Daar gaan we dan!

Texman

Koning Baard
Probeer het nu vol te houden tot je de 3 maanden hebt bereikt. Dat is een goed moment om te beslissen wat je met je baardgroei kan doen en wat voor model daar het beste bij past. Op zicht gaat het helemaal niet slecht maar het heeft nu eenmaal tijd nodig ;).
 

Nick1979

Baard
Probeer het nu vol te houden tot je de 3 maanden hebt bereikt. Dat is een goed moment om te beslissen wat je met je baardgroei kan doen en wat voor model daar het beste bij past. Op zicht gaat het helemaal niet slecht maar het heeft nu eenmaal tijd nodig ;).
Je hebt ook gelijk Texman! Iets met een lat en verwachtingen :rolleyes: je bent als snel geneigd om bij de pakken neer te zitten als je naar de prachtige baarden kijkt op dit forum. But I will continue :)>
 

Joep

Zware baard
Je hebt ook gelijk Texman! Iets met een lat en verwachtingen :rolleyes: je bent als snel geneigd om bij de pakken neer te zitten als je naar de prachtige baarden kijkt op dit forum. But I will continue :)>
Heel begrijpelijk hoor. Er zitten hier ook veel mannen met een ontzettend mooie baard en snor. Ik ben er af en toe ook best jaloers op en kan me zo voorstellen dat ik de enige niet ben. Toch zijn er hier ook best veel mannen die niet de ideale baard hebben, maar die met doorzetten toch hele mooie resultaten weten te bereiken.

Ik ben het met @Skaggy eens dat je een goeie kop hebt en dat je daardoor veel kan hebben. Zo beroerd is het ook niet hè?! Ik zie op zijn minst een mooie goatee die je volgens mij goed zou staan, maar misschien zit er zelfs nog meer in. Zoals @Texman ook al zegt, probeer het eens 3 maanden vol te houden en ga dan kijken wat de mogelijkheden zijn. Een baard kies je niet uit, een baard doet wat die wilt en jij kan het alleen maar bijsturen. Het heeft bij mij ruim een half jaar geduurd om dat te accepteren en soms vind ik dat nog steeds lastig, maar het is niet anders en dat is maar goed ook, anders zou iedereen de baard van @Bolt hebben en dan was @Bolt net als alle anderen heel gemiddeld. :p :D :D En wie zou dat nou willen???

Succes met je 3de baardreis :)> (Y)
 

Texman

Koning Baard
Je hebt ook gelijk Texman! Iets met een lat en verwachtingen :rolleyes: je bent als snel geneigd om bij de pakken neer te zitten als je naar de prachtige baarden kijkt op dit forum. But I will continue :)>
Je moet juist niet bij de pakken neer gaan zitten. De mannen met die prachtige baarden zijn net al jij ook eens begonnen met hun baard en hebben ook allemaal hun twijfels gehad. Bijna niemand heeft gelijk een prachtige en spectaculaire baard. Er is veel doorzettingsvermogen voor nodig. Maar is de baard eenmaal een feit dan wil je hem niet meer kwijt.
Ik hoop dus dat het ook bij jou een succes gaat worden;)
 

Nick1979

Baard
:p:p
Heel begrijpelijk hoor. Er zitten hier ook veel mannen met een ontzettend mooie baard en snor. Ik ben er af en toe ook best jaloers op en kan me zo voorstellen dat ik de enige niet ben. Toch zijn er hier ook best veel mannen die niet de ideale baard hebben, maar die met doorzetten toch hele mooie resultaten weten te bereiken.

Ik ben het met @Skaggy eens dat je een goeie kop hebt en dat je daardoor veel kan hebben. Zo beroerd is het ook niet hè?! Ik zie op zijn minst een mooie goatee die je volgens mij goed zou staan, maar misschien zit er zelfs nog meer in. Zoals @Texman ook al zegt, probeer het eens 3 maanden vol te houden en ga dan kijken wat de mogelijkheden zijn. Een baard kies je niet uit, een baard doet wat die wilt en jij kan het alleen maar bijsturen. Het heeft bij mij ruim een half jaar geduurd om dat te accepteren en soms vind ik dat nog steeds lastig, maar het is niet anders en dat is maar goed ook, anders zou iedereen de baard van @Bolt hebben en dan was @Bolt net als alle anderen heel gemiddeld. :p :D :D En wie zou dat nou willen???

Succes met je 3de baardreis :)> (Y)
Ja, die van Bolt is wel next level hoor :)> heel gaaf! Bedankt voor je motiverende woorden. Ga het de tijd geven en hopelijk gaan de wangen het naar verloop van tijd ook goed doen! Ben eerlijk gezegd niet echt fan van de goatee. Krijg altijd een beetje Maaik de Boer associaties (no offence to anyone). Als ik eenmaal ga, dan ook voor the full monty!
 

Nick1979

Baard
Gaat hartstikke goed @Nick1979
Laat de Baard een paar maanden met rust om te kijken hoe die ontwikkeld. Komt vast goed want iedere Baard is uniek!
:)>(Y)(Y)
Zo is dat @Bolt let’s do this :)>(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1590351053][/DOUBLEPOST]
Ik neem even pauze om af te wachten, wat het gaat worden, want ik heb alles al eens gezegd en blijven herhalen wordt ook vervelend.
:)>(Y)
Zeg maar niks meer whaha! Ik weet weer wat m’n prioriteit is :)>
 

Nick1979

Baard
3 weekjes verder en ik zie het toch weer iets meer ontwikkelen op de wangen! We gaan lekker door :)> op naar de volgende maand (Y)
 

Bijlagen

  • F1AD3308-A8D5-4C11-B2A4-278B9247B59D.jpeg
    F1AD3308-A8D5-4C11-B2A4-278B9247B59D.jpeg
    770,4 KB · Weergaven: 158
  • 2EF2837F-8B22-48EC-9FBB-8C5D353C39E2.jpeg
    2EF2837F-8B22-48EC-9FBB-8C5D353C39E2.jpeg
    643,8 KB · Weergaven: 159

Ardjan

Baardaap
ik zie het toch weer iets meer ontwikkelen op de wangen! We gaan lekker door :) op naar de volgende maand
En zo is dat! Rustig doorgaan Nick! En zoals @Bolt het zegt; geef het een paar maanden de tijd; En hij kan het weten; kijk maar naar z'n baard! :D
Wél kun je intussen de lijnen wat gaan bijhouden; let op: de wanglijn niet te laag; en de halslijn niet te hoog!
Succes kerel! Volhouden! :)>(Y)
 

Nick1979

Baard
En zo is dat! Rustig doorgaan Nick! En zoals @Bolt het zegt; geef het een paar maanden de tijd; En hij kan het weten; kijk maar naar z'n baard! :D
Wél kun je intussen de lijnen wat gaan bijhouden; let op: de wanglijn niet te laag; en de halslijn niet te hoog!
Succes kerel! Volhouden! :)>(Y)
Thanks kerel!!! Bedankt voor je tips weer :)> we kweken lekker door ;)
 

Nick1979

Baard
Lijkt de goede kant op te gaan. Wel 1 x de snor en sik getrimd voor een geleidelijke groei.
 

Bijlagen

  • 8697BA43-08CE-4B88-804C-2FFE894EB936.jpeg
    8697BA43-08CE-4B88-804C-2FFE894EB936.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 140
  • 750A44DF-1A5F-4C69-AF95-EAB73A04E0CC.jpeg
    750A44DF-1A5F-4C69-AF95-EAB73A04E0CC.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 138
  • C2470257-E1C2-4743-8DCA-C118FA656333.jpeg
    C2470257-E1C2-4743-8DCA-C118FA656333.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 136

KoenD

Baard
Nick, ik hoop dat je volhoudt. Ik ben ook nog op reis en wat mij helpt is 1) de 24uurs regels wanneer ik aan het twijfelen sla of ga nadenken waar de tondeuse ligt.. en iedere maand groei die ik verder kom tel ik daar 24uur bij op.. en 2) een terugblik bij de next-level modellen. even terugblikken hoe hun baardreis is verlopen. Veel (feitelijk alle) baarddragers zijn schaars begonnen. en dan heb ik het niet over de kledij die ze aanhadden toen ze besloten het mes of trimmer weg te leggen. Ik ga je volgen en wacht op next update.
 
Die snor!...... dat wordt een chickmagnete.
Je ziet een rappe baardvorming dus dat gaat de goede kant op.
En vanwege de vorm van je hoofd denk ik dat jij een heerlijk brute baard krijgt.
Enjoy the ride.
 
Banner image
Top