De baard van Willem{pie}

Hartenheer

Zware baard
Geslaagde operatie, qua volheid ziet het er goed uit!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon

Vrij jong had ik al een volle baard. Was er niet blij mee, 2x per dag bijhouden als ik me echt wilde scheren. Dus al heel jong een baard{je} moeten laten staan.
------------------------------------------------------------------------
bedankt voor de complimenten.

Was wel vreemd vanochtend.
Bij het aantrekken van mijn shirt ben ik gewend om mijn baard omhoog te halen, anders zit die vast. :cool:
 

Kale666man

Baardaap
Ja willem maar dat zei ik al vanaf het begin.
Ik vind hem super en is wel een voorbeeld voor me.
Zeker de kleur maar die heb ik al gedeeltelijk gelukkig.
De rest komt met de jaren hoop ik.
Alleen je droge humor valt niet te overtreffen maar dat laat ik graag aan jou over.
Maakt het forum stukken leuker:D
 

Hartenheer

Zware baard
De ergste drukte is voorbij, mijn vrouw kan weer een klein beetje lopen. We hebben alleen nog te zorgen voor mijn schoonmoeder.

Hoogst waarschijnlijk valt er straks niets meer te showen.
Denk er namelijk hard over om mijn baard heel kort te gaan maken. Ik word het een beetje zat om iedere ochtend mijn baard te verzorgen zodat hij er weer goed uit ziet. :(
 

istawa

Zware baard
Das goed om te horen dat het weer wat beter gaat. En ach die baard is wat korter toch ook nog steeds een machtige baard. Begrijp het wel hoor. Sta iedere dag om 03.00 op voor mijn werk. En als ik dan zo bezig ben met die baard denk ik ook wel is pppfff waar ben ik mee bezig. Hahaha.
Maar zoals gezegd het blijft een pracht baard @Hartenheer.

it aint over until the fat lady sings
 

TMG1961

Baardaap
Fijn te horen dat het weer iets beter gaat met je vrouw. Kan je best begrijpen voor wat inkorten baard betreft. Het is niet zo dat je even met vochtig washandje erlangs gaat en alles zit perfect. Je bent toch wel even mee bezig. Maar een korte baard is nog altijd een baard.
 

Texman

Koning Baard
Ha Willem, goed om te horen dat het weer wat beter gaat met je vrouw.;)
Ik kan mij voorstellen dat je met al die zorgen minder tijd hebt om iedere morgen uitgebreid je baard te verzorgen.:eek:
Ik zou er ook heel praktisch mee omgaan dus lekker de baard kort maken.
Ik zou het alleen niet te kort maken. En goed getrimde korte en strakke baard vraag ook haast geen onderhoud en staat ook heel goed.:cool:
Succes Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Hee willem
Mooi joh dat het weer een beetje de goede kant op gaat met je vrouw terwijl je zelf ook al klachten genoeg hebt en dit er nog is bijkwam.
Ach de baard die maakt mij niet zoveel uit.wel dat het nu misschien wat beter en makkelijker is voor jezelf.
Soms mis ik de geplaatste humor wel van je,en wie weet heb je daar weer tijd voor om te delen hier,want dat vergeet ik zeker nooit je droge reacties.
Nogmaals blij dat het weer iets beter gaat (Y)
 

Hartenheer

Zware baard
Zal hier nog wel regelmatig kijken hoor nu ik weer wat meer tijd heb.

Het gaat niet alleen om de lange verzorging maar het is ook {een beetje} financieel.
Je smeert zo heel wat weg in zo'n baard. Een korte baard zal ik niet eens de helft gebruiken.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Goed dat het beter gaat met de familie (Y)

Wat de baard betreft is elke stijl leuk, al vind ik de lange versie bij jou erg mooi natuurlijk.

Succes met de keuzes (Y)
 
Banner image
Top