Het grote frustratie topic

TMG1961

Baardaap
Vraag me af wat er van nederland geworden is. Mensen worden steeds agressiever, asocialer, kunnen niets van anderen hebben. Vorige week zei ik tegen een jongen die naast een prullebak stond en blikje fris gewoon op straat gooide van hallo gooi dat even in de prullebak waar je naast staat, reactie, je moet je bek houden ouwe anders heb je pech, ik maak zelf wel uit wat ik doe. Vanmiddag zei ik tegen een vrouw die uitstapte dat ze haar gordel tijdens autorijden moest omdoen voor eigen veiligheid, antwoord, waar ik me mee bemoeide en ze maakte zelf wel uit of ze hem omdeed en ze was maar klein stuk gereden.

Merk dat dit gedrag steeds normaler wordt. Mensen kunnen of willen niet door anderen op hun fouten gewezen worden en agressie is vaak de enigste optie die ze hebben.
 

Glenn

Baard
Die opmerking over die autogordel zou me persoonlijk ook storen mocht iemand mij erop attent maken.
 

TMG1961

Baardaap
@Glenn waarom? Ik heb zelf een vriend verloren die doordat hij geen gordel om had dwars door de voorruit van zijn auto heen ging en het niet overleefd heeft.
En als het iemand toch stoort dat je er attent op gemaakt wordt kun je ook gewoon zeggen dank je, was ik vergeten, waarom moet het gelijk een opmerking zijn van waar bemoei jij je mee

@ProfessorMelchior Als hij me dat 10 jaar geleden gezegd had dan had hij zelf nog meer pech gehad. Nu ben ik fysiek niet in staat me te verdedigen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik reed op een zomerse dag met open portierraam door Rotterdam zonder gordel. Ineens verscheen er naast me een motor-agent, die 'Doe je gordel vast!' naar binnen riep en gas gaf om in de verte te verdwijnen.
Pfoeh, dacht ik, daar kom ik mooi mee weg zonder boete en reed gewoon door.
De motor-agent was echter over een viaduct gereden en reed wederom ineens naast mijn geopende raam en riep: 'Doe je gordel nou om, LUL!'
Ik schoot in de lach om de titel, die me werd toegedicht, stak mijn duim op en gespte netjes mijn gordel vast.
 

TMG1961

Baardaap
Ik rij nog geen meter zonder gordel. Ik zie ook regelmatig mensen met kleine kinderen in de auto op de voorstoel zonder gordel. Laats nog een moeder, kind van jaar of 8 naast haar, beide geen gordel om en moeders was ook nog eens druk bezig met mobiele telefoon tijdens het rijden.
 

Glenn

Baard
@Glenn
En als het iemand toch stoort dat je er attent op gemaakt wordt kun je ook gewoon zeggen dank je, was ik vergeten, waarom moet het gelijk een opmerking zijn van waar bemoei jij je mee

Ik zou ook met een vriendelijk lachje dank u zeggen.
En in mijn binnenste denk ik "onnozelaar"....
Sorry maar ik heb daar geen boodschap aan om zoiets te moeten horen van een wildvreemde.
Maar langs de andere kant, ik rij nooit zonder gordel. en dus zal mij dat ook nooit overkomen.
Misschien hou ik niet van die typische Nederlandse vrijpostigheid aangezien wij Vlamingen dat veel minder hebben denk ik.
[DOUBLEPOST=1523476786][/DOUBLEPOST]Kan je evengoed elke tiener vragen om zijn schoenveters vast te maken omdat ze anders wel eens op hun gezicht belanden.
Want de helft loopt op gympen zonder deftig geknoopte veters.....Waar trek je de lijn. :D
 

Glenn

Baard
Probleem is dat steeds meer mensen het niet (meer) accepteren als ze door iemand aangesproken worden op hun gedrag.

Dat klopt.
Ik neem dat ook niet zomaar aan van een vreemdeling.
Is in mijn ogen niks verkeerds mee, eerder normaal en van alle tijden.
[DOUBLEPOST=1523477667][/DOUBLEPOST]Mensen die me beter kennen weten dat ik nogal een dwarsligger kan zijn. :cool:
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Kan je evengoed elke tiener vragen om zijn schoenveters vast te maken omdat ze anders wel eens op hun gezicht belanden.
Want de helft loopt op gympen zonder deftig geknoopte veters.....Waar trek je de lijn. :D

Gympen en ontbijt/lunch de nieuwe trend.
00990schoenen21.jpg

[DOUBLEPOST=1523515747][/DOUBLEPOST]
Komt me bekend voor dat woord! :cool: Ken ik dat niet van baardharen, die alle kant op gaan behalve de goede? :D:D
De dwarsligger is bij ons een koffieshop. Ook niet verkeerd.
serveimage (82).jpg
 

zenn

Zware baard
@Glenn 'K heb mijn AllStars ook altijd de veters los zitten, nou ja soort van 'los' dan; 'flexies' (elastieke) veters...;)

mr-lacy-flexies_608x608_6469.png
 

TMG1961

Baardaap
Al paar keer gebeld met Ziggo, de eindfactuur klopt voor geen meter, ze hebben onterecht afkoopkosten in rekening gebracht terwijl er in de beëindigings email duidelijk staat dat ik geen afkoopkosten hoef te betalen. Vorige week zou het doorgezet worden en binnen 5 werkdagen zou ik gebeld worden, dus niet. Blijkt dat die afdeling er gewoon niks mee gedaan heeft. Vanochtend weer gebeld en wat blijkt, ik zou vanaf vrijdag nog minimaal 11 werkdagen moeten wachten voordat ik het geld op mijn rekening heb. Dit terwijl al op 12 april bekend was dat contract per 12 mei beëindigd is. Maar wel in april dreigen met incassokosten als ik de factuur van mei niet zou betalen. Ik heb op gegeven moment opgehangen aangezien ik zo ongeveer op ontploffen stond, wat een k*t bedrijf is dat toch.

Daarna kotste de hond het vloerkleed helemaal onder, de achterdeur staat open maar naar buiten lopen om te kotsen is blijkbaar teveel gevraagd.
Ze is al paar dagen aan de schijt, eet zo goed als niet, kotst alles onder. Volgens 2 dierenartsen heeft ze niets, ze kunnen het net verklaren waarom ze aan de schijt is en kotst en zo slecht eet. Bloed afgenomen, heeft dierenarts gelijk laten onderzoeken maar alle waardes waren ok. Hopelijk snel voorbij en terug naar normale gang van zaken.
 

RCM

Baardaap
@TMG1961 Amai Theo, wat een verhaal. Ik begrijp dat dit erg frustreert. Jammer dat het door Ziggo zo wordt afgehandeld. En dan ook nog de zorg over je hond, in dit soort situaties is het altijd 'makkelijker' om duidelijkheid/diagnose te krijgen. Ik hoop dat je de normale gang van zaken weer hebt opgepakt. Ik zou zeggen, probeer te genieten van dit mooie weer (als je dit mooi weer mag noemen), en als er weer iets is, knal het maar lekker in dit topic! Groet, Roy
 

TMG1961

Baardaap
Ziggo praat ik niet meer mee, ik neem ook de telefoon niet meer op als er geen nummer weergegeven wordt. Het is gewoon belachelijk hoe ze met klanten omgaan. Het is al vanaf 12 april bekend en nu moet ik nog weken wachten op mijn geld, maar wel mails sturen met dreigingen van incassokosten als ik niet betaal.

Geen idee wat Pixie heeft, ze weigert nu al het eten. Ze had geen koorts, temp was 38,4. Nu naar dierenarts gaan is niet te doen met auto, die staat al d hele dag in de volle zon en is veel te warm voor haar. Dus is momenteel even afwachten, ik kijk of ze straks beetje wil eten, anders morgenvroeg weer.
 
P

Pellie

Guest
Grote frustratie: schade aan mijn auto.....geen briefje achtergelaten uiteraard. Verzekering heb ik niks aan, kost me teveel no claim en ga ik 5 jaar lang veel teveel premie betalen (waarom verzeker je überhaupt dan vraag ik me dan af). Totale kosten, .......tadaa.......richting de 1000 euro.......maar dat had ik wel weer verwacht! Het moet weer opnieuw gespoten worden blablabla......Zo! Ik ben het kwijt!!! :-( (mijn frustratie en mijn geld).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Banner image
Top