Het off-topic topic - Slow chat

TMG1961

Baardaap
Vraag me af wat voor een mondmasker ik moet dragen als de supermarkt hier je alleen met binnen laat. Met mijn baard van ongeveer 20 cm lengte zit een mondkapje voor geen meter. En ik ben niet van plan om hem af te scheren.
 

Kokosnoot

Baard
Zouden zoiets daarvoor moeten verkopen in Nederland
5ea7c46cf9cb443ec414eedf-25-large.jpg

5ea7c46cf9cb443ec414eedf-20-large.jpg

Offtopic:
Afbeeldingen niet te resizen met ?
 

TMG1961

Baardaap
Ik voor de zekerheid maar mondkapjes besteld. Zal voor geen meter uitzien en of het ook maar iets helpt bij en volle baard van ongeveer 20 cm lengte betwijfel ik ook ten zeerste. Maar ik neem er wel een mee als ik ga winkelen, voor geval ze beginnen te zeuren.

Baard afscheren? Zoals we hier zeggen, Nog niet al had je het graag. Maar dan op z'n limburgs :D
 

Hartenheer

Zware baard

Cowboy

Baardaap
Oerbaard

TMG1961

Baardaap
Heftig nachtje achter de rug. Ging om half een slapen en voelde me goed, nergens last van. Werd 3 uur later rillend wakker van de koorts, had het warm en koud. Vanochtend nog 38,3, heb morgen om 11.15 een corona test, gewoon om zeker te zijn of het corona is of gewoon een verkoudheid. Uitslag zal dan vrijdag of weekend volgen. Wachten op uitslagen is trouwens niet mijn sterkste kant.
 

istawa

Zware baard
Sterkte dacht vorige week dat ik het ook had maar na test bleek het loos alarm.

IT ain't over until the fat lady sings
 

TMG1961

Baardaap
Voel me voor de rest gewoon redelijk, alleen wat hoofdpijn en koorts. Ik zie het wel, het kan corona zijn maar kan ook gewoon een verkoudheid zijn. Ik moet zeggen dat ik in oktober of november zo ongeveer ieder jaar een paar dagen koorts heb en daarna de hele winter niets meer. Ik hoor het eind van de week wel.
 

Ardjan

Baardaap
Gelukkig maar dat we, via dit forum, elkaar niet kunnen aansteken:D ....maar ik heb het inmiddels al gehad, zo bleek "na wat milde klachten" uit een pas afgenomen antistoffentest. Gelukkig ben ik verder niet ziek ofzo! Goed op je weerstand letten is erg belangrijk!

Sterkte @TMG1961
Hopelijk dat de uitslag meevalt; en de klachten snel weer overgaan!
 

TMG1961

Baardaap
@Ardjan Vanmiddag was temperatuur 37,1. Is vanavond weer iets opgelopen maar dat is normaal. Op wat hoofdpijn na voel ik me redelijk. Neem straks nog het standaard medijn wat huisartsen in de 1ste eeuw aanbevelen en morgenvroeg om 11.15 mag er iemand met een staafje achter in mijn keel roeren. Is gelukkig maar 9 km rijden. En daarna wachten op uitslag. In Brunssum zijn er niet veel besmettingen, gemiddeld tussen de 2 en 5 per dag.
 
Banner image
Top