Het grote frustratie topic

@Kale666man ..

Ik weet niet goed of ik dat leuk moet vinden, want je bent een toffe kerel en ik zou niet willen dat je in de shit zit. :eek:
Ik heb het al voorgehad op het toilet op het werk en toen gebeld naar mijn kameraad die daar magazijnier was.
Ik zei: " kom eens een rolletje toiletpapier over het muurtje gooien. "
Gelukkig deed hij het meteen, of het was stront aan de knikker. :D

Sinds die dag controleer ik altijd of er genoeg is alvorens ik mijn behoefte doe.
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Ja verscrikkelijk is het Rob zie mijn woorden daaronder geschreven.
En ik weet zeker dat iedereen wel eens heeft meegemaakt vandaar dat leuk.
Wat niet leuk is eigenlijk maar zwaar kloten.en toch blijf ik het plaatje leuk vinden omdat dat het juisr herrinnert en er nu om kan lachen.:)
 
  • Like
Reactions: RCM
Mensen met een gebrek aan gezond verstand... kan soms grappig zijn, maar soms enorm frustrerend!!!
(Ik heb enkele speeltuintjes als voorbeeld genomen. Omdat ik van binnen toch een kind blijf. Maar pas op , sommige beelden zijn schokkend! )


* slechte locaties
473C66CD00000578-5170267-image-a-10_1513069082232.jpg playground-fail-1.jpg


* Hier moet je voor gestudeerd hebben...
13f094da2f6a069903ed60fd48114314--playground-slide-parenting-fail.jpg fail-owned-playground-fail.jpg

* Had er iemand een geraspt kind besteld?
slide-grater.jpg


* Honderden zieke penis of anus gerelateerde designs van springkastelen, glijbanen en klimrekken...
( Hier zijn massa's voorbeelden van te vinden, maar ik zet ze niet op de forum omdat ik vind dat een kind niet geassocieerd hoeft te worden met zulke dingen)
 

RCM

Baardaap
qy7gJmf.jpg
 

Weeble

Volle Baard
De beurbalk in de supermarkt.
Als ik mijn boodschappen op de band wil plaatsen, maar degenen geen beurtbalk achter zijn/haar boodschappen heeft geplaatst.
Vooral als de beurtbalk voor mij buiten bereik is en mijn boodschappenmand zwaar begint te worden. Als ik dan boodschappen op de band plaats, pas dan wilt degene voor me de beurtbalk pakken en achter zijn/haar boodschappen plaatsen.
Geen grote frustratie, maar wel iets wat vaak in het dagelijks leven voorkomt.
 

zenn

Zware baard
@Pellie is ook niet altijd de oplossing; bijvoorbeeld pizza bestellen, ruim anderhalf uur van te voren, dan alsnog een half uur te laat afleveren. Of thuis zijn voor een te ontvangen pakketje die 's ochtend word afgeleverd, en dan vertraagd is, waardoor ie alsnog 's avonds word afgeleverd...

'K geeft juist een tijdstip op, omdat het dan in ontvangst genomen kan worden. Daar kan 'k mij behoorlijk aan irriteren. *zucht* :( Zelfde geldt overigens voor mensen die niet op tijd kunnen komen... :mad:
 

Texman

Koning Baard
De beurbalk in de supermarkt.
Als ik mijn boodschappen op de band wil plaatsen
Wat ik nogal eens zie bij de dames is dat zij eerst in de rij wachten, dan de boodschappen op de lopende band zetten. Vervolgens gaat de cassiere scannen en lopend de boodschappen door naar het opvangvak waar het zich gaat ophopen. Vervolgens moet er afgerekend worden. De dame gaat in een overvolle tas haar dito overvolle portemonnee zoeken om uiteindelijk haar pasje te pakken te krijgen. Ondertussen is er nog geen boodschap ingepakt. Ook zijn de dames vaak druk in weer met hun smartfone. Conclusie pasje had je allang kunnen opzoeken in de wachtrij en boodschappen kan je voor een deel al inpakken tijdens het scannen. Je begrijpt dat de wachtrij hierdoor steeds langer wordt.
Dames mogen dan betere mutitaskers :confused:zijn dan mannen maar van efficiëntie hebben ze soms weinig verstand.:eek:
Gelukkig heb ik er geen last dus is het eigenlijk ook geen ergernis. Ik gebruik altijd de zelfscan kassa's bij de supermarkt (ideaal).:):):)
 
Banner image
Top