Daar gaan we dan!

Nick1979

Baard
Nick, ik hoop dat je volhoudt. Ik ben ook nog op reis en wat mij helpt is 1) de 24uurs regels wanneer ik aan het twijfelen sla of ga nadenken waar de tondeuse ligt.. en iedere maand groei die ik verder kom tel ik daar 24uur bij op.. en 2) een terugblik bij de next-level modellen. even terugblikken hoe hun baardreis is verlopen. Veel (feitelijk alle) baarddragers zijn schaars begonnen. en dan heb ik het niet over de kledij die ze aanhadden toen ze besloten het mes of trimmer weg te leggen. Ik ga je volgen en wacht op next update.
Bedankt voor je positieve en stimulerende woorden Koen! I’ll keep ya posted :)>
[DOUBLEPOST=1594834867][/DOUBLEPOST]
Die snor!...... dat wordt een chickmagnete.
Je ziet een rappe baardvorming dus dat gaat de goede kant op.
En vanwege de vorm van je hoofd denk ik dat jij een heerlijk brute baard krijgt.
Enjoy the ride.
Whaha thanks man! Ben erg benieuwd ja. Duurde even tot het doorkwam op de wangen want het is idd niet te vergelijken met de haargroei van de snor. Maar het blote billen gezicht is er nu wel af :D
 

Nick1979

Baard
Goedenavond mannen, even wat advies inwinnen van de experts. Ik zit eind deze maand exact op de 3 maanden, maar wel hier en daar wat gecheat met de trimmer zoals jullie weten. Uitgezonderd van de wangen dan, deze heb ik geen enkele keer getrimd. Stuur even wat foto’s van de huidige staat van de baard en waar ik naar toe wil. Is dit haalbaar in jullie optiek? :)
 

Bijlagen

  • AA8F431C-CC83-4B6D-ADDF-885774DF7DC4.jpeg
    AA8F431C-CC83-4B6D-ADDF-885774DF7DC4.jpeg
    927,6 KB · Weergaven: 172
  • F8B9BCAA-EFF6-4A83-BBBA-D1F2EF8947C9.jpeg
    F8B9BCAA-EFF6-4A83-BBBA-D1F2EF8947C9.jpeg
    1.011,7 KB · Weergaven: 172
  • E9C0B076-2BE9-4ABF-AF69-CD645B496DB1.jpeg
    E9C0B076-2BE9-4ABF-AF69-CD645B496DB1.jpeg
    956,3 KB · Weergaven: 173
  • B5FF432C-4AB6-4CF8-8EBA-36E2F6E1ACAD.jpeg
    B5FF432C-4AB6-4CF8-8EBA-36E2F6E1ACAD.jpeg
    572,2 KB · Weergaven: 170
Ja zeker haalbaar maar dan moet je zeker nog 5 maanden geen milimeter meer scheren.
Groeien en groeien dat is wat er moet gebeuren.
Alleen je baard vertroetelen met olie , conditioner en een gezonde voeding met weinig suiker en voldoende water.
 

Nick1979

Baard
Ja zeker haalbaar maar dan moet je zeker nog 5 maanden geen milimeter meer scheren.
Groeien en groeien dat is wat er moet gebeuren.
Alleen je baard vertroetelen met olie , conditioner en een gezonde voeding met weinig suiker en voldoende water.
Thanks voor je feedback Firstbeard! Dat vertroetelen van de baard gaat goed komen!
Heb net een bestelling geplaatst bij mijnbaard.nl :)>
 

Diederik

Volle Baard
Hi Nick,

Je bent serieus bezig met je baard! En dat is mooi om te zien.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat jouw baard zo dichtbegroeid zal zijn als jouw ideaalbeeld. Dat zie je veel vaker, dat het front (snor en sik) dichtbegroeid is en de wangen wat minder.

Dat vind ik het mooie aan baarden: iedere baard is anders. Dit is de jouwe en daar mag je trots op zijn.
 

Rainai

Baard
Op dit moment nog niet, maar over paar maanden pas groeien jouw wang-haartjes bij, daar jouw bakkebaarden en baard voller uitzien. Geef jouw baard wat tijd en geduld nemen, tot jij jouw doel bereikt. Komt goed.
 

Nick1979

Baard
Hi Nick,

Je bent serieus bezig met je baard! En dat is mooi om te zien.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat jouw baard zo dichtbegroeid zal zijn als jouw ideaalbeeld. Dat zie je veel vaker, dat het front (snor en sik) dichtbegroeid is en de wangen wat minder.

Dat vind ik het mooie aan baarden: iedere baard is anders. Dit is de jouwe en daar mag je trots op zijn.

Hi Diederik, ik ben idd echt dat punt voorbij dat ik nog twijfel! Ga er vol voor nu :)> en ondertussen geniet ik van de baardreis.
[DOUBLEPOST=1595065201][/DOUBLEPOST]
Op dit moment nog niet, maar over paar maanden pas groeien jouw wang-haartjes bij, daar jouw bakkebaarden en baard voller uitzien. Geef jouw baard wat tijd en geduld nemen, tot jij jouw doel bereikt. Komt goed.
Thanks Rainai, will do! :)
 

Ardjan

Baardaap
@Nick1979 Gaat goed kerel! Volhouden! Je bent goed op weg! (Y)
Of je 'voorbeeld' gaat lukken, weet ik even niet. Maar dat hoeft ook niet, want jij hebt je eigen baard! En die is prima toch?
Geef h'm de ruimte; en geeft het tijd!
Over een maand of twee de lijnen wat bij (laten)werken! En let wel: de wanglijn niet te laag; en de hals-/kaaklijn liet te hoog!
Succes kerel! :)>(Y)
 

Nick1979

Baard
@Nick1979 Gaat goed kerel! Volhouden! Je bent goed op weg! (Y)
Of je 'voorbeeld' gaat lukken, weet ik even niet. Maar dat hoeft ook niet, want jij hebt je eigen baard! En die is prima toch?
Geef h'm de ruimte; en geeft het tijd!
Over een maand of twee de lijnen wat bij (laten)werken! En let wel: de wanglijn niet te laag; en de hals-/kaaklijn liet te hoog!
Succes kerel! :)>(Y)
Bedankt voor je feedback weer!
Ik zal hem wat ruimte geven kerel, hij zit sowieso te dicht op m’n lip :)> moet zeggen dat het goed vol te houden is als je eenmaal bent begonnen met de baardverzorging (olie, shampoo en wax).
 

Texman

Koning Baard
Ha @Nick1979 ,
Ik heb de discussie een beetje misgelopen vandaar mijn wat late reactie :(.
Je baard wordt steeds beter(Y) maar het zal nog wel even duren om hem dekkend te krijgen.
Je mag wel de wang- en halslijn gaan bijhouden dat laat je baard beter tot zijn recht komen en het ziet er minder slordig uit.
Ga zo door want je bent best goed bezig en je hebt een mooi voorbeeld om naar toe werken.
Succes Texman :)>
 

Nick1979

Baard
Hi guys, ik merk al gauw dat het een haat liefde verhouding gaat worden als je geen geduld kunt opbrengen om door te pakken. En laat dat nou net zo’n eigenschap zijn van mij waar ik zo trots op ben ;) toch kan ik het ook niet loslaten om het voor de zoveelste keer weer met frisse moed op te pakken. Als je er eenmaal aan geroken hebt..:)> It’s all about the mindset. Daarom heb ik nu besloten om 1 post te plaatsen en daarna pas weer over 3 maanden terug te komen. Wil ook niet de indruk wekken dat ik het voor de likes doe of de aandacht na poging weet ik veel wat. Ik ga dit proces met mijzelf aan omdat het mij blijft fascineren en ik het echt wil weten.
Daarnaast krijg ik ook nog backup van m’n vrouw en dochter :) tsja wat houdt je dan nog tegen he :D p.s. zit nu op de 5 weken
Peace out ✌ en tot snel
 

Bijlagen

  • 3679F511-D21B-4ACB-8448-F64D97B5BAFE.jpeg
    3679F511-D21B-4ACB-8448-F64D97B5BAFE.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 93

Texman

Koning Baard
Ha @Nick1979
Sterkte met je hernieuwde baardreis en nu wel volhouden hoor ;).
Mocht je het toch niet kunnen volhouden raadpleeg ons dan even eerst voordat je drastische dingen gaat doen.
Succes Texman :)>
 

Diederik

Volle Baard
Hi guys, ik merk al gauw dat het een haat liefde verhouding gaat worden als je geen geduld kunt opbrengen om door te pakken. En laat dat nou net zo’n eigenschap zijn van mij waar ik zo trots op ben ;) toch kan ik het ook niet loslaten om het voor de zoveelste keer weer met frisse moed op te pakken. Als je er eenmaal aan geroken hebt..:)> It’s all about the mindset. Daarom heb ik nu besloten om 1 post te plaatsen en daarna pas weer over 3 maanden terug te komen. Wil ook niet de indruk wekken dat ik het voor de likes doe of de aandacht na poging weet ik veel wat. Ik ga dit proces met mijzelf aan omdat het mij blijft fascineren en ik het echt wil weten.
Daarnaast krijg ik ook nog backup van m’n vrouw en dochter :) tsja wat houdt je dan nog tegen he :D p.s. zit nu op de 5 weken
Peace out ✌ en tot snel

Wat een verschil! Echt mooi met die baard erop! (Y)
 

Nick1979

Baard
Ha @Nick1979
Sterkte met je hernieuwde baardreis en nu wel volhouden hoor ;).
Mocht je het toch niet kunnen volhouden raadpleeg ons dan even eerst voordat je drastische dingen gaat doen.
Succes Texman :)>
Te(n)x man! Will do
[DOUBLEPOST=1607779870][/DOUBLEPOST]
Wat een verschil! Echt mooi met die baard erop! (Y)
Thanks Diederik!
[DOUBLEPOST=1607779996][/DOUBLEPOST]
Goed bezig @Nick1979. Ik hoop dat je in de buurt komt van die "streefbaard" want dat is ook zo ongeveer mijn doel, en onze baarden hebben aardig wat overeenkomsten! Evenals het tussentijdse zwaktemoment van afscheren haha!
Whahah thanks man! Ben blij dat ik niet de enige ben maar die streefbaard komt er voor ons
 

Nick1979

Baard
Ziet er alweer goed uit. Nou tot over 3 maanden dan maar weer he hahaha.
Thanks Tijn tot over 3 maanden whaha
[DOUBLEPOST=1607784360][/DOUBLEPOST]
Wat kan een baard een verschil maken.
100% een verbetering.
Hoe zijn de reacties van je omgeving?
Thanks Firstbeard! veel positieve reacties! Zelfs een vergelijking met Ragnar Lothbrok zorgde er wel voor dat ik rond liep als een aap met zeven lullen. Jullie feedback om de halslijn schoon te houden heeft ook echt geholpen. Op die manier kun je ook doorbaarden op een wat verzorgde manier (zie foto voor m’n Ragnar lookalike geforceerd wat boos kijkende pose)
 

Bijlagen

  • 95AEE61F-BF97-428F-8C7A-27F640D47927.jpeg
    95AEE61F-BF97-428F-8C7A-27F640D47927.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 67
Laatst bewerkt:
Banner image
Top