De Coronabaard, extended version

Bart1986

Baard
Dat ziet er top uit, Bart! Goeie vooruitgang. Als je je baard laat doorgroeien, is het misschien ook beter om je snor wat meer in verhouding te laten meegroeien. Er zijn trucjes voor om de snorharen opzij te "trainen" (kammen). Met evt. wat wax. Dan is de verhouding baard/snor wat natuurlijker en mooier. Maar het blijft natuurlijk jouw persoonlijke keus. Gaat in ieder geval heel goed! :)>(Y)(Y)
Dankuwel voor je goede raad! Ik knip enkel boven de lip, niks af van de zijkanten... Ik wil wel een grote snor, maar die is echt wel wennen :) dus af en toe toch een paar haartjes die eraf gaan, wie weet met de tijd kan ik er helemaal afblijven.. :p Dank voor het compliment Rothbeard62 :)
[DOUBLEPOST=1588182115][/DOUBLEPOST]
Gaat lekker! Top! :)>(Y)
't Wordt echt een slagersbaard! :D

Inderdaad! Meer kleur op het gelaat! (Y)
En volgens mij ben je ook langer geworden door de zon! :D:eek:
Haha thanks! Exact dezelfde foto trekken is moeilijker dan verwacht :p Ik doe mijn best. Gaan met die slagersbaard :D
[DOUBLEPOST=1588182161][/DOUBLEPOST]
Lekkere vooruitgang Bart :)>(Y)
Thanks Jack :)
 

Texman

Koning Baard
Einde maand 2, het verschil is leuk om te zien... En de zon doet ook goed aan mijn gezicht... :) Het doel was om de eerste 4 maanden niet te trimmen, behalve de snor dan, we zijn halfweg (Y) :)
Het verschil is inderdaad duidelijk te zien. Het is nu al een mooie baard aan het worden en ik denk dat als je de 4 maanden bereikt hebt je met een prachtige baard kan pronken. Je hebt er duidelijk plezier in, het straalt ervan af (Y)(Y)(Y).
 
Banner image
Top