De baard van Willem{pie}

Texman

Koning Baard
Ha Willem,
We hebben dezelfde voornaam. Als ik mij voorstel als Willem dan wordt het al gauw Wim en andersom.
Zal voor jou wel herkenbaar zijn. Op mij werk was het in ieder geval Willem m.u.v. een lieve vrouwelijke collega die noemde mij altijd Wimpie.
Ik heb je baardreis gevolgd, erg leuk om alles te lezen en te zien hoe je baardreis is verlopen.Je baard mag er zijn en staat je ook erg goed.
Ik heb erg moeten lachen :);)om je opmerking tegen die vrouw, over vrouwen en houten kozijnen, wat een humor heb je, geweldig.
Ga zo door en geniet van je baard.
Texman (Willem.S de bekende .......):)>
 

Hartenheer

Zware baard
Ha Willem,
We hebben dezelfde voornaam. Als ik mij voorstel als Willem dan wordt het al gauw Wim en andersom.
Zal voor jou wel herkenbaar zijn. Op mij werk was het in ieder geval Willem m.u.v. een lieve vrouwelijke collega die noemde mij altijd Wimpie.
Ik heb je baardreis gevolgd, erg leuk om alles te lezen en te zien hoe je baardreis is verlopen.Je baard mag er zijn en staat je ook erg goed.
Ik heb erg moeten lachen :);)om je opmerking tegen die vrouw, over vrouwen en houten kozijnen, wat een humor heb je, geweldig.
Ga zo door en geniet van je baard.
Texman (Willem.S de bekende .......):)>

Bedankt voor het compliment,maar ben in de loop van der tijd wel rustiger geworden hoor.

Toen ik nog werkte als manager bij Joh Enschedé riep de heer Enschedé ook wel eens Wim.
Ik liep rustig door en reageerde niet, kwam hij me achterna lopen en zie geheid, ik riep je hoor.
Het enige wat ik dan zei was, O dacht dat je ene Wim moest hebben, Ik ben Willem

Heb er altijd een bloedhekel aan gehad als men mijn naam afkort.

Hij kon altijd een hoop hebben hoor.
Als er weer iets voor elkaar was, vroeg hij geheid.
Hoe krijg je het voor elkaar, mijn antwoord was steevast: Met geweld neuk je een ezel. Nou dat zeg je toch niet :rolleyes: {wel}
Dus denk dat hij het er ook wel om deed, had nooit geen blad voor mijn mond.

Een leuke tijd was dat.

En de {sarcastische} humor heb ik wel aangeleerd toen ik 80 personeelsleden moest aansturen.
Met veel humor krijg je meer gedaan dan met een zweep, en toch hadden ze respect voor me {ook al noemde sommige me achter mijn rug: de slager :D}

Even een toevoeging.
Niet iedereen kan tegen mijn soort humor, helaas hebben sommige hier daar ook last van :oops:. jammer dan :D}
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Ikke niet willem,zeker doorgaan daarmee want ik weet dat dit forum een uitlaatklep voor je is en wist al van,je achtergrond.
Maar,wordt altijd vrolijk van je droge opmerkingen en beleef met veel anderen daar plezier mee
 

Kale666man

Baardaap
Trouwens ben ik zeer te spreken over de 925.
Vergeet het helemaal te zeggen maar is wereldspul.
Heb ook geen ervaring met andere producten maar dat hoeft ook niet.
Hij is lekker zacht en ik doe er niet zoveel op en dan is hij niet eens vet en blijft de zijkant netjes in het gareel.
Zelfs de volgende dag is hij nog werkzaam.
Nee ik hoef ook geen andere ook en ben echt zeer tevreden hiermee.
 

Texman

Koning Baard
Op mijn werk had ik een collega die aan mij vroeg: maar Wim hoe heet je nu echt. Is het Wim of Willem.:confused:
Ik dus uitleggen dat Willem mijn echte naam is. Waarop ze zei maar hoe wil je genoemd worden. Ik zij Willem. Maar Wim is toch een veel vlottere naam zij ze.:oops:
Kan wel wezen maar ik heet toch echt Willem. Nou zei ze dan noem ik jou voortaan Willem. Ze is dat ook altijd blijven doen.:)
Het is inderdaad zo dat niet iedereen het zelfde gevoel voor humor heeft. Er zijn zelf mensen die helemaal geen gevoel voor humor hebben.:eek:
Sommige mensen nemen alles zo serieus dat een grapje vaak volkomen verkeerd wordt begrepen. En dat is helaas jammer.
Omdat ik iedere week de planning opstelde deden mijn collega's net alsof ze bang voor mij waren (controleren of de planning wel werd gehaald)
Dus werd er vaak geroepen "pas op jongens daar heb je Willem" waarop ik dan zij: "kijk dat vind ik nou fijn dat mensen bang voor me zijn"
En zo heb ik nog vele andere voorbeelden van humor die ik inzette om de sfeer gezellig te houden.
Zo gingen mijn planningen altijd vergezeld van humoristische plaatjes zoals deze:
lc1g5.jpg

of deze

9e71fb4d45d6d1ff7663b2c96f9d261f.jpg
Groet,
Texman:)>
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Leuk stukkie willem heb het zitten lezen net, ja hartenheer en texman dat is wel leuk hoe jullie dat aanpakte.
Kijk ik vind ook dat er gewerkt moet worden en dat er dingen op tijd af zijn en dat je soms de echte rotte appels eruit pleurt.
Maar als je hard werkt je kan toch de goede sfeer proeven doe je altijd meer je best ,ook voor die gene die de leiding heeft,al heeft het toch altijd iets van dat je een soort eenling bent als je die leiding voert.
Maar er werk te doen en jij krijgt op je kloten als dat niet af is.
Dus in beide van jullie geldt hetzelfde al moet ik wel,zeggen dat hartenheer met kakelende klippen het wel soms erg moeilijk had om dat spul in het gereel te houden wat hem overigens prima afging.
Maar kortsamengevat bedoel ik waar hard gewerkt wordt moet ook op zijn tijd gelachen worden en dat is jullie beiden prima gelukt.

Ben beter met praten dan typen maar denk dat jullie het wel begrijpen:D
 

Texman

Koning Baard
Het is helemaal niet erg van dat typen want je boodschap komt altijd over.;)
Daarnaast maakt iedereen wel eens een foutje, toch?:(
Het valt inderdaad niet mee om 80 mensen te vrede te houden er is altijd wel wat.
Ik ben projectleider geweest en dan zit je als een spin in het web en dat web bevat de meest uiteenlopen personen met allemaal hun eigen karaktertjes.
Zo heb je je eigen mensen die voor je werken maar ook opdrachtgevers, chefs en mensen van andere instanties die je nodig hebt voor je werk.
Al deze mensen moet je te vrede zien te houden en dat valt soms niet mee. Niet dat ze altijd hun zin kregen want zo werkt het niet in de wereld.
kvn75.jpg
Texman:)>
 

Hartenheer

Zware baard
Leuk stukkie willem heb het zitten lezen net, ja hartenheer en texman dat is wel leuk hoe jullie dat aanpakte.
Kijk ik vind ook dat er gewerkt moet worden en dat er dingen op tijd af zijn en dat je soms de echte rotte appels eruit pleurt.
Maar als je hard werkt je kan toch de goede sfeer proeven doe je altijd meer je best ,ook voor die gene die de leiding heeft,al heeft het toch altijd iets van dat je een soort eenling bent als je die leiding voert.
Maar er werk te doen en jij krijgt op je kloten als dat niet af is.
Dus in beide van jullie geldt hetzelfde al moet ik wel,zeggen dat hartenheer met kakelende klippen het wel soms erg moeilijk had om dat spul in het gereel te houden wat hem overigens prima afging.
Maar kortsamengevat bedoel ik waar hard gewerkt wordt moet ook op zijn tijd gelachen worden en dat is jullie beiden prima gelukt.

Ben beter met praten dan typen maar denk dat jullie het wel begrijpen:D


Gelukkig wisten de vrouwelijke collega's hoe ik was. Grote mond maar handjes thuis.

We hebben een keer ontzettend met zijn allen gelachen toen een van de dames op een werkoverleg aan mij melde: Ik wordt nooit serieus genomen.

Mijn antwoord was, zie je zo op kantoor. Leg je kleding maar op de stoel en zal je serieus nemen.
Zij kon er ook hard om lachten.
 

Kale666man

Baardaap
Hahaha nou dat is ook echt een opmerking voor jou,en dan heel droog met een stalen gezicht.
Ja zo los je de dingen op een leuke manier op en gelukkig moest de dame in kwestie er ook om lachen.
Maar ja die zal die 1 van de vele uitspraken wel gewend zijn geweest denk ik.
Ja zo kan je er wel vele opnoemen als ik het zo allemaal hoor en zullen je ondanks alles nog vele jaren herrinneren.:p
 

Hartenheer

Zware baard
Hahaha nou dat is ook echt een opmerking voor jou,en dan heel droog met een stalen gezicht.
Ja zo los je de dingen op een leuke manier op en gelukkig moest de dame in kwestie er ook om lachen.
Maar ja die zal die 1 van de vele uitspraken wel gewend zijn geweest denk ik.
Ja zo kan je er wel vele opnoemen als ik het zo allemaal hoor en zullen je ondanks alles nog vele jaren herrinneren.:p
Mijn vrouw zegt wel een, je zou een boek moeten schijven :D
 

Kale666man

Baardaap
Trouwens zou dit een encyclopedie worden.hahaha.
Trouwens toffe profielfoto willem
Moet altijd goed kijken want sommige veranderen nog wel is van plaatje en dan zie ik het pas later.
En nog steeds ben ik gelukkig blij met de furry.
Zou anders ook niet weten ook hoor en die prijzen van sommige,die kan ik niet betalen zo absurd.en als ik naar bos qil ruiken maak ik wel een vuurtje met verschillende soorten hout hier uit het bos.
Me vrouw ziet me aankomen als ik daar om vraag.
Dan komt de welbekende middelvinger omhoog.
 

Freerider

Baard
Geslaagde operatie, qua volheid ziet het er goed uit!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 
Banner image
Top