Eerste poging

stefke

Baard
Men zegt wel eens : Rome is ook niet 1 dag gebouwd. Zo gaat het ook met de baard. Geduld hebben is de boodschap en de ene baard groeit al wat sneller als de andere.
Verleden week heb ik na 9 maanden geduld , besloten om naar de barbier te gaan. Vooral de zijkanten moesten dringend bijgewerkt worden. Bekijk het van maand tot maand . En stel je dan de vraag : wil ik hem nog langer , is dit de juiste lengte
 

Mischaa

Baard
22-9 baard.jpg 22-91 baard.jpg Goededag allemaal,

Hier weer een update. Ben er nog altijd blij mee en het gaat naar mijn idee best lekker. Tuurlijk de wangen hadden dichter gemogen, maar naar mijn idee boek ik iedere week een klein beetje progressie. Echt de volle volle baard met volle wangen heb ik nog even uit mn hoofd gezet. Dat is naar mijn idee op het moment gewoon niet realistisch. Maar hier kan ik uiteindelijk wel een mooi model mee scoren :)

Ben benieuwd hoe jullie het vinden gaan :)>

~nogmaals allemaal bedankt. Klinkt heel suf maar zonder het forum was ik noooit voorbij de 3 weken gegaan~
[DOUBLEPOST=1632303633][/DOUBLEPOST]
Men zegt wel eens : Rome is ook niet 1 dag gebouwd. Zo gaat het ook met de baard. Geduld hebben is de boodschap en de ene baard groeit al wat sneller als de andere.
Verleden week heb ik na 9 maanden geduld , besloten om naar de barbier te gaan. Vooral de zijkanten moesten dringend bijgewerkt worden. Bekijk het van maand tot maand . En stel je dan de vraag : wil ik hem nog langer , is dit de juiste lengte

Bedankt voor je reactie! De baard die jij nu hebt vind ik onwijs mooi en echt respect voor jouw geduld en doorzetten!
[DOUBLEPOST=1632303684][/DOUBLEPOST]
Goed bezig!

Ik zou het lekker door laten groeien, dan lijken je wangen nog wat voller. Eventueel kan je een baardpennetje/oogpotlood gebruiken om je wangen voller te laten lijken op speciale gelegenheden ;-)

Bedankt! Ik weet nog niet zeker of ik met een baardpennetje of oogpotlood aan de slag ga. :p
 

Texman

Koning Baard
Je bent nog vrij jong wat betekend dat je baard zich nog verder gaat ontwikkelen en je baard laat ook zien dat je nog jong bent dus dat is helemaal niet zo slecht.
De wangen gaan echt nog voller worden al is er wel wat meer tijd voor nodig.
En wat je baard tot nu toe betreft vind ik hem prima dus gewoon doorgaan en ervan genieten (Y)(Y)(Y).
 

Mischaa

Baard
Je bent nog vrij jong wat betekend dat je baard zich nog verder gaat ontwikkelen en je baard laat ook zien dat je nog jong bent dus dat is helemaal niet zo slecht.
De wangen gaan echt nog voller worden al is er wel wat meer tijd voor nodig.
En wat je baard tot nu toe betreft vind ik hem prima dus gewoon doorgaan en ervan genieten (Y)(Y)(Y).

Dankjewel Texman! Dat er nog tijd nodig is vind ik eigenlijk geen probleem. Het model en lengte die ik nu voor ogen heb is denk ik ook prima te dragen met mijn baardgroei. De lengte/stijl van Charlie Hunnam vind ik echt gaaf (zoals velen heb ik gelezen). Dit lijkt mij ook zeker mogelijk, mocht dit niet realistisch zijn hoor ik het ook graag!
 

Bijlagen

  • charliie hunnam beard.jpg
    charliie hunnam beard.jpg
    45,1 KB · Weergaven: 98

Texman

Koning Baard
Ja, ik denk dat dit bij jou ook heel goed mogelijk is :):)>.
Het betekend wel dat je het front van de baard langer moet laten groeien dan de zijkanten.
 

RBBP

Baard
Begint bij jou ook al serieuze vormen aan te nemen @mischaap :)>
Denk (en werd bevestigd voor Texman) dat jij je geen zorgen hoeft te maken over de volle wangen en of de baard van "Jax" haalbaar is :p

Ik vond de baard van Clayton Cardenas uit de kickoff ook geweldig.
Een beetje hetzelfde idee als bovenstaande baard, maar dan strak en dan meer sik idee.

bigstock-LOS-ANGELES-AUG-Clayton-316014463-Clayton-Cardenas-400x600.jpg
 

Mischaa

Baard
Begint bij jou ook al serieuze vormen aan te nemen @mischaap :)>
Denk (en werd bevestigd voor Texman) dat jij je geen zorgen hoeft te maken over de volle wangen en of de baard van "Jax" haalbaar is :p

Ik vond de baard van Clayton Cardenas uit de kickoff ook geweldig.
Een beetje hetzelfde idee als bovenstaande baard, maar dan strak en dan meer sik idee.

bigstock-LOS-ANGELES-AUG-Clayton-316014463-Clayton-Cardenas-400x600.jpg


aha dankjewel! Zaterdag voor het eerst weer naar de kroeg, was ook direct een beetje de introductie van mijn beginnende baard. De baard van Clayton ook gaaf inderdaad, geeft je gezicht mooi extra karakter. Ik heb de spinoff nog niet kunnen kijken/vinden helaas, wel een aanrader zeker? :D
 

RBBP

Baard
Serie is The Mayans M. C.
is zeker een aanrader, vooral als je van SOA houdt.

Lekker weer naar de kroeg!
Bereid je maar voor op een hoop aanspraak :p
Gaat een wereld voor je open haha
Veel plezier!
 

Mischaa

Baard
Serie is The Mayans M. C.
is zeker een aanrader, vooral als je van SOA houdt.

Lekker weer naar de kroeg!
Bereid je maar voor op een hoop aanspraak :p
Gaat een wereld voor je open haha
Veel plezier!

Thanks! even offtopic: SOA echt een heerlijke serie. Van The Mayans M.C. was ik ook op de hoogte. Heb alleen geeen idee waar ik deze kan kopen/kijken. Mocht je dus een goede tip hebben wil dat graag weten. Aanspraak had ik zeker, alleen meer van de mannelijke kennissen :(:eek:
 
Banner image
Top