Het foto topic...; kom er ook even een delen!

tijn

Zware baard
Oke dan met mn nieuwe look de laatste zonnenstralen oppikken dan maar.
 

Bijlagen

  • received_804545447448097.jpeg
    received_804545447448097.jpeg
    240,7 KB · Weergaven: 13

Macx

Baardaap
Mooie foto, je ziet er blij uit, ook heb je al aardig wat uurtjes van het zonnetje genoten, ik zie dat je baard wat korter is, staat ook goed hoor, nu weer laten groeien of laat je hem deze lengte houden? Veel plezier daar Tijn, hier is het ook goed lekker weer hoor!.(Y)
 

tijn

Zware baard
Prachtige foto @tijn, als ik het zo zie heb je al aardig van de zon genoten :).
Mooie hoed en zonnebril staan ook perfect (J)(J)(J).
Texman :)>
Nou echt veel niet, maaaar de afgelopen week wel een uutje hahaja.
[DOUBLEPOST=1667403949][/DOUBLEPOST]
Mooie foto, je ziet er blij uit, ook heb je al aardig wat uurtjes van het zonnetje genoten, ik zie dat je baard wat korter is, staat ook goed hoor, nu weer laten groeien van laat je hem deze lengte houden? Veel plezier daar Tijn, hier is het ook goed lekker weer hoor!. (J)[/CITAAT]
Ja @Macx heb Maandag een opknapbeurt gehad. De barbier heeft goed werk vericht, alleen vind ik het model( achteraf hahaha) niet zo mooi bij mij. Dus ja ik laat het weer lekker groeien. Wel lekker makenlijk in het onderhoud zo hahahah. En ja superblij, het seizoen is gedaan dus vakantie nu. Gezien het weer zalig zo een beerje naar het strand:)(J)
 

Macx

Baardaap
Ik kom ook ff een foto delen, ik ben zojuist naar AH geweest en ik zag dat het alweer gezellig verlicht is op het plein, dus maar ff een paar foto's gemaakt hé.
8.jpg 5.jpg 9.jpg 7.jpg
 

Skanti

Baard
Waarschijnlijk de mooiste foto die ik heb gemaakt tijdens/van mijn werk. Voor de mensen die de brug niet kennen dit is De Hef in Rotterdam, met op de achtergrond de verlichting van het Songfestival. Helaas had ik die avond een oude vrachtwagen mee, alhoewel misschien geeft zo'n oud hok wel wat extra's aan de foto.
 

Bijlagen

  • IMG_20221105_173110.jpg
    IMG_20221105_173110.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 16

tijn

Zware baard
Waarschijnlijk de mooiste foto die ik heb gemaakt tijdens/van mijn werk. Voor de mensen die de brug niet kennen dit is De Hef in Rotterdam, met op de achtergrond de verlichting van het Songfestival. Helaas had ik die avond een oude vrachtwagen mee, al hoewel misschien geeft zo'n oud hok wel wat extra's aan de foto.
ldd een pracht foto. Super
 
Banner image
Top