Eerste keer laten groeien

Texman

Koning Baard
Gegroet baardbroeders,

Ik ben even een tijdje niet zo actief geweest op het forum maar de baard groeit verder en ik ga proberen vaker het forum te bezoeken! Ongeveer 3.5 maanden in de reis nu. Beard on guys :)>;)
Ik vind dat je een prachtige baard hebt, ga zo door (Y)(Y)(Y).
 

Fox

Zware baard
Gegroet baardbroeders,

Ik ben even een tijdje niet zo actief geweest op het forum maar de baard groeit verder en ik ga proberen vaker het forum te bezoeken! Ongeveer 3.5 maanden in de reis nu. Beard on guys :)>;)
Mooie resultaat, prachtige baard
Geduld wordt beloond(Y):)>
[DOUBLEPOST=1645952850][/DOUBLEPOST]
Gegroet baardbroeders,

Ik ben even een tijdje niet zo actief geweest op het forum maar de baard groeit verder en ik ga proberen vaker het forum te bezoeken! Ongeveer 3.5 maanden in de reis nu. Beard on guys :)>;)
Mooie resultaat, prachtige baard
Geduld wordt beloond(Y):)>
 

Macx

Baardaap
Gegroet baardbroeders,

Ik ben even een tijdje niet zo actief geweest op het forum maar de baard groeit verder en ik ga proberen vaker het forum te bezoeken! Ongeveer 3.5 maanden in de reis nu. Beard on guys :)>;)


Dat is echt een hele mooie baard VinK, prachtige stijl en ook de golfslagen in je baard maken het een mooie aantrekkelijke baard om te aanschouwen.
 

Macx

Baardaap
Bedankt @Macx !
De golfslagen worden inderdaad steeds duidelijker, ik begin het ook mooi te vinden ;)
Nou daar ben ik blij om, elke baard is uniek, en zulke mooie slagen erin dat is echt geluk hebben.
De kleuren zijn ook fantastisch hé.
Ik ben blij voor je dat het goed gaat en zie uit naar de volgende foto's.
 

Macx

Baardaap
Ha VinK, je hebt echt een prachtige, perfecte baardgroei! Daar zullen vele heren zeer jaloers op zijn. Mooi vol en dik en een prachtige kleur.

Over krullen en slagen in de baard: die moet je echt proberen te omarmen: ze voegen veel karakter toe en maken de baard nog voller. Daar tegen strijden heeft weinig zin en is ook echt zonde!

Je natuurlijke baard is echt perfect! :)>(Y)

Ik ben het daar helemaal mee eens, goed gesproken Rothbeard.
 

VinK

Baard
Hey baardmannen, hierbij nog eens een update. Ik heb vandaag zelf m'n baard proberen te trimmen. Hier en daar wel wat fout gegaan maar al doende leert men:D

Tot snel weer en beard on :)>;)
 

Bijlagen

  • IMG-20220329-WA0011.jpg
    IMG-20220329-WA0011.jpg
    472,7 KB · Weergaven: 70
  • IMG-20220329-WA0009.jpg
    IMG-20220329-WA0009.jpg
    436,1 KB · Weergaven: 67
  • IMG-20220329-WA0010.jpg
    IMG-20220329-WA0010.jpg
    380,4 KB · Weergaven: 65

Fox

Zware baard
Mooie baard ,en zoals Giant zegt de foutjes zie je enkel.zelf
[DOUBLEPOST=1648579675][/DOUBLEPOST]Mooie baard ,en zoals Giant zegt de foutjes zie je enkel.zelf
 

Macx

Baardaap
Hey baardmannen, hierbij nog eens een update. Ik heb vandaag zelf m'n baard proberen te trimmen. Hier en daar wel wat fout gegaan maar al doende leert men:D

Tot snel weer en beard on :)>;)

Bedankt voor de leuke update VinK, ik zie geen foutjes hoor, ik zie wel een mooie baard, tjonge jonge wat een mooi massief front, dat is wat ik zie, en natuurlijk jouw mooie slagen in je baard.(Y):)>(Y)
 

tijn

Zware baard
Hey baardmannen, hierbij nog eens een update. Ik heb vandaag zelf m'n baard proberen te trimmen. Hier en daar wel wat fout gegaan maar al doende leert men:D

Tot snel weer en beard on :)>;)
Dat ziet er goed uit man. En je hebt het over foutjes???? Nou idd die zie je waarschijnlijk alleen zelf hoor. Goed gedaan man(Y). En natuurlijk niet te vergeten een mooie baard.
 
Niks van te zien hoor waar het fout is gegaan. Nou nu weet je in ieder geval zelf wel wat je dan een andere keer anders zou doen. Top baard!
 

Texman

Koning Baard
Hey baardmannen, hierbij nog eens een update. Ik heb vandaag zelf m'n baard proberen te trimmen. Hier en daar wel wat fout gegaan maar al doende leert men:D

Tot snel weer en beard on :)>;)
Ha @VinK , je baard ziet er goed uit (Y)(Y)(Y) en van wat er fout is gegaan zie ik niks dus maak je geen zorgen ;).
Zelfs ik, met al mijn ervaring, maak nog wel eens een foutje dat hoort er gewoon bij.
Texman :)>
 

VinK

Baard
Ik kom zomaar eens ff langs om goeiedag te zeggen, hoe gaat het met je en de baard, we gaan lekker weer tegemoet VinK, dus dat wordt genieten de komende dagen, warm weer en het zonnetje is goed voor de baard, gaat ie lekker van snorren.
Hey @Macx , alles gaat goed met mij! Ik heb vorige week besloten om mijn baard dat korter te maken omdat ik er te lang mee bezig was sochtends. Het model is ongeveer hetzelfde alleen minder lengte.

Ik vind het wel iets minder mooi maar ik heb er eigenlijk geen spijt van omdat het praktischer is. Als mijn kinderen wat ouder zijn dan ga ik voor een yeard :)>:cool:

Bedankt voor je berichtje! ;)
 

Bijlagen

  • IMG_20220422_172946173.jpg
    IMG_20220422_172946173.jpg
    808,9 KB · Weergaven: 39
  • IMG_20220422_173002437.jpg
    IMG_20220422_173002437.jpg
    902,5 KB · Weergaven: 41
  • IMG_20220422_173009981.jpg
    IMG_20220422_173009981.jpg
    693,5 KB · Weergaven: 41
Banner image
Top