Het off-topic topic - Slow chat

Laurent1965

Zware baard
Vandaag online afspraak kunnen maken voor corona vaccinatie. Na er goed over nagedacht te hebben de afspraken gemaakt. Eerst prik op 11 mei en 2e prik op 15 juni. Krijg het Pfizer vaccin. Moet nu alleen nog kijken hoe ik de gezondheidsverklaring moet invullen op de telefoon, heb geen printer in huis.
Ik was via de GGD in Maastricht (MECC), gezondheidsverklaring was daar ook ter plekke op papier in te vullen, 3 minuten, stelt niet zo veel voor, wel eigen pen gebruiken.
 

TMG1961

Baardaap
Ik was via de GGD in Maastricht (MECC), gezondheidsverklaring was daar ook ter plekke op papier in te vullen, 3 minuten, stelt niet zo veel voor, wel eigen pen gebruiken.

Dank je, ik zal er aan denken een pen mee te nemen. Ik heb de afspraak in Geleen staan. Is bijna om de hoek, met de auto nog geen 15 minuten
 

TMG1961

Baardaap
Kan 't toch ook op 'n usb zetten en dan die bij een copyshop afdrukken... M'n pa heeft net ook 2 afspraken gemaakt btw. ;)

Bedenk me net dat buurvrouw aan andere kant van de blok een printer heeft. Ik vraag haar wel of ze me het formulier 2 keer uitprint. Doet ze wel.
 

TMG1961

Baardaap
Kreeg vanochtend sms berichtje dat er een pakketje bij DHL zou liggen. Zou laatste mogelijkheid zijn om af te halen. Stond een link in sms. Ik heb niets besteld en dus ook niet op de link geklikt en sms verwijderd. Dachten zeker dat ik nog niet goed wakker was :D:)>

Slechte nieuws van vanochtend....kreeg definitieve aanslag inkomstenbelasting 2020. Mag 128 euro betalen, maar dat wist ik al. Heb maar gelijk overgemaakt, ben ik er vanaf.
 

tijn

Zware baard
Kreeg vanochtend sms berichtje dat er een pakketje bij DHL zou liggen. Zou laatste mogelijkheid zijn om af te halen. Stond een link in sms. Ik heb niets besteld en dus ook niet op de link geklikt en sms verwijderd. Dachten zeker dat ik nog niet goed wakker was :D:)>

Slechte nieuws van vanochtend....kreeg definitieve aanslag inkomstenbelasting 2020. Mag 128 euro betalen, maar dat wist ik al. Heb maar gelijk overgemaakt, ben ik er vanaf.
Kijk jouw dag is goed begonnen.
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb altijd al gezegd dat ik met een vette smile op mijn gezicht jaarlijks 1 miljoen aan inkomsten belasting wil betalen. Wil het dan ook nog wel persoonlijk gaan overhandigen. Met hetgeen wat er netto overblijft kun je een luxe leventje leiden.
 

Texman

Koning Baard
Niet te enthousiast worden heren want met het stijgen van het inkomen worden de belastingtarieven steeds hoger :eek:.
M.a.w. je houd niets over en kan een uitkering gaan aanvragen :D:D:D.
 

Hartenheer

Zware baard
Kreeg vanochtend sms berichtje dat er een pakketje bij DHL zou liggen. Zou laatste mogelijkheid zijn om af te halen. Stond een link in sms. Ik heb niets besteld en dus ook niet op de link geklikt en sms verwijderd. Dachten zeker dat ik nog niet goed wakker was :D:)>

Slechte nieuws van vanochtend....kreeg definitieve aanslag inkomstenbelasting 2020. Mag 128 euro betalen, maar dat wist ik al. Heb maar gelijk overgemaakt, ben ik er vanaf.
Kreeg vorig jaar een aanslag van €15.000
Een fout, maar de ellende is. Je moet het eerst betalen, en je kan het dan aanvechten.

Gelukkig nu opgelost, maar heeft me wel een hoop slaap gekost.
[DOUBLEPOST=1620315257][/DOUBLEPOST]
Ik zou graag meer belasting betalen... betekend ook dat ik een veelvoud meer verdien ;-)

Als je op 60% zit en net over de grens van, dan wordt je er niet vrolijk van hoor.
 
Banner image
Top