Het grote frustratie topic

Ronster

Baard
Kom dan maar eens een paar maanden in België rond rijden. Daar kent nog geen 20% deze procedure
Ik woon op 5 minuten van de BE grens en heb een tijdje in Belgie voor een project gewerkt, dagelijks 140km enkele reis incl Antwerpse ring. Ik weet er dus alles van :D
 

GuBre

Baard
- Stoplichten die op oranje/rood springen vlak voor je er bent.(vaste prik hier in Den Haag)

- Bestuurders die een stuk langzamer rijden dan mag terwijl er geen inhaalmogelijkheden zijn (bv 20/30 bij 50).

- onnodig links rijden, en dus ook onnodig op de middelste baan/banen rijden.

- mensen die wel verwachten dat je naar ze luistert, maar dat zelf niet doen en je ook nog eens constant in de reden vallen als je iets verteld/uitlegt.
Om dan vervolgens ook nog dingen te vragen die je net verteld hebt.
 

Marius

Baard
Herkenbaar Zenn. Maar of je kunt opvoeden, daar kom je maar op één manier achter! Maar van sommige mensen kun je inderdaad met relatieve zekerheid zeggen dat het niets gaat worden. Een interessante discussie, over verplichte anticonceptie tegenover de zelfbeschikking.

Hondeneigenaren die hondenpoep niet opruimen!
 

Kale666man

Baardaap
Mensen die je constant wilen verbeteren en zelf bij alles wat ze doen denken het beter te weten ook al is dat vaak niet zo.
Bij alles wat je dan ook doet een opmerking maken en je dan wel is de ......... in krijgt.
Zichzelf zo goed voelen dat ik ze maar ziekelijk vind.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Owwww.... @Kale666man ... het verbeteren.. beter dan of beter als... ook zoiets... Ja maar ik doe de pabo! Een echt huppelk*

Een rode vlek in je witte wollen tapijt, en je hebt vanish! Werkt op ALLES maar dat werkt niet op wol.... *zucht*

Spullen op de trap leggen en iedereen altijd opgewekt over de spullen heen die ik op de trap heb gelegd als ze naar boven moeten.

Structureel te laat komen.... ook zoiets....

De ergste vind ik toch.... in gesprek zijn met iemand en dan *pling* een appje.. en METEEN lezen.. Ej gast! Ik ben met je in gesprek.. daarom hou ik wel van #BORDJEPRIK



Maar soms pak ik een bestuurder wel is terug... (Is ergernissen wekken, sorry.. maar doe het maar HEEL soms)
Iemand die op afstand komt aanrijden op de snelweg en al met de lichten knippert, opzouten!
Nou dan blijf ik lekker links zitten hoor; dan ben ik maar de boeman... Net IETS harder dan b.v. de vrachtwagen..
En op het punt dat voorbij bent.. IETS langer links blijven totdat de bestuurder rechts voorbij wil.. dan je knipperlicht aan zetten naar rechts.. dan nog even wachten en DAN PAS naar links..
 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
Owwww.... @Kale666man
De ergste vind ik toch.... in gesprek zijn met iemand en dan *pling* een appje.. en METEEN lezen.. Ej gast! Ik ben met je in gesprek..

Om daarop in te haken;

Dawn of the Living App..

Je kent ze wel; voortstrompelend en soms fietsend over straat, hun hoofden voorover gebogen met af en toe mompelende geluiden of een kreun & steun. Hersenloze menselijke omhulsels lopen blindelings een kant op en steken wegen over zonder te kijken. Waar vroeger kantines een uitlaatklep waren voor de werkvloer, heerst er nu doodse zwijgende stilte. Bij concerten waar de artiesten op steenworp afstand staan, alles gevolgd word via het digitale schermpje van hun virtuele bestaan...

Smartphone Zombies. o_O:mad:

 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Chronisch boze, ontevreden en negatieve mensen.:eek: Altijd gemopper en nooit is er iets goeds.:eek:
Wat me bij deze mensen opvalt is dat ze vaak zeggen dat "ZE" er iets aan moeten doen. Zelf doen ze vaak niets.
Deze mensen kunnen een ontzettende druk en onrust op hun omgeving geven.
 
Banner image
Top