De baard van dijkie

Kale666man

Baardaap
He Richard, Leuk dat het borsteltje goed bevalt. Je zal zien dat het met de föhn nog beter gaat. Door de warmte fixeer je als het waren de vorm in de haren en blijven ze ook beter zitten. Je zal zien dat je er steeds handiger in word.
Succes Texman:)>
Ja topidee,en dat voor een habbekrats.
Van de week met de föhn en dan zal het inderdaad nog mooier worden.
Maar ben nu al blij
 

dijkie

Zware baard
Zo Gaan wij er over een paar jaar uit zien Richard :D ha ha ha :)>:)> en Ray misschien ook wel :p

360.jpg
 

Hartenheer

Zware baard
Dit was meer mijn stijl, tot verdriet van mijn vrouw :eek:


En er is een flink stuk van mijn baard af hoor. Zou zo'n lange baard niet willen.
Hou hem lekker zo rond mogelijk.
 
  • Like
Reactions: RCM

dijkie

Zware baard
Het gaat er op lijken na 3 maanden.
Ik ben wel tevreden.
Foto's zijn genomen in werktenue!
Ben aan het werk namelijk.
 

Bijlagen

  • 20180108_214021.jpg
    20180108_214021.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 55
  • 20180108_214008.jpg
    20180108_214008.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 55
  • 20180108_213953.jpg
    20180108_213953.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 57

Kale666man

Baardaap
Hee dijkii
Gaat goed toch,alleen grijs vind ik jammer,heb zelf gelukkig een zwarte.
Maar voor de rest mag je heel tevreden zijn en ja nog 4 weekjes dan onthul ook ik mijn op dat moment heard op het forum.:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha Gerard,
Je hebt gelijk zo'n baardreis is niet altijd even makkelijk. Maar het mag gezegd worden het resultaat is heel mooi en veelbelovend.:)
De slagen in je baard zijn heel mooi en worden nog mooier als je baard langer wordt.:cool:
Ga zo door en hou ons op de hoogte.
Texman:)>
 

dijkie

Zware baard
Dankje Texman voor je mooie worden, je bent een sympathieke aardige kerel met veel bemoedigende woorden ook naar de andere baardmannen toe, dat waardeer ik.

En vriend Richard ja wij gaan het halen hoor, zeker weten.
 

Texman

Koning Baard
Dankje Texman voor je mooie worden, je bent een sympathieke aardige kerel met veel bemoedigende woorden ook naar de andere baardmannen toe, dat waardeer ik.

En vriend Richard ja wij gaan het halen hoor, zeker weten.
Ha Gerard,
Bedankt voor je waardering. Ik had nooit gedacht dat ik het baardforum zo leuk zou vinden.:):):)
Ik heb mijn baard inmiddels zo'n 45 jaar en daardoor weet ik veel maar beslist niet alles en dat leer ik weer hier op het forum. Dus voor mij is wat eigenlijk door de jaren heen heel gewoon was nu ineens weer bijzonder geworden. Een soort van tweede baardleven dus. Ik ben trouwens niet de enige hier die de beginnende baardmannen help dat zou te veel eer zijn. Ik lees ook heel veel leuke berichten van anderen. En zo moedigen we elkaar op een leuke manier aan.
Waar zou een man zijn zonder een baard, nergens toch.
Gr, Texman:)>
[DOUBLEPOST=1515523073][/DOUBLEPOST]
Hee dijkii
Gaat goed toch,alleen grijs vind ik jammer,heb zelf gelukkig een zwarte.
Maar voor de rest mag je heel tevreden zijn en ja nog 4 weekjes dan onthul ook ik mijn op dat moment heard op het forum.:)>
Dat mogen wij natuurlijk niet missen;);););)
 

Kale666man

Baardaap
Ja ,ik laat jullie nog even in spanning maar dan ben ik op de helft en dan deel ik hem met de rest.
Of hij mooi is dan hoor ik dan wel weer maar dan wel gelukkig op de helft en dan aftellen dijkie.
 
Banner image
Top