Het off-topic topic - Slow chat

Ontw3rper

Baard
Heb nest met Europese Hoornhaar bij garage zitten. Garage ligt een meter of 10 achter huis. Heb berichtje achter gelaten bij ongediertebestrijder. Pad achter en naast garage wordt vaak gebruikt dus kan er niet blijven zitten.

ja eigenlijk niet leuk, dat zijn die fanatieke grote. Zie nu dat ze bij 24mm groot kunnen zijn... succes
[DOUBLEPOST=1595436941][/DOUBLEPOST]Wij hebben ons huis in Eindhoven gister verkocht in minder dan een week. Na 20jaar neem ik mijn gezin mee naar Roermond. Heel veel zin in met z'n allen .
 

TMG1961

Baardaap
ja eigenlijk niet leuk, dat zijn die fanatieke grote. Zie nu dat ze bij 24mm groot kunnen zijn... succes
[DOUBLEPOST=1595436941][/DOUBLEPOST]Wij hebben ons huis in Eindhoven gister verkocht in minder dan een week. Na 20jaar neem ik mijn gezin mee naar Roermond. Heel veel zin in met z'n allen .
Vandaag tussen 9 en 12 komt de ongedierte bestrijdings firma langs. Dit omdat de garage aan pad ligt waar kinderen spelen. Kosten vallen mee, 50 euro.

Foto van 2 hoornhaars uit het nest

D0895545-05F2-4733-80AD-6484881D6EE4.jpeg
 

TMG1961

Baardaap
Mocht ik binnenkort niet meer online zijn dan is de oorzaak het weer. Ik ben dan waarschijnlijk verdampt. Man oh man wat een hitte komt er aan. Verwachting voor hier, minstens tot eind volgende week ruim 30+ Met beetje pech zelfs nog langer. Is nu al niet meer uit te houden en het is pas 28 graden
 

Ardjan

Baardaap
Dit weer hoort bij de zomer @TMG1961 ;)
Je eigen maar niet te druk maken zou ik zeggen! Wat gedaan moet worden; doe het 's morgens!
En overweeg om 2x per dag een frisse douche te nemen; dan ben je bij tijden lekker opgefrist!
En, zo je deze nog niet hebt; schaf een ventilator aan; en zet die in huis bij de plek waar je zit (jouw zithoek dus);
en bijvoorbeeld één op je slaapkamer!
En verder zonneschermen naar beneden; en alles donker houden in huis!
En ...vergeet niet een lekker ijsje te nemen op z'n tijd! :):D
En in alles (en altijd) belangrijk het hoofd koel te houden!
 

TMG1961

Baardaap
Dit weer hoort bij de zomer @TMG1961 ;)
Je eigen maar niet te druk maken zou ik zeggen! Wat gedaan moet worden; doe het 's morgens!
En overweeg om 2x per dag een frisse douche te nemen; dan ben je bij tijden lekker opgefrist!
En, zo je deze nog niet hebt; schaf een ventilator aan; en zet die in huis bij de plek waar je zit (jouw zithoek dus);
en bijvoorbeeld één op je slaapkamer!
En verder zonneschermen naar beneden; en alles donker houden in huis!
En ...vergeet niet een lekker ijsje te nemen op z'n tijd! :):D
En in alles (en altijd) belangrijk het hoofd koel te houden!

Heb alles potdicht, al dagen en in de woonkamer is het momenteel 24 graden en stijgend. Zal van het weekend wel weer richting de 29-30 graden gaan binnen.
De slaapkamer heeft vanaf 12 uur vol zon op de ramen staan, heb rolluiken compleet dicht. Is momenteel 29 graden in slaapkamer maar zal begin komende week met gemak de 35 graden halen. Een geluk is dat ik nog goed slaap, ook bij 35 graden in slaapkamer.

Ik heb een ventilator maar wordt ziek van constant in de luchtstroom te zitten. Gebruik hem daarom ook niet. Airco kan ik ook niet tegen, ik heb dan constant voorhoofdsholte ontsteking, niet echt prettig. Ik kan ook niet in een auto rijden met de ramen open of de airco aan.

2 keer per dagen douchen is leuk en aardig maar helpt niets, na douchen zweet ik zo enorm dat ik gelijk weer kan gaan douchen. Het is gewoon te warm in de woning. Huis is van 1927 en van isolatie hadden ze toen nog nooit gehoord. Voor het gasverbruik hoef ik niet te isoleren, verbruik rond de 950M3 per jaar.

Ik hoef in principe alleen vrijdag er even uit om het voer voor de hond op te halen, is heen en terug 4,5 km dus dat gaat nog. Ik zou als ik alles op eet het 2 weken kunnen uithouden zonder naar de winkel te moeten.

Was gisteren nog inkopen gaan doen maar de ijsjes waren compleet uitverkocht. Hele vriezer compleet leeg. Dus helaas geen ijsjes, en ga er ook niet apart voor naar de winkel. Veel te warm ervoor..
 

Joep

Zware baard
Ik heb gisteren nog even snel 2 parasols besteld en gelukkig kwamen ze vanmorgen al binnen met de post. Ik had al 2 parasols, maar 4 houden meer zon tegen dan 2. Nu kan ik de hele galerij van mijn huis vol met parasols zetten, dat scheelt enorm. Als het nu nog te heet wordt, dan maak ik de galerij nat, verdampend water koelt de boel ook flink af, je moet gewoon een beetje creatief zijn. In het verleden heb ik ook wel aan elkaar genaaid oud beddengoed opgehangen om de zon tegen te houden.

Ik houd wel van die warmte hoor, maar je moet je zeker niet te druk maken, dat is voor een deel ook de lol ervan, lekker relaxed. Vervelend wordt het als je vanwege je werk verplicht bent om je nou juist wel druk te maken met dit warme weer, maar daar heb ik hier gelukkig geen last van. Voor mijn kinderen is het minder prettig, vooral als ze moeten slapen en daar heb ik dan wel weer een beetje last van, maar ook daarover moet je je niet te druk maken.

Geniet van het mooie weer! :cool: :cool: :cool: Voor je het weet is de zomer weer voorbij en lopen we weer met dikke kleding aan. Blehh, daar wordt IK nou chagrijnig van. :confused:
 

Ardjan

Baardaap
Geniet van het mooie weer! :cool: :cool: :cool: Voor je het weet is de zomer weer voorbij en lopen we weer met dikke kleding aan. Blehh, daar wordt IK nou chagrijnig van. :confused:
Ik ook! :confused::D
Vervelend wordt het als je vanwege je werk verplicht bent om je nou juist wel druk te maken met dit warme weer
Ja, je zou wegwerker zijn, en de weg moeten asfalteren. Dan loopt de reuzel je baard uit! :D:mad::cool:
 

Texman

Koning Baard
Je zou nog witte lakens aan de buitenkant van je ramen kunnen spannen.
En in ieder geval veel water drinken.
[DOUBLEPOST=1596649010][/DOUBLEPOST]Verveel je je deze vakantie probeer dan dit kunststukje eens na te maken :)
d7a1c33e73489d1569f74f108ba4dd99.jpg
 

zenn

Zware baard
regendag%2B002.JPG


'K hou van regen. :)
 
Banner image
Top