Het off-topic topic - Slow chat

TMG1961

Baardaap
Gisteren ruim 40 graden koorts, vanochtend was het 37,8 en zal gedurende dag wel weer hoger worden. Heb alleen barstende hoofdpijn en mijn keel voelt aan alsof ik een rol prikkeldraad heb ingeslikt.

De GGD test was ook positief. De nieuwe coronavaccinatie heb ik nog niet gehad. Ben in 1961 geboren dus was nog niet aan de beurt.
 

Texman

Koning Baard
Gisteren ruim 40 graden koorts, vanochtend was het 37,8 en zal gedurende dag wel weer hoger worden. Heb alleen barstende hoofdpijn en mijn keel voelt aan alsof ik een rol prikkeldraad heb ingeslikt.

De GGD test was ook positief. De nieuwe coronavaccinatie heb ik nog niet gehad. Ben in 1961 geboren dus was nog niet aan de beurt.
Ha Theo,
Dat is niet leuk ik hoop dat het hierbij blijf en dat je weer snel de oude bent.
Neem zo veel mogelijk rust, probeer goed te eten en drinken.
Sterkte en beterschap, Texman:)>
 

TMG1961

Baardaap
Inmiddels een paar dagen verder en gaat nog altijd niet echt goed. Heb nog steeds behoorlijk last van de keel, lichte hoofdpijn. nu ook nog oorontsteking aan beide oren. Heb nog altijd flinke verhoging, tussen 37,8 en 38,2. En mijn energie is ook voor 3/4 verdwenen.
 

Texman

Koning Baard
Inmiddels een paar dagen verder en gaat nog altijd niet echt goed. Heb nog steeds behoorlijk last van de keel, lichte hoofdpijn. nu ook nog oorontsteking aan beide oren. Heb nog altijd flinke verhoging, tussen 37,8 en 38,2. En mijn energie is ook voor 3/4 verdwenen.
Niet zo leuk allemaal, heb je al contact gehad met je huisarts ?
 

tijn

Zware baard
Nee, die kan toch niets doen. antwoordt van haar is bijna altijd rusten en neem paracetamol of ibuprofen.
Vervelend om te horen. Bij mij duurde het zo n 6 dagen voor ik me weer een klein beetje mens voelde. Daarna nog zo n kleine 2 maanden hoesten en wat kort ademig. Het kan dus best wel even duren. Neem wel goed rust, das altijd goed. Sterkte ermee
 

TMG1961

Baardaap
Vervelend om te horen. Bij mij duurde het zo n 6 dagen voor ik me weer een klein beetje mens voelde. Daarna nog zo n kleine 2 maanden hoesten en wat kort ademig. Het kan dus best wel even duren. Neem wel goed rust, das altijd goed. Sterkte ermee

Dank je. De koorts is vandaag in de loop van de dag verdwenen, zojuist gaf thermometer 36,3 aan toen ik hem uit de mond haalde. Hoofdpijn is ook ver weg, alleen nog best wat last van de keel en af en toe een hoestje. De oren zitten nog beetje dicht net zoals de neus, die trouwens best gevoelig is na al dat snotteren en snuiten. Is vandaag 5e dag als ik de donderdag toen ik positief testte meetelde.
 

Texman

Koning Baard
Dank je. De koorts is vandaag in de loop van de dag verdwenen, zojuist gaf thermometer 36,3 aan toen ik hem uit de mond haalde. Hoofdpijn is ook ver weg, alleen nog best wat last van de keel en af en toe een hoestje. De oren zitten nog beetje dicht net zoals de neus, die trouwens best gevoelig is na al dat snotteren en snuiten. Is vandaag 5e dag als ik de donderdag toen ik positief testte meetelde.
Goed om te horen Theo(Y)(Y)(Y) sterkte verder Texman:)>.
 

TMG1961

Baardaap
Goed om te horen Theo(Y)(Y)(Y) sterkte verder Texman:)>.

Vanochtend was temperatuur prima, 36,4, echter helaas weer in de loop van de dag gestegen naar boven de 38 :( Ben er blijkbaar nog steeds niet vanaf. Inmiddels ook weer barstende hoofdpijn , oorpijn en keelpijn. Huisarts heeft praktijk gesloten omdat er voor de 4 huisartsen door ziekte momenteel "slechts" 4 assistentes zijn, normaal zijn dit er 8. Dus gooien ze de praktijk gewoon dicht. Waarom zijn die arts geworden?
 

Texman

Koning Baard
Vanochtend was temperatuur prima, 36,4, echter helaas weer in de loop van de dag gestegen naar boven de 38 :( Ben er blijkbaar nog steeds niet vanaf. Inmiddels ook weer barstende hoofdpijn , oorpijn en keelpijn. Huisarts heeft praktijk gesloten omdat er voor de 4 huisartsen door ziekte momenteel "slechts" 4 assistentes zijn, normaal zijn dit er 8. Dus gooien ze de praktijk gewoon dicht. Waarom zijn die arts geworden?
Dit vind ik heel raar, zijn er dan geen waarnemende huisartsen :(.
 

TMG1961

Baardaap
Dit vind ik heel raar, zijn er dan geen waarnemende huisartsen :(.

ja, maar alleen voor noodgevallen. Vanmiddag was de praktijk na 14 uur weer bereikbaar. Voel me momenteel redelijk, op een irritant hoestje af en toe en een zere neus van al het snuiten en snuiven voel ik me redelijk.
 

Texman

Koning Baard
ja, maar alleen voor noodgevallen. Vanmiddag was de praktijk na 14 uur weer bereikbaar. Voel me momenteel redelijk, op een irritant hoestje af en toe en een zere neus van al het snuiten en snuiven voel ik me redelijk.
O, gelukkig maar want ik vind het heel vervelend als een huisarts niet bereikbaar is.
Sterkte met alles Texman :)>
 

TMG1961

Baardaap
Dacht dat ik na dag koortsvrij er vanaf was. Niets is minder waar, koorts inmiddels weer opgelopen naar 39+, keelpijn weer terug, hoofdpijn weer terug. Lijkt wel alsof ik verdorie weer opnieuw besmet ben.
 

Texman

Koning Baard
Dacht dat ik na dag koortsvrij er vanaf was. Niets is minder waar, koorts inmiddels weer opgelopen naar 39+, keelpijn weer terug, hoofdpijn weer terug. Lijkt wel alsof ik verdorie weer opnieuw besmet ben.
Ik heb al van andere mensen vernomen dat het verloop van de ziekte soms erg grilling kan zijn en dat sommige klachten ook lang aanhouden.
Dat is ook het nare van corona, helaas. Ik ben bang dat we de komende maanden toch weer moeten gaan oppassen want het aantal besmettingen neemt weer toe.:(
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb al van andere mensen vernomen dat het verloop van de ziekte soms erg grilling kan zijn en dat sommige klachten ook lang aanhouden.
Dat is ook het nare van corona, helaas. Ik ben bang dat we de komende maanden toch weer moeten gaan oppassen want het aantal besmettingen neemt weer toe.:(

Hier hoor ik ook steeds meer mensen die positief testen. Sommige kuchen 2 keer en zijn er vanaf en anderen liggen 1-2 plat. Na opleving van de symptomen eerder vandaag nu weer alles normaal en nergens last van. Wel sneller moe dan voorheen.
 

Texman

Koning Baard
Nee dit zij geen coronamondmaskers.
Dit zijn stofmaskers die deze mensen zelf gemaakt hebben om te gebruiken tijdens het Burning Man festival in Nevada

In het midden van de Black Rock Desert verrijst elk jaar voor een week een surreële stad, de derde grootste stad in Nevada compleet met vijftigduizend inwoners. Dit is het festival der festivals; Burning Man. Het evenement is ontstaan in de zomer van 1986, toen drie vrienden op een strand van San Francisco een pop verbrandden. Hierdoor ontstond een jaarlijks terugkerend ritueel waar steeds meer mensen op af kwamen. Het strand werd te klein en de festiviteit moest zich verplaatsten naar de woestijn.
Meer dan twintig jaar na het ontstaan van het festival is deze jaarlijkse samenkomst uitgegroeid tot het meest bizarre evenement van de wereld. Bezoekers verkeren non-stop in één grote roes van muziek, kunst, vrije liefde en zelfexpressie. Creatieve festivalgangers van over de hele wereld bouwen samen de stad op, delen hun eten, water en alles wat nodig is om zeven dagen Burning Man te overleven. Het is de ultieme plek voor mensen om zichzelf te zijn. Het festival dankt zijn naam aan het absolute hoogtepunt waar gedurende zeven dagen naartoe wordt gefeest; het verbranden van een metershoge pop. De Burning Man.
Zie verder https://www.bnnvara.nl/3opreis/burning-man-festival

B11aj55Igno-png__700.jpg

B1tvmqunPYE-png__700.jpg

ChpmlbCOSV--png__700.jpg
 

zenn

Zware baard
'K was hobo filmpjes op YT aan het kijken, vind het zo mooi dat deze mensen op deze manier heel amerika rondtrekken.

https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fvkmag.newsifier.com%2Fimages%2F2022-10%2Fpixdump-1663-059-6349cf8862718.jpg
 
Banner image
Top