Het off-topic topic - Slow chat

Op de laptop ook maar niet op mobiel...

Screenshot_20220828-184017_Chrome.jpg

Op mobiel krijg ik dit.


Edit: als ik op de laptop op "week deals" click krijg ik dezelfde melding, ze zullen er nog mee bezig zijn :)
 

TMG1961

Baardaap
Vraagje voor hen die een airco hebben en hoe verwarmen jullie in de winter? Alleen airco, alleen cv, combinatie van beide?
 

K9Beard

Baard
Vraagje voor hen die een airco hebben en hoe verwarmen jullie in de winter? Alleen airco, alleen cv, combinatie van beide?
Tja... dat wordt de hamvraag voor deze winter, blijkbaar.

Nu Nordstream 1 en 2 is opgeblazen, waardoor de Baltic line vanuit Noorwegen (de volgende dag!o_O) ineens de main supplier is geworden voor Noord-Europa en onze reagering 90% van onze eigen grote gasbel heeft doorverkocht, krap ik achter m'n baard hoe ik m'n thuiskantoor moet verwarmen.

Ik heb een electrische kachel bestelt.
Maar heeft iemand ervaring met verwarmen met airco?
Welke is goedkoper?
 

zenn

Zware baard
Elektrische kachels vreten toch elektra...?

Maar verwarmen met airco is in principe efficienter om dat het rendement (4x) hoger ligt.
 

TMG1961

Baardaap
Elektrische kachels vreten toch elektra...?

Maar verwarmen met airco is in principe efficienter om dat het rendement (4x) hoger ligt.

Rendement is hoger, maar vraag me af hoe je het beste kunt verwarmen als je een airco hebt. De mijne hangt in de woonkamer, boven heb ik er geen. Het vis dus of alleen via de cv ketel, of alleen de airco gebruiken of de 2 combineren door bv thermostaat cv op 17 en dan met airco te verwarmen tot 19 graden.

Nu is mijn gasverbruik niet echt hoog, verbruik was vorig jaar 950m3 en dit jaar zal het ook tussen de 900 en 950m3 zijn.
 

TMG1961

Baardaap
Omdat ik sinds gisteren keelpijn en sinds vanochtend lichtelijke verhoging dacht ik laat ik eens een corona zelftest doen. Had de 2 zelftests nog liggen. Test was dus positief. Geen idee waar ik me aangestoken heb, enigste waar ik geweest ben is bij buurman paar deuren verder. Heb vanmiddag om 14.45 uur een afspraak bij GGD voor de test, dit omdat de 2 testen toch al behoorlijk lang in de la liggen. Geen idee of die nog betrouwbaar zijn. Op wat verhoging en keelpijn na voel ik me goed.
 

tijn

Zware baard
Omdat ik sinds gisteren keelpijn en sinds vanochtend lichtelijke verhoging dacht ik laat ik eens een corona zelftest doen. Had de 2 zelftests nog liggen. Test was dus positief. Geen idee waar ik me aangestoken heb, enigste waar ik geweest ben is bij buurman paar deuren verder. Heb vanmiddag om 14.45 uur een afspraak bij GGD voor de test, dit omdat de 2 testen toch al behoorlijk lang in de la liggen. Geen idee of die nog betrouwbaar zijn. Op wat verhoging en keelpijn na voel ik me goed.
Ha nu blijkt maar weer dat de baard beschermd he. Nee das gekheid. Hoop dat de uitslag goed is.
 

TMG1961

Baardaap
Ha nu blijkt maar weer dat de baard beschermd he. Nee das gekheid. Hoop dat de uitslag goed is.

Ik voel me zo redelijk goed, wat keelpijn en temperatuur is iets hoger dan normaal. Zit normaal rond de 36,3 en nu was het 36,9. Het kan natuurlijk ook een valse positieve uitslag zijn, maar bij alle twee de tests een valse positieve uitslag lijkt me sterk.

Heb wel even de personen waar ik deze week geweest be een app gestuurd dat de zelftest positief was en ik vanmiddag om 14.45 een afspraak heb bij de GGD voor een test.
 

WTRebel

Baard
Ik voel me zo redelijk goed, wat keelpijn en temperatuur is iets hoger dan normaal. Zit normaal rond de 36,3 en nu was het 36,9. Het kan natuurlijk ook een valse positieve uitslag zijn, maar bij alle twee de tests een valse positieve uitslag lijkt me sterk.

Heb wel even de personen waar ik deze week geweest be een app gestuurd dat de zelftest positief was en ik vanmiddag om 14.45 een afspraak heb bij de GGD voor een test.
Is 36,3 niet heel laag ?
 

Texman

Koning Baard
Ik was benieuwd of jullie het goed hadden en heb de foto gedownload en hier geupload,
https://www.labnol.org/reverse/
En het is inderdaad een watertoren en deze historische watertoren van Wrocław bevindt zich in Borek, het district Krzyki, de zuidelijke gemeente Wrocław, Polen.
Kijk weer wat geleerd (Y)(Y) ik heb het ook gedaan en heleboel foto van het zelfde gebouw gevonden.
Het gebouw is inmiddels niet meer in gebruik als watertoren, er zit nu wel een restaurant in en je kan het bezichtigen.
[DOUBLEPOST=1665073637][/DOUBLEPOST]
Ik voel me zo redelijk goed, wat keelpijn en temperatuur is iets hoger dan normaal. Zit normaal rond de 36,3 en nu was het 36,9. Het kan natuurlijk ook een valse positieve uitslag zijn, maar bij alle twee de tests een valse positieve uitslag lijkt me sterk.

Heb wel even de personen waar ik deze week geweest be een app gestuurd dat de zelftest positief was en ik vanmiddag om 14.45 een afspraak heb bij de GGD voor een test.
Ha Theo,
Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je niet erg ziek wordt.
Heb je trouwens al de nieuwe coronavaccinatie gehad ?
Ik heb hem afgelopen dinsdag gekregen.
Sterkte met alles Texman :)>
 
Banner image
Top