Het off-topic topic - Slow chat

TMG1961

Baardaap
Huisarts assistente belde vanmiddag, hing na 3 keer overgaan al op. Alsof iedereen met telefoon in de hand zit te wachten tot zij bellen. Heb terug gebeld en wat denk je? Hebben ze de praktijk weer dicht gedaan omdat ze weer niet genoeg assistentes hebben.

Na 2 uur was bandje dat praktijk dicht was eraf. Toen ruim 30 minuten in de wacht gestaan om uitslag te horen van de foto's. Ze vermoeden een schimmelinfectie, krijg zalf die ik 2 keer per dag moet smeren voor max 2 weken. Indien niet beter of verergert moet ik weer bellen. Nou dan maar hopen dat de praktijk dan wel open is mocht ik moeten bellen.
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Wat is het probleem van jongeren tegenwoordig. Loop je om 11 uur ’s avonds laatste rondje met hond. Komen 3 jongeren (2 jongens en 1 meid) op de fiets zonder verlichting met donkere kleren aan en worden bijna door auto aangereden, hebben vervolgens een grote mond tegen automobilist, voornamelijk de meid. Ik zeg je moet licht aandoen en vervolgens krijg ik ook nog een grote bek.

Gaf haar als antwoord dat ze naar me moest komen wat ze ook duidelijk geïrriteerd deed en probeerde duidelijk te maken dat een automobilist hun niet ziet zonder licht en donkere kleren maar dat kwam niet echt bij haar aan. Bleef maar antwoorden dat ik me met eigen zaken moest bemoeien. Dat ik geen zin had om een van hun aangereden te zien worden boeide haar kennelijk vrij weinig want antwoord was Alene maar waarom. Ze liep vervolgens weg en bleef roepen dat ik mijn mond moet houden en moest doorlopen toen ik nog zei doe je licht aan.

Toen ik weer in mijn straat aankwam zag ik dat ze me met hun drieën achtervolgden. Waren niet ouder dan een jaar of 14-15. Weet ook niet of ze me naar binnen hebben zien gaan. Heb er geen goed gevoel bij. Ze waren duidelijk ergens op uit. Zou me absoluut niet verbazen als er morgenvroeg schade aan mijn huis is.

Nu blijven mijn hersenen de komende weken weer bezig met dit en kom ik niet tot rust.
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Wat ook absoluut niet helpt is als er iemand dan ook nog tegen je zegt dat je moet uitkijken dat die meid geen aangifte doet wegens aanranding. Nu ben ik dus helemaal een wrak, heb de hele nacht wakker gelegen en loop nu al de hele dag rond met de gedacht wat als ze daadwerkelijk aangifte gedaan heeft. Hoe kan ik bewijzen dat er niets gebeurt is? Op aanranding staat gevangenis straf, en ik heb geen zin om te gaan zitten voor iets wat ik absoluut niet gedaan heb.

Waarom had ik niet gewoon mijn mond gehouden en doorgelopen? Ik ben een compleet op van de zenuwen en lig compleet in de stress.
 

Texman

Koning Baard
Ha Theo
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen want ook die meid zal met een goed verhaal moeten komen en dan zijn er nog twee jongen die apart aan de tand gevoeld zullen worden. Die zitten echt niet op een politie verhoor te wachten. Ook denk ik dat de politie dat zo door heeft. Daarnaast hebben we ook nog die automobilist.
Een bepaald soort jongelui loopt tegenwoordig altijd te zieken. Het zou zomaar kunnen zijn dat ze al het nodige op hun kerfstok hebben staan.
Daarnaast vraag ik mij ook af wat deze mensen nog zo laat op straat doen en wat hebben deze jongeren voor ouders :eek: die hun kinderen niet in de hand kunnen houden.
Allemaal zaken waar ze mee te maken krijgen als ze naar de politie zouden gaan.
Dus probeer maar een beetje tot rust te komen want de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Sterkte Texman :)>
 

TMG1961

Baardaap
Ha Theo
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen want ook die meid zal met een goed verhaal moeten komen en dan zijn er nog twee jongen die apart aan de tand gevoeld zullen worden. Die zitten echt niet op een politie verhoor te wachten. Ook denk ik dat de politie dat zo door heeft. Daarnaast hebben we ook nog die automobilist.
Een bepaald soort jongelui loopt tegenwoordig altijd te zieken. Het zou zomaar kunnen zijn dat ze al het nodige op hun kerfstok hebben staan.
Daarnaast vraag ik mij ook af wat deze mensen nog zo laat op straat doen en wat hebben deze jongeren voor ouders :eek: die hun kinderen niet in de hand kunnen houden.
Allemaal zaken waar ze mee te maken krijgen als ze naar de politie zouden gaan.
Dus probeer maar een beetje tot rust te komen want de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Sterkte Texman :)>

De automobilist was al weg. Ik denk zelf dat het ook niet vo's vaart zal lopen maar mijn hersens zijn daar nog niet van overtuigd. Heeft bij mij allemaal een stuk langer nodig om het een plekje te geven ergens in de diepte van mijn hersen prullenbak. Leuk is het niet, ik maak me vaak zorgen om dingen waar anderen helemaal niet mee zitten of die het 2 minuten later alweer vergeten zijn. Bij mij duurt dat een paar weken.
 

TMG1961

Baardaap
Vanochtend gestruikeld over een stoeprand. Kon me niet meer opvangen en dus vol met gezicht tegen de stoep. Knieën flinke schaafwonden, linkerhand knokkels afgeschaafd en linkeroog schaafwond. Bril vloog af vandaar wond aan oog, bril zelf is nog heel en inmiddels weer rechtgezet door Pearl. Baard heeft het onbeschadigd overleeft :D
 

TMG1961

Baardaap
Ha Theo,
Wat een pech weer :eek:, gelukkig heb je niets gebroken:)
Ik hoop dat je weer snel hersteld en niet teveel last heb van je verwondingen.
Texman :)>

Dank je, komt wel goed. Is niet de eerste keer en zal ook wel niet de laatste keer zijn. De opgelopen schade valt wel mee, wat stukken vel weg en zal me morgen wel wat stijver voelen.
 

Texman

Koning Baard
Dank je, komt wel goed. Is niet de eerste keer en zal ook wel niet de laatste keer zijn. De opgelopen schade valt wel mee, wat stukken vel weg en zal me morgen wel wat stijver voelen.
Dan heb je geluk :), twee jaar geleden ben ik ook gevallen en kwam zo ongelukkig terecht dan ik twee ribben had gekneusd
en daar heb ik 6 weken last van gehad :confused:
 

TMG1961

Baardaap
Ik ben vandaag naar Pearle geweest voor een nieuwe bril. Nu hebben ze nog steeds de actie 3 voor 1 waarbij je ook een cadeaubon krijgt om weg te geven voor een gratis bril op sterkte: een enkelvoudige (zonne)bril t.w.v. maximaal 80.- of een multifocale (zonne)bril t.w.v. maximaal 150.- of contactlenzen t.w.v. maximaal 35.-.

Heb hier al rond gevraagd of iemand deze wilde hebben. Ik heb hem ook in email gekregen met de voucher als pdf bijlage. Als er iemand is die de voucher wil hebben dan stuur me een pb met je emailadres en dan stuur ik je de mail door. De voucher is vanaf vandaag 8 weken geldig.
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Ik ben vandaag naar Pearle geweest voor een nieuwe bril. Nu hebben ze nog steeds de actie 3 voor 1 waarbij je ook een cadeaubon krijgt om weg te geven voor een gratis bril op sterkte: een enkelvoudige (zonne)bril t.w.v. maximaal 80.- of een multifocale (zonne)bril t.w.v. maximaal 150.- of contactlenzen t.w.v. maximaal 35.-.

Heb hier al rond gevraagd of iemand deze wilde hebben. Ik heb hem ook in email gekregen met de voucher als pdf bijlage. Als er iemand is die de voucher wil hebben dan stuur me een pb met je emailadres en dan stuur ik je de mail door. De voucher is vanaf vandaag 8 weken geldig.

Niemand die hem hebben wil? Dan gaat de mail de prullenbak in en wordt deze geleegd.
 

TMG1961

Baardaap
Aangezien niemand interesse heeft in de cadeaubon twv 80 of 150 euro gooi ik hem weg. Bij deze dus niet meer te krijgen.
 

Yainderidoo

Zware baard
d3423a023c065a8d644abee0937bd92d.jpg
 
Banner image
Top