Het foto topic...; kom er ook even een delen!

Texman

Koning Baard
Waarschijnlijk de mooiste foto die ik heb gemaakt tijdens/van mijn werk. Voor de mensen die de brug niet kennen dit is De Hef in Rotterdam, met op de achtergrond de verlichting van het Songfestival. Helaas had ik die avond een oude vrachtwagen mee, alhoewel misschien geeft zo'n oud hok wel wat extra's aan de foto.
Ik vind het een prachtige foto met de hefbrug en het licht op de achtergrond heel bijzonder (Y)(Y)(Y)
En de vrachtwagen mag dan wel oud zijn maar hij ziet er nog goed uit ;).
 

Macx

Baardaap
Prachtige foto! Dat je vrachtauto oud is dat zien alleen kenners, ik zou niet denken dat die vrachtauto oud is, hij zit nog goed in de lak. Wat me direct opvalt aan je foto is de prachtige lichtinval en de verschillende kleuren in lucht met laserlicht. En die prachtige reflexie van het licht op de metalen bruggen en die mooie verlichte ramen van dat gebouw links achter, ik vind het een hele mooie compositie en heel mooi in balans. Super foto!(Y)(Y)(Y)
 

tijn

Zware baard
En we zijn weer op de winterbestemming;)
 

Bijlagen

  • 20221114_175818.jpg
    20221114_175818.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 13

tijn

Zware baard
Vandaag prachtig mooi weer dus er maar lekker van genieten. Heerlijke dag in Bergamo gehad.
 

Bijlagen

  • 20221126_123419.jpg
    20221126_123419.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 10

Texman

Koning Baard
Vandaag prachtig mooi weer dus er maar lekker van genieten. Heerlijke dag in Bergamo gehad.
Mooi land Italië, heel lang geleden in 1969 ben er wezen kamperen aan het Gardameer :)
Wij waren op een terrasvormige camping en als je naar beneden liep kwam je op een strand en kon je zo het water in lopen (geweldig).
Ook waren wij daar getuigen van de eerste mens die landde op de maan. De hele camping volgde deze bijzondere gebeurtenis op de radio.
Ik heb even op Google Maps gekeken, de camping is er nog maar het strand is verandert in een wandel en fiets route welke heel mooi zijn aangelegd maar wel super toeristisch. De camping is helemaal omheint met een hek en je kan niet zomaar het water inlopen. Wel jammer :(.
 

Macx

Baardaap
Ik kom er ook één delen. Zo ziet het er dikwijls uit bij ons op de taxistrook bij het uitgaanscentrum.
20221126_022602.jpg
 

Macx

Baardaap
We hebben al twee keer de gemeente gebeld. Het is klaarblijkelijk niet (meer) hun probleem?

En als wij met een band op de stoep staan krijgen we direct een boete. Nee, dit is innovatie jongen, vooruitgang, daar mag je niet te veel kritiek op leveren.
Het is gewoon een kolere zooi met die kut scooters overal.
 

tijn

Zware baard
En als wij met een band op de stoep staan krijgen we direct een boete. Nee, dit is innovatie jongen, vooruitgang, daar mag je niet te veel kritiek op leveren.
Het is gewoon een kolere zooi met die kut scooters overal.
Helemaal met je eens. Ik ben van de zeg maar benenwagen, en die kut scooters en steps staan overal op het voetpad. Lijkt wel een olympische sport af entoe om ze te ontwijken.
 

Texman

Koning Baard
En als wij met een band op de stoep staan krijgen we direct een boete. Nee, dit is innovatie jongen, vooruitgang, daar mag je niet te veel kritiek op leveren.
Het is gewoon een kolere zooi met die kut scooters overal.
Bij mij in Voorburg is het gelukkig nog niet zo erg maar in Scheveningen is het een plaag :eek::eek:.
Wat ik wel ineens zie bij ons is het fenomeen elektrisch step. Je mag er nu nog niet mee op de openbare weg maar vanaf 1 jan 2023 is het toegestaan.
Ik voorzie een ramp want er is nu al bij mij in de buurt een jonge en een man die met een hoge snelheid over het trottoir scheuren.
In het winkelcentrum wordt erop het trottoir al gereden met elektrische (bak) fietsen mensen in scootmobielen die veel harder rijden dan loopsnelheid en als die steppen erbij komen is het eind zoek. Ik verwacht dat deze massaal gekocht gaan worden door jongelui omdat er een helmplicht komt voor de bromscooter.
Ik weet niet waar onze regering mee bezig is ze hebben de afgelopen 25 jaar miljoenen uitgegeven aan verkeersveiligheid maar door dit toe te staan en het gebrek aan toezicht door de politie (bezuinigingen) wordt het alleen maar onveiliger :confused:.
Laatst werd ik en een dame voor de ingang van AH bijna aangereden door door zo'n malloot die met zijn elektrische bakfiets over het trottoir reed.
Toen wij geërgerd naar hem keken riep hij "Ik ben nog niet gepensioneerd hoor" Of hij dat ooit gaat halen mijn zijn gedrag betwijfel ik :(.
 

tijn

Zware baard
Bij mij in Voorburg is het gelukkig nog niet zo erg maar in Scheveningen is het een plaag :eek::eek:.
Wat ik wel ineens zie bij ons is het fenomeen elektrisch step. Je mag er nu nog niet mee op de openbare weg maar vanaf 1 jan 2023 is het toegestaan.
Ik voorzie een ramp want er is nu al bij mij in de buurt een jonge en een man die met een hoge snelheid over het trottoir scheuren.
In het winkelcentrum wordt erop het trottoir al gereden met elektrische (bak) fietsen mensen in scootmobielen die veel harder rijden dan loopsnelheid en als die steppen erbij komen is het eind zoek. Ik verwacht dat deze massaal gekocht gaan worden door jongelui omdat er een helmplicht komt voor de bromscooter.
Ik weet niet waar onze regering mee bezig is ze hebben de afgelopen 25 jaar miljoenen uitgegeven aan verkeersveiligheid maar door dit toe te staan en het gebrek aan toezicht door de politie (bezuinigingen) wordt het alleen maar onveiliger :confused:.
Laatst werd ik en een dame voor de ingang van AH bijna aangereden door door zo'n malloot die met zijn elektrische bakfiets over het trottoir reed.
Toen wij geërgerd naar hem keken riep hij "Ik ben nog niet gepensioneerd hoor" Of hij dat ooit gaat halen mijn zijn gedrag betwijfel ik :(.
Ja we moeten idd uitkijken tegenwoordig. Ze nemen ze ook mee in de bus en metro die ondingen. En dan die huur steps en fietsen "parkeren" ze echt overal. Ondingen vind ik het. Maargoed wie ben ik.
 

Texman

Koning Baard
Ja we moeten idd uitkijken tegenwoordig. Ze nemen ze ook mee in de bus en metro die ondingen. En dan die huur steps en fietsen "parkeren" ze echt overal. Ondingen vind ik het. Maargoed wie ben ik.
Gewoon een oplettende burger die ook rechten heeft :)(Y)
 
Banner image
Top