Het off-topic topic - Slow chat

TMG1961

Baardaap
Je moet nog even goed kijken Theo want volgens mijn bevestig hij de eerste plank op de paal. De volgende plank weer aan de paal en waar de planken overlappen bevestigd hij alleen de planken aan elkaar en niet aan de paal. Ik ben het wel met je eens dat hij erg dunne schroeven gebruikt.
Als hij de onderste schroef alleen in de planken schroeft dan zou die 30mm aan achterkant uitsteken bij planken van 20mm dik. Dan zou iedere plank maar met 4 dunne schroefjes aan de palen vastzitten.
 

TMG1961

Baardaap
Ben nog aan het wachten op antwoord van de fabrikant van de schroeven (Dynaplus), tot nu toe geen reactie ontvangen. Valt me wel op dat bedrijven of helemaal niet meer reageren op vragen of pas na enkele weken of maanden reageren. Kreeg van de week antwoord van een bedrijf op een vraag die ik vorig jaar begin November gesteld had.
 

PaulS

Baard
Tja, je bent waarschijnlijk niet de enige die een vraag stelt.
Ik werk bij een energiebedrijf en daar komen dagelijks honderden mailtjes binnen.
Heel veel zijn simpele vragen die snel beantwoord kunnen worden
Bij de andere e-mails neemt het beantwoorden neemt enige tijd in beslag, vaak omdat er eerst zaken uitgezocht moeten worden.
Dat je nu pas antwoord krijgt op een vraag die je in november gesteld hebt is inderdaad wel exorbitant.
Normaal is dat je antwoord krijgt binnen een aantal werkdagen.
 

TMG1961

Baardaap
Tja, je bent waarschijnlijk niet de enige die een vraag stelt.
Ik werk bij een energiebedrijf en daar komen dagelijks honderden mailtjes binnen.
Heel veel zijn simpele vragen die snel beantwoord kunnen worden
Bij de andere e-mails neemt het beantwoorden neemt enige tijd in beslag, vaak omdat er eerst zaken uitgezocht moeten worden.
Dat je nu pas antwoord krijgt op een vraag die je in november gesteld hebt is inderdaad wel exorbitant.
Normaal is dat je antwoord krijgt binnen een aantal werkdagen.
Is niet de eerste keer hoor dat ik geen antwoord krijg. Dat ik niet de enigste ben die een vraag stelt weet ik ook wel, maar als ik al langer dan 1-2 weken moet wachten op een antwoordt dan hoeft het voor mij niet meer. Helaas zie je steeds meer dat bedrijven echt heel slecht zijn met beantwoorden van vragen of terugbellen als je een terugbel afspraak maakt. Zelfs telefoon wordt regelmatig gewoon niet opgenomen of het duurt extreem lang voordat iemand opneemt. En als je dan pech hebt krijg je iemand aan de lijn die van vriendelijkheid en service naar klanten nog nooit gehoord heeft.

Ik zeg niet dat het overal zo slecht is, maar helaas wordt de groep bedrijven die het goed doen steeds kleiner en de slechte groep wordt steeds groter.
 

Yainderidoo

Zware baard
c621a48982ca8fa760811fedf6c4d059.jpg
 

TMG1961

Baardaap
Als ik ergens niet tegen kan is het als mensen of bedrijven hun afspraken niet nakomen. Gisteren met bedrijf telefonisch contact gehad. Ik zou vandaag voor 17.00 een antwoord krijgen. Werd ook nog eens extra bevestigd aan telefoon, uiterlijk 5 uur vandaag had ik een antwoord.

Nou je raadt het wel, uiteraard geen antwoord ontvangen. Ik wordt daar echt serieus schijtziek van. Als je geen interesse hebt om je afspraken na te komen dan maak geen afspraak. En indien je wel een afspraak maakt dan houdt je er ook aan.

Heb ze wel een mail gestuurd dat ze niet meer hoeven te reageren omdat ik een ander bedrijf ga zoeken wat de opdracht kan uitvoeren.
 

TMG1961

Baardaap
ik denk niet dat ze daar echt wakker van liggen
Dat zal mij weinig boeien. Ik vindt het gewoon niet kunnen dat je gewoon schijt hebt aan klanten en afspraken niet nakomt. Helaas is dit meer een normaal iets dan een uitzondering, op tijd op afspraken komen is al helemaal moeilijk voor zeer veel mensen. Zich houden aan afspraken is vaak nog moeilijker.

Ik heb geleerd dat als je een afspraak maakt met iemand dan kom je die afspraak na. Mocht er iets tussenkomen waar je niets aan kan doen dan neem je contact op en verzet je de afspraak. Maar tegenwoordig schijnt het normaal te zijn om gewoon niet te komen opdagen of royaal te laat te komen en dan ook nog menen dat de andere dat maar goed vindt.
 

TMG1961

Baardaap
Vandaag een 2e hands tenor saxofoon gekocht. Een Yamaha YTS-23, met beetje geluk heb ik hem komend weekend of aanstaande dinsdag, anders over een week of 3. Ligt eraan of de verkoper er nog aan toe komt om de saxofoon nog een afleverbeurt te geven.
 

TMG1961

Baardaap
De saxofoon zal voorlopig niet komen. Zal zeker nog minstens 4 weken duren. Winkel waar ik hem gekocht heb is voorlopig afwezig. Gaat weer eens lekker, had al zo een voorgevoel dat ze levering uiterlijk gisteren niet waar zouden maken. Enigste goede aan dit is dat ik nog niet betaald heb. Weet echter nog niet of ik nog 4 weken ga wachten op de saxofoon of dat ik ergens anders eentje koop.
 

zenn

Zware baard
Je kan altijd van de koop afzien he (bij koop op afstand)...

Ben je al eens verschillende intrumentwinkels langs geweest? Meestal hebben die ook 2e hands staan.
 

TMG1961

Baardaap
Je kan altijd van de koop afzien he (bij koop op afstand)...

Ben je al eens verschillende intrumentwinkels langs geweest? Meestal hebben die ook 2e hands staan.
Hier in de buurt geen kunnen vinden. Wellicht verder weg misschien maar kan niet echt ver rijden op dit moment. Waar ik echt niet bij kan is waarom niet even klant iets laten weten als het langer gaat duren.
 

zenn

Zware baard
Was 'n beetje over de VOC aan het opzoeken. Waarbij ik die portretten & vergezichten van schepen altijd mooi vind geschilderd. Kom ik onderstaande baard tegen; Frederick de Houtman (1571 - 21-10-1627).

afb_1_SK-A-2727.jpg
 
Banner image
Top