Groei, groei, groei!

Derek

Baard
Dank jullie allemaal voor de motivatie en tips! De trimmer gebruik ik helaas ook voor mn schedel... ik zal et gebruik maar tot de schedel beperken. De yeard zal komen!!

May the beard be with you!
 

Derek

Baard
Zo dan!
In middels hebben ik bijna de yeard erop zitten, sinds 16 september aan het sparen en de laatste x dat ik de barbier gezien heb was 23 april, het schiet al aardig op al ben ik er voor mn gevoel nog niet, op naar de deard, double yeard geen idee of daar een naam voor is en anders nu wel :) de eerste foto is het streven, ben flink aan et sparen op mn bolletje voor zon staart, de baard heeft al meer progressie. Groeten uut Zutphen! IMG-20180420-WA0002.jpg

15321584150561638852193.jpg 1532158432695279876535.jpg 1532158444040238514655.jpg
 

Derek

Baard
Goedemorgen mede-baardlingen,

Ik had een vraagje betreft de baard, wat anders? Ik merk door deze verschrikkelijke hitte dat m'n baard droog aanvoelt, ik heb sindskort allepo zeep gekocht voor de huidiritatie van m'n kin maar werkt dit ook tegen uitdrogen van de baard? Zo niet, wat is dan handig om te doen? Ik gebruik al baardolie en soms balsm, wel is waar home made maar das niet erg toch? Gebruik verschillende olien, amandel, jojoba, castor, hazelnoot, en dan een luchje naar keuze,

wat is jullie geheim voor deze hittegolf?
 

Texman

Koning Baard
Ha @Derek ,
Was je baard niet te veel met zeep of shampoo want je wast ook je huidvetten weg waardoor uitdroging en huidirritatie op de loer liggen.
Spoel je baard wat vaker met lauwwarm water en gebruik wat vaker baardolie en/of baardbalsem. Baard conditioner kan je ook helpen.
Ik heb hier al vaker geschreven over Dr. Bronner Pepermint soap. De pepermuntolie zorgt voor een heerlijke verkoeling en is een weldaad voor de huid.
Je kan ook een paar druppels rozemarijn olie toevoegen aan je shampoo of zeep. Dit stimuleert de bloedsomloop in je huid onder je baard.
Rozemarijnolie kan je beste kopen bij Chi dan heb je de beste kwaliteit. https://www.chi.nl/rozemarijn-etherische-olie-spanje-wild.html
Ik hoop dat ik je hier een beetje mee geholpen heb.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top