De Coronabaard, extended version

LeonE

Baard
Het is een goede baarddag:)> Nog eens een "zondags" plaatje, fijn weekend :)
Missie geslaagd man. Ik loop ongeveer twee weekjes op je achter qua start, maar t ontwikkelt zich toch ook wel iets minder goed. Met het juiste licht en in zwart-wit lijkt t wel ergens op, maar met goed licht is het beter te zien. Ik krijg wel positieve reacties uit mijn omgeving over de baard an sich, maar neig steeds meer naar ‘m wat terug te snoeien, zodat ie wat verzorgder wordt. Ergens wel jamee, want had mijn CoronaBaard graag net zo dicht en vol laten groeien.
 

Bijlagen

  • 44428FAB-F78A-41DB-940B-412F02B39808.jpeg
    44428FAB-F78A-41DB-940B-412F02B39808.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 51

Bart1986

Baard
@LeonE, ik vind het echt een leuke stijl bij jou , nogmaals ;) Je moet weten dat ik er alleen de beste foto opzet van de 5 of 10 dat ik er trek, beetje ijdel maar kom :p Ik heb een barbier afspraak op 6 juli, 4 maanden na de start, dus ik laat hem helemaal gaan en maak er het beste van :) Van de 7 dagen in de week ben ik alleen in het weekend overtuigd dat het er goed uitziet, als ik niet in de slagerij sta.. ;) Dus ik herken mezelf wel in jouw reactie :) Zolang je je er goed bij voelt zou ik verder gaan! Sorry voor het lange antwoord ;) Keep it up
 
Banner image
Top