De baard van Laurent

Hoi

Wat echt goed is om te gebruiken is grijze wax, erg mooi dekkend en verstevigd en geeft je baard weer een mooie volle grijze kleur.
Ideaal als je net zoals jij die rotzooi eruit moet laten groeien

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Als je geen teleurstelling wilt oplopen bij de barbier geeft dan heel goed aan wat je wil en ook vooral wat je niet wil dat hij/zij doet.
Zorg ervoor dat je altijd de baas blijft over je eigen baard.
 

Laurent1965

Zware baard
Bedankt, grijze was, niet aan gedacht...., doe iedere dag wat taft Maxx haargel in mijn baard, dus wax ga ik zeker proberen, hoewel ik mij ook afvraag hoe grijs ik eigenlijk ben.

Wat betreft mijn snor, ik ben vroeg op aanraden van Barbier begonnen met vanuit het midden naar links en naar rechts te kammen.
Ik geef altijd bij de snoeibeurt aan, alleen de haartjes die uit de pas lopen, bovenlip minimaal bijknippen, van de punten zeer zeker afblijven, inderdaad zoals Texman zegt, baas over eigen baard, n'est touche pas!!!
 

istawa

Zware baard
Ivan van superfurry heeft een balm speciaal voor de grijze/ peper en zout baard die er voor zorgt dat je baard niet heel wordt .
Ziet er top uit hoor

it aint over until the fat lady sings
 

Laurent1965

Zware baard
@Laurent1965 die snor staat je echt goed, een mooie combinatie met je baard. Hoelang heeft het geduurd tot je snor deze lengte had?

Greetz
Ha Danny,
Dank je wel! Die van jouw is ook top!

Mijn snor heb ik nu ruim 1 jaar (zo'n 14 maanden) feitelijk ongemoeid gelaten.
In het begin wilde ik punten draaien, dit lukte maar van 1 kant, heb de snor toen maar gewoon horizontaal laten groeien.
Alleen de wilde haren knip ik eruit die nergens naartoe gaan en steeds kammen vanuit het midden.
Regelmatig naar de barbier, deze blijft echter van de snor af.
Af en toe wel wat last met koffie drinken uit bijvoorbeeld een brede mok.., bleek ineens mijn trui bruine vlekken te hebben.:mad: Maar goed, je moet er wat voor over hebben.
De snor blijft nu vanzelf zo staan, geen last meer van ongemakken, word zelfs zo wakker s'ochtends, ik doe er wat stevige haargel (Taft 8) in en kam alleen naar buiten.
Greetz en beard-on, Laurent.
 
Laatst bewerkt:

Dee4WR

Baard
@Laurent1965 ik heb hetzelfde probleem... Mijn snor heeft ook een minder mooie kant. De andere kant perfect. Ene kant groeit omlaag de andere omhoog haha maar goed, ik laat de snor ook maar eens ongemoeid. Met mijn 'knuppelharte' wax blijft ie ook in model. Een jaar zeg je? Dan is mijn baard ruim twee jaar! Men vraagt nu al of ik voor sinterklaas ga spelen haha..... Nou, nee.

Heb er zin in! Op naar tweede jaar baardgroei

Greetz
 

Laurent1965

Zware baard
Geduld is het sleutelwoord (alweer), op een gegeven moment komt het goed en gaan beide kanten hetzelfde doen..
Dat van Sinterklaas is mij ook zeer bekend...., laatst nog een vrouw van mijn leeftijd, zeer ongepast.
Ik heb maar niets gezegd over haar lelijke onnatuurlijke aubergine haarkleur..., dacht het mijne, heb haar alleen de evil-eyes gegeven:D Sta er boven!
Greetz, Laurent.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Laurent1965 ,
Fantastische baard en prachtige snor.(Y)(Y)(Y)(Y) Het grijs begint nu al aardig de overhand te krijgen hoewel die twee kleuren toch ook wel wat hebben.
Wie weet wordt het een nieuwe trent in baardland de meerkleuren baard ;).
Groet Texman:)>
 
Banner image
Top