De Coronabaard, extended version

Boof72

Volle Baard
Zeker ! Ik gebruik de borstel regelmatig. En niet alleen om de baard er mooi strak uit te laten zien. Het borstelen stimuleert ook de bloedsomloop als je tot op de huid borstelt, verdeelt de olie of balm goed en het is een lekker gevoel :cool:
 

Bart1986

Baard
Juist: altijd je baard verder dan 5 cm vanaf de spiegel bekijken! Niet te kritisch hoor, je hebt een hele goeie baard! En naar je foto te oordelen geeft die baard je ook veel plezier! :)>(Y)(Y)
Bedankt, en ja, verder staan helpt wel inderdaad... Ik kijk vooruit en heb een doel voor ogen... Hoe meer baard hoe meer plezier denk ik :) ik ben niet zo'n geduldige persoon, maar hiervoor bijt ik wel effe op m'n tanden :p groetjes
 

Rothbeard62

Volle Baard
Dat ziet er top uit, Bart! Goeie vooruitgang. Als je je baard laat doorgroeien, is het misschien ook beter om je snor wat meer in verhouding te laten meegroeien. Er zijn trucjes voor om de snorharen opzij te "trainen" (kammen). Met evt. wat wax. Dan is de verhouding baard/snor wat natuurlijker en mooier. Maar het blijft natuurlijk jouw persoonlijke keus. Gaat in ieder geval heel goed! :)>(Y)(Y)
 
Banner image
Top