Groei, groei, groei!

Derek

Baard
Goede nacht heren,

Ik kon niet slapen vandaar maar een update!
Twee weken geleden naar de barbier geweest, zoals elke keer heb ik spijt dat ik gegaan ben... ondanks mijn herhaaldelijke stommiteit ben ik weer van plan mijn baard te laten groeien. Hierbij ingesloten heb ik een aantal fotos. 14987737031881273318228.jpg 14987737231011232963513.jpg 1498773744082235328356.jpg 1498773762819620639358.jpg

Ik heb een vraag, ik merk dat mijn baard een beetje pluist, logisch dat is mijn haarstijl, is er toch iemand die een product kan aanbevelen (het liefst een bosgeurende of GBS gentlemansblend achtig) met een goede hold, ik kan ongeveer twee keer per dag mijn baard bijhouden en ik heb graag mijn baard in een verzorgde staat gedurende dag. Wat zouden jullie aanraden? Ik hoor graag van u
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Voor een tovenaar in opleiding gaat het prima zo! :)>(Y)

Een vierkante baard is eigenlijk de enige optie voor mannen met een geschoren schedeldak, omdat we anders op eieren gaan lijken.:D

Je zult nu wel de halslijn mee moeten gaan laten groeien, anders kom je dadelijk massa tekort.
 

Derek

Baard
Voor een tovenaar in opleiding gaat het prima zo! :)>(Y)

Een vierkante baard is eigenlijk de enige optie voor mannen met een geschoren schedeldak, omdat we anders op eieren gaan lijken.:D

Je zult nu wel de halslijn mee moeten gaan laten groeien, anders kom je dadelijk massa tekort.

Uiteindelijk groeit alles mee behalve de wanglijn denk ik zo, klopt dit?
 

Derek

Baard
Tis weer akelig stil geweest... te akelig dus ik maak maar weer is een post! Op 16 september gebeurde iets verschrikkelijks! Door een te kort opzet stukje kon ik weer vanaf stap 1 beginnen met groeien... ik heb geen foto's want de schade was te erg... nu zijn we bijna 3 maanden verder en et gaat weer de goeie kant op!1512045050377895946996.jpg onderweg naar werk dus erg gedetaileerde fotos volgen nu!

Groetjes,

May the beard be with you!!
 

RCM

Baardaap
Amai zeg, dat is balen geweest! Maar goed dat je nu weer aardig op weg bent. Je baard ziet er 'weer' geweldig uit! :)>(Y)
 

Glenn

Baard
Een gouden raad van Tante Kaat....Gooi die trimmer aub, asap, toute suite, onmiddellijk in de eerste de beste prullenmand en steek vervolgens diezelfde prullenmand in de fik.
:)>;)
 

Kale666man

Baardaap
Dat is de allerbeste opruimplek voor zo,n ding Glenn.
Waarschuw wel voor een steekvlam met het aansteken van je prullebak anders wint dat ding alsnog
 
Banner image
Top