Het off-topic topic - Slow chat

TMG1961

Baardaap
Vorige week ruim 900 koppelstones uit de tuin verwijderd en 2 trappen omhoog gebracht om ze in garage en onder carport te leggen. Buurvrouw neemt groot deel over voor padje voor haar fiets.

Vandaag bijna 1m3 grond van rechter naar linkerkant tuin gedaan met schop, was best zware grond. Daarna nog 6 zakken van 40 liter tuinaarde 3 trappen omhoog gebracht en onder carport gelegd. Deze zijn voor verdere opvulling van plek waar de koppelstones lagen.

Mijn lichaam is absoluut niet blij met me, alles maar dan ook alles is aan het protesteren en doet pijn. Denk dat ik het wat erg overdreven heb vandaag, mijn reuma is niet happy :(
 

Macx

Baardaap
Vorige week ruim 900 koppelstones uit de tuin verwijderd en 2 trappen omhoog gebracht om ze in garage en onder carport te leggen. Buurvrouw neemt groot deel over voor padje voor haar fiets.

Vandaag bijna 1m3 grond van rechter naar linkerkant tuin gedaan met schop, was best zware grond. Daarna nog 6 zakken van 40 liter tuinaarde 3 trappen omhoog gebracht en onder carport gelegd. Deze zijn voor verdere opvulling van plek waar de koppelstones lagen.

Mijn lichaam is absoluut niet blij met me, alles maar dan ook alles is aan het protesteren en doet pijn. Denk dat ik het wat erg overdreven heb vandaag, mijn reuma is niet happy :(
Morge ligde den helen dag veur pampus, denk ik.
 

Macx

Baardaap
Daar heb ik geen tijd voor. De tuin moet af, moet alleen nog wat tuingrond door de grond mengen en dan kan ik gaan kijken voor planten. Is maar een klein stuk van 4,5x3,5 meter.
Eerst zwoegen en dan komt het leukere werk, planten uitzoeken en planten, veel succes hé en veel plezier in de tuin.
 

TMG1961

Baardaap
Vanochtend laatste stuk gedaan, tuingrond erover verdeeld. Daarna naar tuincentrum en planten gekocht. 3 boompjes, 2 kleinere struiken, 2 kleinblijvende naaldboompjes en nog een hele hoop bodembedekkers. Kosten van dat grapje was €420,- Wordt morgenvroeg geleverd, prijs voor leveren was €5,-

duurste was een japanse esdoorn op stam, die was €82,90
 

TMG1961

Baardaap
Planten zijn binnen. Maar heb nu al gevoel dat ik toch niet de juiste beslissing genomen heb. Denk niet dat het wat gaat worden. Zelfs het planten lukt me niet fatsoenlijk, al verschillende plantjes vernield :(. Denk dat mensen toch gelijk hadden toen ze vroeger zeiden dat ik overal te stom voor ben.
 

Texman

Koning Baard
Planten zijn binnen. Maar heb nu al gevoel dat ik toch niet de juiste beslissing genomen heb. Denk niet dat het wat gaat worden. Zelfs het planten lukt me niet fatsoenlijk, al verschillende plantjes vernield :(. Denk dat mensen toch gelijk hadden toen ze vroeger zeiden dat ik overal te stom voor ben.
Nou dat dacht ik niet Theo laat je niet beïnvloeden door wat mensen vroeger van je zeiden.
Het zijn vaak niet de aardigste mensen. Is er trouwens niemand die je wil helpen met de plantjes ?
 

TMG1961

Baardaap
De plantjes staan in de grond en hebben vanochtend en vanavond water gehad. Een aantal hebben er wat aan overgehouden, of die aanslaan weet ik niet.

De komende 2-3 dagen doe ik even niets. Mijn lichaam is op, heb eerst tijd nodig om weer energie te tanken en de gewrichten rust gunnen.
 

TMG1961

Baardaap
Morgen de schade aan de jonge plantjes opnemen van de stortbuien die we hier gehad hebben en nog krijgen vanavond. Vrees dat een hoop het niet overleeft heeft.
 

zenn

Zware baard
Eerste paar weken gewoon niet naar omkijken. plantjes kunnen echt wel wat hebben hoor, de natuur is veerkrachtig genoeg.
 

TMG1961

Baardaap
Eerste paar weken gewoon niet naar omkijken. plantjes kunnen echt wel wat hebben hoor, de natuur is veerkrachtig genoeg.
Dan heb ik waarschijnlijk de stumpertjes uit de plantenwereld gehad. Ruim 60% is naar de knoppe door de stortbuien van gisteravond.
 

Yainderidoo

Zware baard
15afc73756d52fc1a1b07b8793012322.jpg
 
Banner image
Top