De baard van Laurent

Laurent1965

Zware baard
image.jpeg image.jpeg image.jpeg Vandaag bij mijn vertrouwde barbier geweest, voor een iets ander model gegaan, spits naar beneden, zijkanten oplopend, doordat het nu weer tijd is voor jassen (met kraag) leek ik vaak meer op kabouter Plop..., :mad:, wie wil daar nu op lijken?? Ik vind dat hij goed werk heeft geleverd, mag ook wel eens gezegd van de barbier. :)
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Laurent1965 ,
Je baard ziet er perfect uit evenals je snor die is echt geweldig.
Model is ook prima en staat je heel goed.
Wat de barbier aangaat is het compliment terecht en dat mag zeker gezegd worden.
Ik probeer daar ook wat meer aandacht aan te besteden. Als mensen erg hun best voor mij doen dan bedank ik ze daarvoor.
Als er dingen fout gaan dan mopperen we snel maar als dingen goed gaan beschouwen we dat als vanzelf sprekend.
Vanmorgen moest ik bloed laten prikken. In het ziekenhuis waar ik op dat moment was, kon het onderzoek in hun lab niet gedaan worden. Dus ander ziekenhuis.
Mijn dokter vroeg aan mij of ik dat vervelend vond. Maar in Den Haag is het openbaar vervoer zo goed dat ik in no time in dat andere ziekenhuis kon zijn.
Dus geen probleem. Aan de balie dacht de assistente er duidelijk anders over en regelde gelijk dat ik wel ter plaatse geprikt kon worden en dat het bloedmonster door een koerier direct naar het andere ziekenhuis werd gebracht. Dat is dus een compliment waard en heb ik ze ook gegeven.
Iedereen blij :)
 

Laurent1965

Zware baard
Ha @Laurent1965 ,
Je baard ziet er perfect uit evenals je snor die is echt geweldig.
Model is ook prima en staat je heel goed.
Wat de barbier aangaat is het compliment terecht en dat mag zeker gezegd worden.
Ik probeer daar ook wat meer aandacht aan te besteden. Als mensen erg hun best voor mij doen dan bedank ik ze daarvoor.
Als er dingen fout gaan dan mopperen we snel maar als dingen goed gaan beschouwen we dat als vanzelf sprekend.
Vanmorgen moest ik bloed laten prikken. In het ziekenhuis waar ik op dat moment was, kon het onderzoek in hun lab niet gedaan worden. Dus ander ziekenhuis.
Mijn dokter vroeg aan mij of ik dat vervelend vond. Maar in Den Haag is het openbaar vervoer zo goed dat ik in no time in dat andere ziekenhuis kon zijn.
Dus geen probleem. Aan de balie dacht de assistente er duidelijk anders over en regelde gelijk dat ik wel ter plaatse geprikt kon worden en dat het bloedmonster door een koerier direct naar het andere ziekenhuis werd gebracht. Dat is dus een compliment waard en heb ik ze ook gegeven.
Iedereen blij :)
Dank je wel voor het compliment!!
Mooi verhaal, in deze snelle, individualistische tijd is het mooi om een compliment te geven als we goed voor mekaar zijn, zouden meer mensen moeten doen.(Y)(Y):)
 

Laurent1965

Zware baard
Keurig! (Y)

Mooi zo helemaal grijs de baard, hoe reageren ze in je omgeving (die je toch met zwarte baard kennen)?

Dank je wel!!

Veel mensen zeggen niets, weten dat ik toch gewoon mijn ding doe.
Sommigen vragen gewoon, had je gekleurd? Dan zeg ik gewoon ja, ...case closed!
Sommigen zeggen snel grijs geworden..., ja heb de leeftijd zeg ik dan gewoon, bij sommigen, "ja, grijs geworden van jou":D:D
Anderen zeggen weer, staat je goed zo, ok, dank je wel. :)

Merk trouwens wel dat mensen nu anders op mij reageren, krijg wat meer respect en hoef de tas niet meer te laten kijken bij de Appie....:rolleyes::rolleyes:
 
Banner image
Top