De baard van dijkie

Kale666man

Baardaap
Haha ja dat rijmt ook ook nog is.
Sta op het punt het nu te doen.
Maar nog 4 weekjes,eigenlijk nog maar 3,5 dus dan komt tie erop hoor.:)>
[DOUBLEPOST=1515558435][/DOUBLEPOST]
@Kale666man , nog 4 weken???? ;);), gekheid Richard, maar dan is vast al een mega baard! :)>(Y)
Ja hij groeit wel hoor Roy maar net als wat jij zei toen,soms lijkt het even stil te staan.en hahaha ,ja nog 3,5 en dan komt tie eraan
 

Kale666man

Baardaap
Ja volgende keer zal ik wel wat maandelijkse fotoos maken.
Anders had het ook het heard forum kunnen heten,hahahahaha.
Maar eerst Roy aan de beurt en mijn vrouw vind zijn baard mooier.
Dus daar sta je dan met je rolborstel.
Heb gelijk gezegd dat hij een bazenbaard heeft en ik dat niet kan overtreffen.
Ze mag nu ook niet meer meekijken en blijft maar lekker op fakebook.:D:D:D
 

RCM

Baardaap
Haha , die Richard toch! Thnx voor het compliment maat, ook van je vrouw ;). Ik denk dat wij allemaal wel eens verrast worden met die baard van jou. Jou laatste foto was zo rond sinterklaas, dus daar is echt een heel stuk bij nu.... spannend.... ;););)
 

Kale666man

Baardaap
Daarom wacht ik ook tot ik zeker weet dat hij terug is naar spanje Roy.
Ik ben altijd eerlijk maar hij zit nu nog te zoeken naar ze,n baard die ik toen hij lag te slapen heb gepikt.
 

RCM

Baardaap
Amai Gerard. Wat een volle baard al, en dat voor nog geen 4 maanden. Een volle lange baard gaat je geweldig staan, dus op zijn minst een YEARD! :)
 

dijkie

Zware baard
Dankje Roy , ja een yeard zou geweldig zijn ,alhoewel het zal me niet mee vallen daar naar toe te werken :(
Heb toch wel wat last van commentaren van collega's en mijn vrouw vind het afschuwelijk :D
Maar we gaan gewoon door hoor :p en ze moeten er maar aan wennen (Y)
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Je collega's zijn jaloers en heel erg beperkt van geest Gerard! En tja, die vrouwen toch, daarin ben ik beperkt van geest, wat ik snap ze niet ;). Wennen en accepteren is het sleutelwoord tot jouw succes! :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Mooie volle baard voor bijna 4 maanden. Op 30 januari zit ik op 4 maanden. Heb gisteren nog foto's gemaakt maar tot 30 januari geen foto's. Kan wel sluier beetje oplichten..die van jou is voller en flinker.
 

dijkie

Zware baard
Dankje Theo (Y) Jou baard is ook prachtig en dat gaat ook helemaal goed komen ,ik ben benieuwt naar je foto's over een week of 2 !
Trouwens wij lopen aardig gelijk op met onze groei :D(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Gerard,
Mooi resultaat hoor voor 4 maanden dat gaat een hele mooie volle baard worden.(Y)
Eenmaal iets goeds nooit meer iets anders zeg ik altijd. Ik hoop trouwens dat je vrouw het alsnog leuk gaat vinden.
Naar mijn jongere collega's begon ik (met de nodige humor) ook nog wel eens een tegenoffensief :p:p:p
Het hielp meestal niet zo veel maar zorgde wel voor de nodige hilariteit.:)
Het mooiste was natuurlijk als een van de collega's ook zijn baard liet staan want dan had ik een medestander.
Sterkte en succes.
Texman:)>
 
Banner image
Top