Het off-topic topic - Slow chat

Baardsterdam

Volle Baard
Was 'n beetje over de VOC aan het opzoeken. Waarbij ik die portretten & vergezichten van schepen altijd mooi vind geschilderd. Kom ik onderstaande baard tegen; Frederick de Houtman (1571 - 21-10-1627).

afb_1_SK-A-2727.jpg
Familie van je?
 

Texman

Koning Baard
Was 'n beetje over de VOC aan het opzoeken. Waarbij ik die portretten & vergezichten van schepen altijd mooi vind geschilderd. Kom ik onderstaande baard tegen; Frederick de Houtman (1571 - 21-10-1627).

afb_1_SK-A-2727.jpg
De heren konden vroeger een baard wel waarderen (Y)(Y)(Y):)>
 

Baardsterdam

Volle Baard
Hier ruim 40mm afgelopen donderdag. En nu weer veel te heet. Heb net een paar dingetjes opgeruimd en ben compleet doorweekt van het zweten. Kan niet wachten tot de temperatuur blijvend onder de 22 graden duikt. Voor mij zijn de huidige zomers complete horror kwa temperatuur. morgen hier weer 32 graden :(
Kan me niet warm genoeg zijn.
 

TMG1961

Baardaap
Kan me niet warm genoeg zijn.
Geef mij maar gewoon normaal weer van rond de 22 graden. Alles daarboven is in dit land veel te warm. Ken ook verschillende die altijd riepen mij kan het niet warm genoeg zijn en lekker de hele dag zonnen. Hebben allemaal stuk voor stuk huidkanker en zien er uit als een gedroogde pruim.
 

TMG1961

Baardaap
Vandaag schutting van 2,5 meter lang en 1,75 meter hoog geplaatst. Douglas planken en robinia palen. Niks voorgeboord en idee plank met 1 schroef per paal vastgezet. Planken overlappen elkaar een paar centimeter IMG_2233.jpeg
 
Banner image
Top