Het off-topic topic - Slow chat

TMG1961

Baardaap
Ik ben deze week begonnen met een soort modelbouwen ook heel leuk.
Zal binnenkort wel wat foto's posten.
Dat heb ik ook tijdje gedaan, model schepen van hout. Laatste project heb ik begin gemaakt maar krijg het niet meer gedaan, mijn handen laten dit fijne werk niet meer toe :(
 

Yainderidoo

Zware baard
1c9657d82f8c6d4a3856816223ed0740.jpg
 

Texman

Koning Baard
Bij mij zijn de bladluizen er ook als de kippen bij.
Wij moeten de rozen in de tuin altijd heel goed in de gaten houden.
 

TMG1961

Baardaap
Bij mij zijn de bladluizen er ook als de kippen bij.
Wij moeten de rozen in de tuin altijd heel goed in de gaten houden.

Ik laat de bladluizen en de mieren die ze verzorgen gewoon hun gang gaan. Heb er geen last van en de roos bloeit en groeit goed ondanks de bladluizen en de mieren.
 

TMG1961

Baardaap
Vandaag bij kapperszaak hier in de buurt geweest om de baard een klein beetje bij te laten werken. Prijs was €10 Ik had geen al te hoge verwachtingen, voor €10 kun je geen wonderen verwachten. Is jongere man, denk ergens in de 20. Heeft geen echt slecht werk afgeleverd maar ook niet echt goed. Was het net niet, zeg maar de puntjes op de i vergeten.

Ik heb altijd een raar gevoel tegenwoordig als ik beetje dicht bij mensen kom zoals nu in de kappersstoel met de kapper die de hele tijd om je heen draait. Moet daarbij wel zeggen dat ik dit pas heb nadat ik verschillende kennissen en familie verloren heb door corona. Ik merk aan mij dat ik wel voorzichtiger ben geworden wat dat betreft. Maar kan slechts in een grot gaan leven en niet meer deelnemen aan sociale leven. En denk ook bij mezelf dat kappers en andere beroepen die constant met mensen te maken hebben geen klanten gaan helpen als ze ziek zijn.
 
Banner image
Top