De Professor in wording!

Macx

Baardaap
Bekijk bijlage 2136 Vier maanden op de kop af! En het was een slopende maand. Visueel groeit de baard naar mijn idee geen ene ruk. Het haar gaat alle kanten op, alhoewel ik me suf borstel, kam en olie. Ik heb me nu voorgenomen gewoon de baard zijn gang te laten gaan en niet meer te proberen er een model aan te geven. Iedereen die me in groeitijd voorloopt zit nu te grinniken en denkt: 'Het gaat wel loslopen'. Voor eenieder, die deze periode nog moet gaan beleven zou ik zeggen: 'Hou vol, word niet wanhopig en als jullie het volhouden ga ik dat ook proberen te doen'.


Een mooie baard Professor, ik ben benieuwd naar het verdere verloop van je reis dus ik ga snel weer verder lezen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik heb een redelijk slechte periode beleefd, waarbij men mij tot drie keer toe meldde, dat ik de planeet op zeer korte termijn zou gaan verlaten, maar aangezien ik nog niet klaar ben met het Baardforum heb ik een fors team artsen weten te verbazen.
Overlijden boezemt me voor geen seconde angst aan, want ik heb nooit gedacht de leeftijd te zullen bereiken, die ik nu heb en heb rijkelijk over de wereld gereisd, zowel ter land als ter zee. Veel avonturen en veel gevaren.
Het volgende verhaal wijst mijn weg:
Op een nacht liep ik door een duister bos toen ik verderop mijn pad een donkere figuur ontwaarde.
Toen ik hem genaderd was zag ik, dat het de Duivel was.
Hij boog zich naar mij toe en fluisterde: ‘Je kan de storm niet overleven’, waarop ik hem antwoordde: ‘Ik ben de storm!’.

Ik ben dus terug met baard en zal de draad weer oppakken.
Geef me even de tijd alle posts door te lezen, 1.875 spamberichten te verwijderen en nieuwe leden te begroeten.
Het naderende nieuwe jaar ga ik weer op volle stoom!

Foto1: Ontsnapt uit het ziekenhuis met een dom operatiebandje om mijn pols voor bijvoeding van de Amerikaanse keuken.

Foto2: Op het “de Prof is onuitroeibaar” feestje bij thuiskomst, dat vrienden voor me georganiseerd hadden.
 

Bijlagen

  • 9C18283A-8DA7-4D91-A9EB-68B35B94CC28.jpeg
    9C18283A-8DA7-4D91-A9EB-68B35B94CC28.jpeg
    766,3 KB · Weergaven: 68
  • 0F0E084D-59FE-4BEE-8DC0-F2B54E6D224B.jpeg
    0F0E084D-59FE-4BEE-8DC0-F2B54E6D224B.jpeg
    133,7 KB · Weergaven: 67

Giant

Zware baard
Je werd echt gemist op ons forum.
Ben blij dat je er weer bent. We begonnen ons zorgen te maken.
Ik lees dat je een nare moeilijk tijd achter de rug hebt. Maar je bent een vechter en er goed doorheen gekomen.

Dus welkom terug,
 

tijn

Zware baard
Ik heb een redelijk slechte periode beleefd, waarbij men mij tot drie keer toe meldde, dat ik de planeet op zeer korte termijn zou gaan verlaten, maar aangezien ik nog niet klaar ben met het Baardforum heb ik een fors team artsen weten te verbazen.
Overlijden boezemt me voor geen seconde angst aan, want ik heb nooit gedacht de leeftijd te zullen bereiken, die ik nu heb en heb rijkelijk over de wereld gereisd, zowel ter land als ter zee. Veel avonturen en veel gevaren.
Het volgende verhaal wijst mijn weg:
Op een nacht liep ik door een duister bos toen ik verderop mijn pad een donkere figuur ontwaarde.
Toen ik hem genaderd was zag ik, dat het de Duivel was.
Hij boog zich naar mij toe en fluisterde: ‘Je kan de storm niet overleven’, waarop ik hem antwoordde: ‘Ik ben de storm!’.

Ik ben dus terug met baard en zal de draad weer oppakken.
Geef me even de tijd alle posts door te lezen, 1.875 spamberichten te verwijderen en nieuwe leden te begroeten.
Het naderende nieuwe jaar ga ik weer op volle stoom!

Foto1: Ontsnapt uit het ziekenhuis met een dom operatiebandje om mijn pols voor bijvoeding van de Amerikaanse keuken.

Foto2: Op het “de Prof is onuitroeibaar” feestje bij thuiskomst, dat vrienden voor me georganiseerd hadden.
Wat goed om te zien dat je er weer bent. Nog beter is het om te horen dat je de nare tijd achter je hebt gelaten. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me zorgen maakte. Zoals velen hier heb ik je gemisd. Welkom terug proff.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb een redelijk slechte periode beleefd, waarbij men mij tot drie keer toe meldde, dat ik de planeet op zeer korte termijn zou gaan verlaten, maar aangezien ik nog niet klaar ben met het Baardforum heb ik een fors team artsen weten te verbazen.
Overlijden boezemt me voor geen seconde angst aan, want ik heb nooit gedacht de leeftijd te zullen bereiken, die ik nu heb en heb rijkelijk over de wereld gereisd, zowel ter land als ter zee. Veel avonturen en veel gevaren.
Het volgende verhaal wijst mijn weg:
Op een nacht liep ik door een duister bos toen ik verderop mijn pad een donkere figuur ontwaarde.
Toen ik hem genaderd was zag ik, dat het de Duivel was.
Hij boog zich naar mij toe en fluisterde: ‘Je kan de storm niet overleven’, waarop ik hem antwoordde: ‘Ik ben de storm!’.

Ik ben dus terug met baard en zal de draad weer oppakken.
Geef me even de tijd alle posts door te lezen, 1.875 spamberichten te verwijderen en nieuwe leden te begroeten.
Het naderende nieuwe jaar ga ik weer op volle stoom!

Foto1: Ontsnapt uit het ziekenhuis met een dom operatiebandje om mijn pols voor bijvoeding van de Amerikaanse keuken.

Foto2: Op het “de Prof is onuitroeibaar” feestje bij thuiskomst, dat vrienden voor me georganiseerd hadden.
De duivel heeft je niet kunnen pakken dus wonderen bestaan echt wel :).
Ik hoop dat het nieuwe jaar je veel gezondheid mag brengen.:)>
 

Marcel73

Baard
Goed dat je nog onder ons bent. Ik ben vrij nieuw op het forum, dus we hebben elkaar nog niet eerder gesproken. Waar komt dat verhaal over de storm vandaan als ik vragen mag?
 

Macx

Baardaap
Niet verwacht maar gelukkig toch gekomen, welkom terug op uw forum mijnheer de Professor. Ik ken u nog niet, maar iedereen is blij u weer te zien. Ik hoop dat u weer snel uw draai zult vinden en weer leuke bijdrages gaat leveren voor het gezellige forum. Het gaat u goed en tot horens.
 
Banner image
Top