De baardreis van RedFlamingo9

Texman

Koning Baard
In begin was moeilijk om erover te praten gelukkig zijn er nog mensen die luisteren ook voor ze oordelen vellen !
Ik ken mijzelf en ben nogal emotioneel ingesteld maar toont dat niet altijd direct, op een bepaald moment dan toch even gecrasht maar met praten en praten en iets meer focussen op de positieve dingen is alles goed gekomen ! niet dat ik rare dingen van plan was maar het zat vooral in het hoofd niet goed...
Mocht je toch nog last krijgen waardoor je je erg onrustig gaat voelen kan je proberen ontspanningsoefeningen te gaan doen of mindfulness.
Ik heb daar zelf in het verleden veel aan gehad. Mocht je echter klachten van depressieve aard hebben blijf daar dan niet mee rondlopen maar zoek hulp want vaak kan je dat niet in je eentje oplossen.
 

stefke

Baard
Ik vroeg me al af waar je gebleven was. Blij te horen dat alles terug ok is.
[DOUBLEPOST=1643889121][/DOUBLEPOST]
Kort na mijn laatste bericht mentaal en fysiek heel diep gezeten en dan was de baard jammer genoeg bijzaak ! maar sinds eind januari herbegonnen met de baardreis nummer 4 ..
De rest zien we wel ga mij niet meer wagen aan uitspraken !

Ben ondertussen gestopt met voetballen maar blijf wel actief binnen de ploeg als logistieke medewerker en fotograaf...

Ben vorig jaar een goede vriend verloren op veel te jonge leeftijd en stoppen en een zwaar ontgoocheld EK heeft mij wat moeizame maanden bezorgd maar we zijn helemaal terug..
 
[DOUBLEPOST=1644355847][/DOUBLEPOST]Bedankt mannen voor de wijze raad ja gelukkig gaat het echt de goede kant uit weer ...
Maar leven is te kort om in de hoek te blijven treuren en koppen...

Dus we maken er beste van maar soms kies je het niet altijd zelf hoe het in je kopje zo kan spoken
 
[DOUBLEPOST=1644743979][/DOUBLEPOST]IMG_1123.jpeg IMG_1121.jpeg
Eventjes twee fotos gepost we doen rustig verder en ben de reis begonnen zonder verwachtingen iets wat ik de vorige reizen misschien wel teveel de nadruk op gelegd had.
Dus best zonder verwachting en zoals zo vaak al gezegd door de baardbroeders hier met geduld verder de reis afwachten.. ben wel al lichtjes begonnen me olie ook want had deze week nogal veel last van jeuk maar tis aan beteren.
 

tijn

Zware baard
[DOUBLEPOST=1644743979][/DOUBLEPOST]Bekijk bijlage 21146 Bekijk bijlage 21147
Eventjes twee fotos gepost we doen rustig verder en ben de reis begonnen zonder verwachtingen iets wat ik de vorige reizen misschien wel teveel de nadruk op gelegd had.
Dus best zonder verwachting en zoals zo vaak al gezegd door de baardbroeders hier met geduld verder de reis afwachten.. ben wel al lichtjes begonnen me olie ook want had deze week nogal veel last van jeuk maar tis aan beteren.
Prima toch om zo je reis in te gaan. Je moet je er niet te veel mee bezig houden. Het komt zoals het komt. Maar ik denk dat als je het lekker laat groeien, dan komt het goed;)
 
Hoi iedereen,
vorig jaar was een kut jaar met een hartinfarct enz erbij.. toen was de baardreis ver en met in ziekenhuis te liggen ook de baard af moeten doen...

Ondertussen zijn we aan de betere hand en laten we rustig gewoon een nieuwe baardreis poging doen...
Groetjes
Flamingo
tempImage0bmugO.jpg
 

tijn

Zware baard
Hoi iedereen,
vorig jaar was een kut jaar met een hartinfarct enz erbij.. toen was de baardreis ver en met in ziekenhuis te liggen ook de baard af moeten doen...

Ondertussen zijn we aan de betere hand en laten we rustig gewoon een nieuwe baardreis poging doen...
Groetjes
Flamingo
Bekijk bijlage 26447
Heeeey wat leuk om weer wat van je te horen. Idd een kut jaar zo te horen. Gelukig gaat het weer beter met je. Hoop dat de gezondheid goed blijft gaan, dan gaat de baard ook goed.
 
Heeeey wat leuk om weer wat van je te horen. Idd een kut jaar zo te horen. Gelukig gaat het weer beter met je. Hoop dat de gezondheid goed blijft gaan, dan gaat de baard ook goed.
Was even verschieten ja paar dagen op intensieve gelegen en twee stenten moeten laten plaatsen en daarna tijd nodig gehad om medicatie op punt te krijgen maar we zijn er doorgeraakt..
Momenteel stellen we het goed hopelijk blijft het zo ondanks dat het nooit meer zal aanvoelen zoals vroeger ;) maar er zijn ergere dingen in leven .. :)
 

Macx

Baardaap
Hoi RedFlamingo, na 17 maanden afwezigheid en ben je gelukkig weer terug en gaat het weer wat beter met je gezondheid, de baard is alweer flink aanwezig, fijn dat je weer met een nieuwe baardreis bent begonnen, we zullen je blijven helpen tijdens je baardreis. Veel succes en plezier met deze reis.(Y):)
 
Hoi RedFlamingo, na 17 maanden afwezigheid en ben je gelukkig weer terug en gaat het weer wat beter met je gezondheid, de baard is alweer flink aanwezig, fijn dat je weer met een nieuwe baardreis bent begonnen, we zullen je blijven helpen tijdens je baardreis. Veel succes en plezier met deze reis.(Y):)
Dankjewel ! ik begin er ook aan met minder stress dan vroeger ik verwachte teveel op korte tijd :)> we zien rustig aan hoe het verder verloopt..
 

Giant

Zware baard
Hoi iedereen,
vorig jaar was een kut jaar met een hartinfarct enz erbij.. toen was de baardreis ver en met in ziekenhuis te liggen ook de baard af moeten doen...

Ondertussen zijn we aan de betere hand en laten we rustig gewoon een nieuwe baardreis poging doen...
Groetjes
Flamingo
Bekijk bijlage 26447

Ik hoop dat dit een heel goed jaar voor je gaat worden.

Succes met je nieuwe baardreis. Je bent al goed op weg.
 

Texman

Koning Baard
Hoi iedereen,
vorig jaar was een kut jaar met een hartinfarct enz erbij.. toen was de baardreis ver en met in ziekenhuis te liggen ook de baard af moeten doen...

Ondertussen zijn we aan de betere hand en laten we rustig gewoon een nieuwe baardreis poging doen...
Groetjes
Flamingo
Bekijk bijlage 26447
Dat is wel even schrikken zo'n hartinfart. :oops: Ik hoop dat je weer snel de oude bent.:)(Y)
Leuk dat je weer terug bent en dat je weer aan een nieuwe baardreis gaat beginnen.
We gaan je natuurlijk weer volgen, doe het rustig aan.
Groet Texman :)>
 
Dat is wel even schrikken zo'n hartinfart. :oops: Ik hoop dat je weer snel de oude bent.:)(Y)
Leuk dat je weer terug bent en dat je weer aan een nieuwe baardreis gaat beginnen.
We gaan je natuurlijk weer volgen, doe het rustig aan.
Groet Texman :)>
Ik hoop dat dit een heel goed jaar voor je gaat worden.

Succes met je nieuwe baardreis. Je bent al goed op weg.
Dankjewel mannen !
Was idd even schrikken maar wij moesten rap de knop omdraaien en doorgaan..
We leven inderdaad maar 1 keer en vroeger nam ik het niet altijd zo nauw qua levensstijl ( iets teveel fan van frietjes enz) maar goed met minder lukt het ook wel.. en zal nog beter zijn voor de baard ook op lange termijn
 

Texman

Koning Baard
Dankjewel mannen !
Was idd even schrikken maar wij moesten rap de knop omdraaien en doorgaan..
We leven inderdaad maar 1 keer en vroeger nam ik het niet altijd zo nauw qua levensstijl ( iets teveel fan van frietjes enz) maar goed met minder lukt het ook wel.. en zal nog beter zijn voor de baard ook op lange termijn
Een gezonde levensstijl geeft je op termijn veel meer levensvreugde.
Ik zou er bijna een sport van maken.;):)>
 

JackL78

Zware baard
Dankjewel mannen !
Was idd even schrikken maar wij moesten rap de knop omdraaien en doorgaan..
We leven inderdaad maar 1 keer en vroeger nam ik het niet altijd zo nauw qua levensstijl ( iets teveel fan van frietjes enz) maar goed met minder lukt het ook wel.. en zal nog beter zijn voor de baard ook op lange termijn
Welkom terug!!! Dat is inderdaad behoorlijk schrikken zeg. De knop om qua levensstijl is vaak wel de beste methode om zoiets te voorkomen in de toekomst. Fijn om lezen dat het goed met je gaat.
 
Welkom terug!!! Dat is inderdaad behoorlijk schrikken zeg. De knop om qua levensstijl is vaak wel de beste methode om zoiets te voorkomen in de toekomst. Fijn om lezen dat het goed met je gaat.
Ik was zwaar aangedaan zeker op moment bij het plaasen van de eerste stent ! als je dan zwaar geconfronteerd wordt door de arts met mijn jonge leeftijd om al een stent te moeten plaatsen dan probeer je toch rap de knop om te draaien ! paar weken na de eerste stent hebben ze de tweede stent geplaatst en toen was de knop al omgedraaid dat het anders moest.. ik probeer nu de fitnessen en in beweging te blijven niet altijd simpel ondanks mijn beperking maar waar een wil is een weg...
 
Banner image
Top