Het off-topic topic - Slow chat

Diederik

Volle Baard
Helemaal mee eens. Het was zo heerlijk rustig op straat en in je planning. Werken vanuit huis en geen verdere verplichtingen zoals sport- en andere clubs van jezelf en je partner en kinderen.

Ook mis ik dat samenzweerderig-saamhorige gevoel als je iemand anders tegenkwam, elkaar vriendelijk toeknikte of een praatje maken en dan respect toonde voor een ieders persoonlijke ruimte.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Misschien ligt dit aan mij, maar 'k mis een beetje de 'strenge' corona regels... Vond het veel prettiger op straat zonder al het verkeer.
Ook de weinige aantallen mensen overal, helemaal prima, geen problemen mee
Het is hoe je er instaat, want persoonlijk leef ik niet graag in een dystopische maatschappij met gemankeerde sociale omgang.
Ik onderhou gelukkig een druk sociaal leven binnen diverse grote netwerken, dus ik ben wel klaar met het "nieuwe abnormaal", zodat ik me weer vrijelijk kan verplaatsen en reizen zonder me te hoeven verantwoorden aan handhavers van idiote protocollen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Héél herkenbaar!
Een dochterje van een vriend had ooit met een steentje allemaal bloemetjes en hartjes op de splinternieuwe wagen van de buurman gekrast, omdat ze hem zo lief vond.

Vader en buurman hebben hier een goed gesprek over moeten voeren en het dochterje, die nu een volwassen moeder is, plagen we er nog steeds mee.
 
Klopt Fransje en Klaas hebben een baard. Frans trouwens een mooie volle.
Ozturk had ook een baard zit ik te denken.
Toch nog wel wat baarden in de politiek
[DOUBLEPOST=1593005621][/DOUBLEPOST]
En die van Klaas Dijkhoff; telt die ook mee?:eek:
Wanneer is een baard eigenlijk een baard...? :D:rolleyes:
Denk na twee weken niet scheren dat je het een baardje mag noemen. Daarvoor is het een stoppelperiode en dat telt niet echt vind ik.
 
Banner image
Top