ik denk dat je het goed opgelost heb. Het is jammer dat er van dit soort onbeschofte figuren rondlopen die denken dat iedereen maar zit te wachten op hun mening.
 

Texman

Koning Baard
Of je zegt "Mevrouw, gaat u eerst uw zelf eens scheren voordat u over mijn baard begint".
En als ze dan zo bijdehand is en zegt dat ze dat al doet, dan zeg je gewoon "Dan moet U toch eens beter in de spiegel kijken tijdens het scheren, want ik zie gewoon nog een snor". Ik denk dat ze dan aardig onzeker gaat worden.

Het probleem is dat ik in de praktijk helemaal niet zo ad rem ben en dat ik dit nooit ter plekke bedenk. Ik ben bang dat ik in een dergelijke situatie helemaal niet een goede tegen opmerking heb. Ik houd dit topic dan ook goed bij, zodat ik een aardig repertoire heb als de situatie zich voordoet. Ik denk dat je het goed opgelost heb. Het is jammer dat er van dit soort onbeschofte figuren rondlopen die denken dat iedereen maar zit te wachten op hun mening.
Er zijn ook vrouwen die niets zeggen maar aan hun blikken kan je de afkeuring zien.:confused: Ik lig er niet van wakker en ga gewoon door met ademhalen.;)
Volledig negeren is de oplossing maar dat wordt ook niet altijd gewaardeerd door de dames :eek:.
 
Banner image
Top