Eerste poging

Mischaa

Baard
Bedankt voor de reacties allen! We gaan rustig door en de negatieve reacties doen mij eigenlijk al een heel stuk minder dan 2,5 week geleden. Met name reacties ontvangen over 'zo ontvang je toch geen klanten' en/of 'dit is toch geen visite plaatje' Begin van de week mijn werkgever daarom ook uitgelegd wat ik van plan ben. Dit rondje heb ik een aantal jaren geleden ook met tattoos gehad.

Het valt mij op dat ik nu onwijs veel licht gekleurde haren op mijn wangen doorkrijg (bijna donsharen). Zijn dit haren die uiteindelijk meekleuren en/of harder worden?
[DOUBLEPOST=1630401250][/DOUBLEPOST]
@mischaap
Die baardgroei; ik vind dat het razendsnel gaat bij jou! :)>(Y)
Straks, na "Griekenland", loop jij met een megabaard! :D

En de naam op je shirt moet je maar veranderen dan => MIJNBUSISTOP moet zijn MIJNBAARDISTOP :D:p

Ik zal het voorstellen! :cool:
 
Goedemiddag allemaal,

Tijdens mijn laatste bezoekje aan de kapper werd er naast mij een man met een jaloersmakende baard geknipt. Zelf trimde ik altijd tot 1,5 week geleden op 1mm. Ik gaf meteen bij de kapper aan dat ik baalde van mijn baardgroei en graag ook meer mogelijkheden had gewild. De kapper keek mij wat verbaasd aan en vroeg mij of ik het ooit al geprobeerd had. Ik zei heel eigenwijs dat het niet mogelijk is met mijn baardgroei. Uurtje later aan de koffie besloot ik er toch een poging aan te wagen.

Bijgevoegd twee foto's van de huidige situatie. Dit is na +- 1,5 week niet trimmen op 1mm. Mijn linker wang loopt een stukje achter op mijn rechterwang. Maak ik kans op iets wat op een baard lijkt?

Ik hoor graag van jullie!

Bekijk bijlage 19892 Bekijk bijlage 19893

Welkom op het forum!

Ik denk dat wij allemaal hier weleens jaloersmakend kijken naar andere baarden. Niets om je voor te schamen ;-)
Je hebt al een redelijke dekking. Aangezien dit je eerste echte poging wordt kan het resultaat alleen maar meevallen. Bij 8 weken moet dit toch wel iets worden!
 

Ardjan

Baardaap
Tijdens mijn laatste bezoekje aan de kapper werd er naast mij een man met een jaloersmakende baard geknipt. Zelf trimde ik altijd tot 1,5 week geleden op 1mm. Ik gaf meteen bij de kapper aan dat ik baalde van mijn baardgroei en graag ook meer mogelijkheden had gewild. De kapper keek mij wat verbaasd aan en vroeg mij of ik het ooit al geprobeerd had. Ik zei heel eigenwijs dat het niet mogelijk is met mijn baardgroei. Uurtje later aan de koffie besloot ik er toch een poging aan te wagen.
Gaat heel goed! :)>(Y)
Die kapper zal verbaasd staan denk ik! :D:eek:
 

Mischaa

Baard
Weer een weekje verder. Grootste verandering tot nu toe is dat ik mijn ‘baard’ nu zelf bij mij vind passen en er blij mee ben! Vriendin geeft zelfs aan dat ik de beginnende baard niet mag scheren :)>
 

Bijlagen

  • 1290FA81-12B5-44AF-8F98-240079BA909D.jpeg
    1290FA81-12B5-44AF-8F98-240079BA909D.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 181
  • D9913624-D56F-4720-809C-A6864525D79A.jpeg
    D9913624-D56F-4720-809C-A6864525D79A.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 178

Texman

Koning Baard
Weer een weekje verder. Grootste verandering tot nu toe is dat ik mijn ‘baard’ nu zelf bij mij vind passen en er blij mee ben! Vriendin geeft zelfs aan dat ik de beginnende baard niet mag scheren :)>
Het feit dat je je baard nu goed bij je zelf vind passen is heel positief ik noem dat het baardmangevoel. Hiermee sta je sterker in het leven.
Je baard tekent zich mooi af dat wordt alleen maar beter. Leuk dat je vriendin (Y)(Y)(Y) je baard ook mooi vind want dat kan soms wel een dingetje zijn.
Ga zo door, Texman:)>
 

Mischaa

Baard
:D
Het feit dat je je baard nu goed bij je zelf vind passen is heel positief ik noem dat het baardmangevoel. Hiermee sta je sterker in het leven.

Je baard tekent zich mooi af dat wordt alleen maar beter. Leuk dat je vriendin
je baard ook mooi vind want dat kan soms wel een dingetje zijn.

Ga zo door, Texman


Hoi Texman,


bedankt voor jouw fijne reactie! Ik begrijp wel wat je bedoeld met het baardman gevoel. Het geeft je toch net even wat extra’s. Ik groei lekker door en stuur uiteraard hiervan weer een fotootje. Misschien uiteindelijk toch om de twee weken.


Ik ben nu met vakantie en lig zo’n beetje iedere dag op het strand. Nu lopen er allemaal vrouwen in bikini maar let ik meer op de mannen met een baard. Heb ik nu een probleem?:D:D:p


De Grieken hebben overigens over het algemeen ook weinig te zeuren over baardgroei. Een fijne zondag iedereen!

Mooie progressie! Gaten in de baard beginnen ook op te vullen. Blijven laten groeien


Bedankt! (Y) Altijd fijn om van een ander te horen dat er progressie zichtbaar is. Zelf zit je er natuurlijk dicht op en is het denk ik daarom ook wat lastiger te zien.



****De fijne zondag mag iedereen vergeten had de post geschreven tijdens een serverprobleem. Een fijne maandag! ****
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
:D


Hoi Texman,


bedankt voor jouw fijne reactie! Ik begrijp wel wat je bedoeld met het baardman gevoel. Het geeft je toch net even wat extra’s. Ik groei lekker door en stuur uiteraard hiervan weer een fotootje. Misschien uiteindelijk toch om de twee weken.
Ik ben nu met vakantie en lig zo’n beetje iedere dag op het strand. Nu lopen er allemaal vrouwen in bikini maar let ik meer op de mannen met een baard. Heb ik nu een probleem?:D:D:p
De Grieken hebben overigens over het algemeen ook weinig te zeuren over baardgroei. Een fijne zondag iedereen!
Bedankt! (Y) Altijd fijn om van een ander te horen dat er progressie zichtbaar is. Zelf zit je er natuurlijk dicht op en is het denk ik daarom ook wat lastiger te zien.
****De fijne zondag mag iedereen vergeten had de post geschreven tijdens een serverprobleem. Een fijne maandag! ****

Heb ik nu een probleem?:D:D:p
Pas maar op want die mannen kijken ook naar jou :D:D(Y) (baard).
 
B

BrotherBeard75

Guest
Voorlopig niet helemaal gedekt zoals ik dacht dat hij ging groeien, maar toch reeds een goed resultaat vind ik!
Niet te veel laten trimmen man.
Je hebt iets meer volume nodig aan de zijkanten.

Verstuurd vanaf mijn M2101K6G met Tapatalk
 

Mischaa

Baard
Voorlopig niet helemaal gedekt zoals ik dacht dat hij ging groeien, maar toch reeds een goed resultaat vind ik!
Niet te veel laten trimmen man.
Je hebt iets meer volume nodig aan de zijkanten.

Verstuurd vanaf mijn M2101K6G met Tapatalk

thanks voor je reactie! Ik had stiekem ook op iets meer dekking gehoopt. Zijkanten ga ik zeker niks aan doen. Soms alleen wat woest met baardolie aan de gang. Merk alleen dat ik m’n snor wel echt korter wil houden.
 
Banner image
Top