Eerste poging om baard te laten groeien

Pascal1

Stoppelbaard
Goedemiddag allemaal,

Ook ik ben van plan om een mooie volle baard te kweken en dus heb ik mijn scheermes laten staan (behalve voor mijn kale kop) om mijn baard gewoon te laten groeien. Ik zit nu op bijna 4 weken zonder er iets aan gedaan te hebben.

A.s. donderdag ga ik even langs de barbier om de neklijn bij te werken want het is een aardig zooitje aan het worden daar en ik ben bang om het te verkloten als ik het zelf ga trimmen.

Verder laat ik het lekker paar maanden groeien en ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Bijgevoegd een foto van de huidige situatie. Ik weet, het is niet de beste foto maar dan hebben jullie een idee. Ik zit op bijna 4weken.

Gr
Pascal
 

Bijlagen

  • inCollage_20210927_155757513.jpg
    inCollage_20210927_155757513.jpg
    552,8 KB · Weergaven: 197

RBBP

Baard
Sommige hebben hier een baardgroei waar ik enkel van kan dromeno_O
Niks te klagen Pascal, ook voor jou mogelijkheden ten over!
De gouden tips zullen volgen van de heren die er verstand van hebben, maar vanuit hier alvast een welkom!(Y)
Veel plezier:)>
 

Pascal1

Stoppelbaard
Sommige hebben hier een baardgroei waar ik enkel van kan dromeno_O
Niks te klagen Pascal, ook voor jou mogelijkheden ten over!
De gouden tips zullen volgen van de heren die er verstand van hebben, maar vanuit hier alvast een welkom!(Y)
Veel plezier:)>
Thanks! leuk forum :)
[DOUBLEPOST=1632839661][/DOUBLEPOST]
Eerste poging??

Jeetje wat een goede baard. Ziet er heel stug uit en goede dekking (Y)
Thanks!. Yes, eigenlijk altijd wel geschoren. Soms laat ik 'm tot 2weken staan en dan scheer ik weer.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Pascal1 ,
Ook van mij welkom op ons leuke forum.
Dat je een zeer goeie baardgroei hebt mag duidelijk zijn (Y)(Y)(Y).
Je kan hem laten uitgroeien tot een mooie grote volle baard.
Als je naar de barbier gaat moet je zeggen dat hij of zij je wanglijnen niet te laag zetten en je halslijn niet te hoog want dat staat voor geen meter.
Helaas gebeurd dit nogal eens.
Als wat betere foto's (zijkant en front) op het forum zet kan ik aangeven wat ik bedoel en kan je deze evt. meenemen.
Succes Texman :)>
 

Pascal1

Stoppelbaard
Ha @Pascal1 ,
Ook van mij welkom op ons leuke forum.
Dat je een zeer goeie baardgroei hebt mag duidelijk zijn (Y)(Y)(Y).
Je kan hem laten uitgroeien tot een mooie grote volle baard.
Als je naar de barbier gaat moet je zeggen dat hij of zij je wanglijnen niet te laag zetten en je halslijn niet te hoog want dat staat voor geen meter.
Helaas gebeurd dit nogal eens.
Als wat betere foto's (zijkant en front) op het forum zet kan ik aangeven wat ik bedoel en kan je deze evt. meenemen.
Succes Texman :)>

Thanks! Zojuist even bij laten werken (niet teveel, alleen halslijn) en dit is nu het resultaat. Laat het nu gewoon lekker doorgroeien en eens in de zoveel tijd beetje bijwerken door de barbier.

Benieuwd hoe het gaat worden :)
 

Bijlagen

  • 20210930_122720.jpg
    20210930_122720.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 100

Texman

Koning Baard
Thanks! Zojuist even bij laten werken (niet teveel, alleen halslijn) en dit is nu het resultaat. Laat het nu gewoon lekker doorgroeien en eens in de zoveel tijd beetje bijwerken door de barbier.

Benieuwd hoe het gaat worden :)
Je baard ziet er nu goed uit en maar het kan nog beter als je het front van je baard langer laat worden.
Op je foto heb ik aangegeven hoe dat eruit zou kunnen zien.

20210930_122720.jpg
 

Pascal1

Stoppelbaard
Volgens mij 6weken alweer! Neklijn begint weer messy te worden dus moet weer even bijwerken volgende week of week daarop.

Grappig om grijze haren te spotten op mijn 30e, denk dat ik met een jaar toch de pepper and salt baard ga rocken.
 

Bijlagen

  • inCollage_20211016_153223498.jpg
    inCollage_20211016_153223498.jpg
    726,4 KB · Weergaven: 80
Banner image
Top