Het foto topic...; kom er ook even een delen!

Macx

Baardaap
Ja we moeten idd uitkijken tegenwoordig. Ze nemen ze ook mee in de bus en metro die ondingen. En dan die huur steps en fietsen "parkeren" ze echt overal. Ondingen vind ik het. Maargoed wie ben ik.
Jij bent onze blije Tijn die trots is op zijn prachtige baard en niet zijn nek wilt breken over al die klote zooi overal op straat.
 

tijn

Zware baard
Jij bent onze blije Tijn die trots is op zijn prachtige baard en niet zijn nek wilt breken over al die klote zooi overal op straat.
Hahahaha idd ben wel vaak blij gelukig en ook wel trots op mn baard ja dus nee wil zeker niet mijn nek breken over die rotzooi hahabha
 

tijn

Zware baard
Heerlijk zonnetje en een zee die na de wind nog wat in beweging is.
 

Bijlagen

  • 20221216_123253.jpg
    20221216_123253.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 13

Texman

Koning Baard
Wat een heerlijke foto, wat was de temperatuur Tijn.:)
Bij mij in Voorburg heeft het gevroren en een klein beetje gesneeuwd en geijzeld wat vanmorgen spekgladde wegen en trottoirs en opleverde. :confused:
 

tijn

Zware baard
Wat een heerlijke foto, wat was de temperatuur Tijn.:)
Bij mij in Voorburg heeft het gevroren en een klein beetje gesneeuwd en geijzeld wat vanmorgen spekgladde wegen en trottoirs en opleverde. :confused:
Tsja ik wil je niet verdrietig maken, maar het was vandaag weer heerlijk weer met een graad of 18
 

Baardsterdam

Volle Baard
Jaaaaa prachtig. Ik vond het er super mooi. Mooie naruur. Ik ben er ook nog op dolfijnen excursie geweesd, was ook super. Geniet er van

Geen dolfijn gezien.
Wel Levada gelopen, met 4*4 offroad de bergen in geweest, en in tobogan naar beneden gesjeest.
IMG_20230106_203853.jpg
 

tijn

Zware baard
Prachtige deurklopper( althans dat vind ik). In Florance hebben ze nog echt mooie grote deuren met dito kloppers.
 

Bijlagen

  • 20230211_113325.jpg
    20230211_113325.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 4
Banner image
Top