De baard van Laurent

Laurent1965

Zware baard
Was benieuwd naar de kleur, vroeger was ik altijd heel donkerbruin van haarkleur, bijna zwart.
Er zit onderaan nog een kleine rest van die Just for Men baardkleuring in ( vanaf eind mei niet meer gebruikt... ), kun je nagaan hoe sterk dat spul is..
Ik weiger echter om het eruit te knippen.:)>
Bedankt voor de positieve feedback mannen!!!! :):)
 
Ik was mijn baard om de 2 dagen met speciale baardshampoo uit Duitsland naast erg fris word de baard er erg zacht van.
En 2x per week was ik mijn baard met Silbershampoo ook uit Duitsland aangezien ik alles daar vandaan haal.
De gelige gloed gaat mooi van de witte haren af en de baard ziet er weer Fris uit.
Heb nu echt zo'n fase van erfenis alles gaat juist de kant op wat ik niet wil, flinke krul/ slag in mijn baard maar nu ff doorzetten anders ga ik weer iets stond doen. Aangezien ik deze fase al eerder heb gehad nu vooral rust bewaren

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Was benieuwd naar de kleur, vroeger was ik altijd heel donkerbruin van haarkleur, bijna zwart.
Er zit onderaan nog een kleine rest van die Just for Men baardkleuring in ( vanaf eind mei niet meer gebruikt... ), kun je nagaan hoe sterk dat spul is..
Ik weiger echter om het eruit te knippen.:)>
Bedankt voor de positieve feedback mannen!!!! :):)
Ff met Silbershampoo paar keer wassen en het is eruit

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Volgens @ProfessorMelchior kan je baard blauw worden van zilvershampoo
Het risico is me te groot.
Inderdaad. Door het toevoegen van de kleur blauw breekt het licht anders binnen het kleurenspectrum en lijkt grijs witter te worden, maar door regelmatig gebruik gaat blauw overheersen en dan krijg je het effect van de zgn. blauwspoeling.
In ieder senioren-reservaat en bij Omroep Max hebben de dames dus blauw of zelfs paars gekleurd haar. :confused:
 
Banner image
Top