De baard van Willem{pie}

Hartenheer

Zware baard
Na een lange tijd een paar weken geleden weer eens een baard balsum gekocht, namelijk Mad Viking.
Omdat de gene die SuperFurry verkocht ermee gestopt is moest ik toch maar eens een ander proberen.

Ik gebruik het sinds 3 dagen. Sodemieters wat heb ik daar een spijt van.
Alsof er een mierennest in mijn baard leeft zo'n jeuk krijg ik hiervan.
Ik spoel elke avond mijn baard geheel uit, en heb het vermoeden dat dit blijft zitten en verschraalt. En om elke avond mijn baard volledig uit te wassen zie ik niet zitten.

Dan toch maar weer even sparen voor wat anders, en hopen dat dit beter is.

En mijn baard, die groeit wel door. Ook al krijg je rond deze tijd steeds meer van die ''enorme originele'' personen die roepen, je bent te vroeg sint. :mad:
okt17.JPG
 

TMG1961

Baardaap
@Hartenheer Ik heb met veel plezier je hele baardreis bekeken. Prachtige baard, ook precies zoals ik de mijne over een 9-12 maanden ook voorstel. Hoop dat hij net zo goed groeit als jouw baard.
 

RCM

Baardaap
Kei leuk topic dit. Ik heb het met bewondering gelezen. Wat een reis en wat een mooie baard. Wees er maar trots op!
 

Hartenheer

Zware baard
Dilemma.

Wat is wijs?

Aan de zijkanten van mijn baard groeien {naar mijn menig} ongecontroleerde plukken haar waar ik vaak commentaar over krijg.
De ene kant veel dikker dan de andere kant.
Borstel het dan wel weer bij mijn baard, maar gaat in de loop van de dag toch weer wijd staan.
Nu zit ik met een dilemma.

Wie kan me een goed advies geven?
zal ik het weghalen of bij laten groeien?


P1020707.JPG P1020708.JPG
 

Ardjan

Baardaap
Herkenbaar probleem! Ik zou de achterste pluk snoeien (of laten snoeien), zodat je achter je kaak, onder je oor, een mooie verticale lijn naar beneden krijgt. Kijk wél uit; dit is een precisie klus; omdat je de lijn achter je kaak in de spiegel maar moeilijk kan zien (zou zonde zijn als die mooie baard van jou naar de knoppe gaat) ;)
Succes en beard on!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Moeilijk vraagstuk. Mettertijd moeten de zijkanten qua lengte gelijk worden met de onderzijde, dus als je gaat snoeien duurt het veel langer.
Zelf laat ik het gewoon gaan en zal het me een zorg zijn welke kant de baard opgaat. Ik ben liever een verwaaide Viking, dan een gestylde mode-pop.

Maar laat ik een tegenvraag deponeren.
Hieronder twee portretten van Juan Rekers uit Waalwijk, een gewaardeerd lid van Baardborrel.
Zou je hem adviseren te snoeien of wild door te laten groeien?

image.jpeg

image.jpeg
 
Banner image
Top