Eerste poging om baard te laten groeien

Macx

Baardaap
Vandaag weer even netjes bijgewerkt door de barbier hier in de stad.
Ik ga even nadenken of ik deze lengte al prima vindt of dat ik nog wat meer laat groeien!

De onderkant van mijn baard krult trouwens als een gek, vooral na het douchen en wanneer ik het kam. Dit ziet er echt niet uit lol. Hoe kan ik dit temmen? Met een föhn en bepaalde kamtechnieken?
Wat een mooie baard Pascal, en die krullen die zitten daar toch wel goed, wie heeft daar last van dan? Ik vind een baard met krullen erg mooi hoor! , bij mij begint het gelukkig ook al een beetje te krullen, ik hoop op veel krullen en golven, lekker een beetje dat ruigere werk is juist wel erg aantrekkelijk voor de dames, die houden daar wel van.
[DOUBLEPOST=1644190382][/DOUBLEPOST]
Ah super, thanks! Zal ergens deze week even kijken voor een föhn en rolborstel:)
[DOUBLEPOST=1638885408][/DOUBLEPOST]Grijs komt eraan! Vind het wel cool staan
Het is een prachtig bos met hier en daar een berk, het ziet er heel mooi uit
Haha heb nu even 2 fotos toegevoegd.
Dit vind ik echt heel mooi, ik zie een mooi bos lekker wild bos met hier en daar een berkeboompje, zie je het ook? Prachtig hé!
 

Pascal1

Stoppelbaard
Alweer een paar maanden verstreken sinds mijn laatste post.

Ik had tot halverwege januari een vrij grote baard maar besloten om dit kort te trimmen. Heb sindsdien met een kleine baard gelopen.

Foto in bijlage is de stand nu en moet zeggen dat ik deze lengte zeer prettig vind! Goede balans met mijn kop vind ik. Denk ook dat ik 'm zo ongeveer laat.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220314-150651_Gallery.jpg
    Screenshot_20220314-150651_Gallery.jpg
    334 KB · Weergaven: 35
  • Screenshot_20220314-122931_Gallery.jpg
    Screenshot_20220314-122931_Gallery.jpg
    381,8 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:

Fox

Zware baard
Dag pascal 1 als jij je beter voelt met een kortere baard ,moet je dat zekers doen
Je moet doen waar jij je goed bij voelt
Grt
Silver Fox
 

Texman

Koning Baard
Ha @Pascal1
Je hebt zo'n goede baardgroei dat je heel veel mogelijkheden hebt.
Van kort gedekt tot heel lang en alles ertussen in.
Wat het belangrijkste is hoe jij je erbij voelt.
Een kleinere baard is een goede beslissing want ook dit staat je heel goed (Y)(Y)(Y).
En zo klein vind ik hem ook niet ;).
Ik zou zeggen ga zo door en volg je eigen gevoel want dat is de beste raadgever :).
Groet Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Alweer een paar maanden verstreken sinds mijn laatste post.

Ik had tot halverwege januari een vrij grote baard maar besloten om dit kort te trimmen. Heb sindsdien met een kleine baard gelopen.

Foto in bijlage is de stand nu en moet zeggen dat ik deze lengte zeer prettig vind! Goede balans met mijn kop vind ik. Denk ook dat ik 'm zo ongeveer laat.
Heel heel mooie baard, prachtige kleuren en mooie slagen erin. Fantastisch mooi zo'n baard, fijn voor je man.
 
Banner image
Top