Daar gaan we dan!

Diederik

Volle Baard
Thanks Tijn tot over 3 maanden whaha
[DOUBLEPOST=1607784360][/DOUBLEPOST]
Thanks Firstbeard! veel positieve reacties! Zelfs een vergelijking met Ragnar Lothbrok zorgde er wel voor dat ik rond liep als een aap met zeven lullen. Jullie feedback om de halslijn schoon te houden heeft ook echt geholpen. Op die manier kun je ook doorbaarden op een wat verzorgde manier (zie foto voor m’n Ragnar lookalike geforceerd wat boos kijkende pose)
Hahaha mooi he!? Als wij een stoere baardfoto willen, kijken we stuk voor stuk boos
 

Nick1979

Baard
Iemand hier ervaring met een baardroller (met naalden)? M’n wangen blijven ten opzichte van mijn snor en sik wel achter. Dus dacht er aan om er een aan te schaffen voor de bloedcirculatie en het stimuleren van de wang haartjes.
 

Bijlagen

  • 668E202A-7D0D-4ADB-8E3C-B61717121F01.jpeg
    668E202A-7D0D-4ADB-8E3C-B61717121F01.jpeg
    93,6 KB · Weergaven: 113
  • 9605BEC6-B65B-497E-B25A-92C15E3C1AB8.jpeg
    9605BEC6-B65B-497E-B25A-92C15E3C1AB8.jpeg
    84,5 KB · Weergaven: 111

Raaf80

Baard
@Nick1979 Ik heb er toevallig gisteren een besteld. Ook al ben ik pas een maand bezig, ik kijk naast dit forum veel filmpjes op YouTube en zie daar goede ervaringen. Ik zie bij mezelf ook al plekken met nog geen haargroei, wat niet is kan nog komen in de 3 maanden maar ik heb nu al de twijfel of het op die plekken daar wel gaat komen. Als ik er ergens voor ga dan doe ik dat snel voor meer dan 100%. En inderdaad niet geschoten is altijd mis. Ik ben benieuwd.
 

Nick1979

Baard
@Nick1979 Ik heb er toevallig gisteren een besteld. Ook al ben ik pas een maand bezig, ik kijk naast dit forum veel filmpjes op YouTube en zie daar goede ervaringen. Ik zie bij mezelf ook al plekken met nog geen haargroei, wat niet is kan nog komen in de 3 maanden maar ik heb nu al de twijfel of het op die plekken daar wel gaat komen. Als ik er ergens voor ga dan doe ik dat snel voor meer dan 100%. En inderdaad niet geschoten is altijd mis. Ik ben benieuwd.
Nice Raaf80! Ik voel je man! Same here. We gaan nu voor the full Monty :)> we houden elkaar op de hoogte en succes met je baardreis!
 

jakke

Baard
Ik heb me een paar weken gelden ook zo een roller met bijhorende zalf aangeschaft ik gebruik het nu ongeveer 2 weken voor de minder behaarde plekken en ik moet zeggen dat er nu toch kleine haartjes bijgekomen zijn die er eerst niet waren en in het verleden ook niet, dus ik zou zeggen doen, je doet er niets verkeerd mee, en het is ook geen chemische brol die zalf, dus dat is ook weeral goed dan (Y)
 

Nick1979

Baard
Ik heb me een paar weken gelden ook zo een roller met bijhorende zalf aangeschaft ik gebruik het nu ongeveer 2 weken voor de minder behaarde plekken en ik moet zeggen dat er nu toch kleine haartjes bijgekomen zijn die er eerst niet waren en in het verleden ook niet, dus ik zou zeggen doen, je doet er niets verkeerd mee, en het is ook geen chemische brol die zalf, dus dat is ook weeral goed dan (Y)
Thanks @jakke! Goed om te horen Heb hem ook besteld nu. Worth a shot :)> succes met je baardreis!
 

Martinus

Baard
Goedemorgen mannen,

Ik ga een tweede poging doen om mijn baard te laten staan. De eerste was nou bepaald niet echt een succes . Heb hem toen laten groeien vanwege The Viking Run :)> om wat robuuster over te komen . Maar daarna weggeschoren vanwege te weinig haargroei op mijn wangen. Nu ik vorige maand 40 jaar ben geworden wil ik het toch nog eens geprobeerd hebben.
Denken jullie dat ik potentie heb qua groei? (zie foto’s). Foto’s zijn van gister (14 dagen) Snor en sik gaan wel lekker.
Prima lekker door-baarden!
 
@Nick1979 ik gebruik ook een dermaroller van copenhagen grooming, dit in combinatie met hun biologische nieuwe baard activatie serum. Of het werkt geen idee.

Ik was in de veronderstelling dat ik geen baard kon laten groeien. Dit is dan ook de eerst keer dat ik me twee maanden niet geschoren heb op de lijnen na.

Heb dus geen vergelijking materiaal. Wel zie ik dat mijn haren dikker en donkerder worden. Of het aan de roller/leeftijd/serum ligt geen idee, maar er is verbetering!


Succes met jou baardroller, hoe gaat het inmiddels?:)>
 

Nick1979

Baard
@Nick1979 ik gebruik ook een dermaroller van copenhagen grooming, dit in combinatie met hun biologische nieuwe baard activatie serum. Of het werkt geen idee.

Ik was in de veronderstelling dat ik geen baard kon laten groeien. Dit is dan ook de eerst keer dat ik me twee maanden niet geschoren heb op de lijnen na.

Heb dus geen vergelijking materiaal. Wel zie ik dat mijn haren dikker en donkerder worden. Of het aan de roller/leeftijd/serum ligt geen idee, maar er is verbetering!


Succes met jou baardroller, hoe gaat het inmiddels?:)>
Hi Gertje, moeilijk te zeggen nog. Ik gebruik hem nu twee weken (2 x per week volgens handleiding). Ik merk wel dat er wat stoppels doorkomen op de kale plekken. Maar heel gestaag. Geen idee of dit door de roller komt maar alle beetjes tellen mee ✌
[DOUBLEPOST=1609323801][/DOUBLEPOST]
Prima lekker door-baarden!
Thanks Martinus ✌:)>
 

jakke

Baard
Hoi, ik ondervind toch ook dat het gebruik van een roller en crème zijn voordelen heeft, natuurlijk activeert deze de haarzakjes, maar je moet ook wel haarzakjes hebben op die plaatsen, anders komt er niets door natuurlijk, ik heb nu nog 1 plek waar echt niets groeit, de andere plakken komen wel haartjes door, maar die moeten nog inhalen op de rest natuurlijk (Y):):)>
 

Nick1979

Baard
Hoi, ik ondervind toch ook dat het gebruik van een roller en crème zijn voordelen heeft, natuurlijk activeert deze de haarzakjes, maar je moet ook wel haarzakjes hebben op die plaatsen, anders komt er niets door natuurlijk, ik heb nu nog 1 plek waar echt niets groeit, de andere plakken komen wel haartjes door, maar die moeten nog inhalen op de rest natuurlijk (Y):):)>
Daar hou ik mij ook maar aan vast kerel! Ik heb ook 1 kale plek waar ook geen haarzakjes uitkomen gelukkig kan daar wel haar overheen groeien zodat de plek wordt bedekt! Time will tell ✌:)>
 

marruk

Baard
Ik pretendeer er geen verstand er van te hebben maar ik denk dat de mate van baardgroei erfelijk bepaald is.

Je krijgt n baard zoals bepaald in je genen. Full stop.
.
Dus wat je er ook later ook op smeert, of masseert met n roller zoals beschreven, in de volle maan gaat dansen met je gezicht, hinkelend op je linkerbeen, het maakt allemaal niks uit.

Dus accepteer wat jou gegeven is en geniet!
Sommige dingen heb je of kan je, sommige dingen niet. Ik heb dan wel n redelijk volle baard maar kan niet dansen, hoeveel lessen ik ook neem..
 

Nick1979

Baard
Ik pretendeer er geen verstand er van te hebben maar ik denk dat de mate van baardgroei erfelijk bepaald is.

Je krijgt n baard zoals bepaald in je genen. Full stop.
.
Dus wat je er ook later ook op smeert, of masseert met n roller zoals beschreven, in de volle maan gaat dansen met je gezicht, hinkelend op je linkerbeen, het maakt allemaal niks uit.

Dus accepteer wat jou gegeven is en geniet!
Sommige dingen heb je of kan je, sommige dingen niet. Ik heb dan wel n redelijk volle baard maar kan niet dansen, hoeveel lessen ik ook neem..
Whaha mooie wijze woorden marruk ;) je hebt ook zeker een punt. Met of zonder baardroller we gaan lekker door met groeien :)> en idd be thankful for what you got ✌
 

Nick1979

Baard
Exact twee maanden nu!
Heb bij eerdere “lotgenoten” (de lucky ones met een patchy baard) geconstateerd dat naarmate de bakkebaarden en plukken haar op wang wat langer worden, de kale plekken uiteindelijk gaan bedekken. Dus we baarden lekker door. Snor een beetje trimmen of lekker laten doorgroeien? Peace en iedereen de beste wensen voor 2021 ✌:)>
 

Bijlagen

  • 791F7BAB-E810-4818-9388-62071FF06BB7.jpeg
    791F7BAB-E810-4818-9388-62071FF06BB7.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 86
  • 6F13C614-612F-407E-AF99-6FE391050894.jpeg
    6F13C614-612F-407E-AF99-6FE391050894.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 89
  • 4825A423-8E12-4EAC-B8FD-910F5BDCDE22.jpeg
    4825A423-8E12-4EAC-B8FD-910F5BDCDE22.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 88
Banner image
Top