Cowboy's baard

Texman

Koning Baard
Dat zie je dan toch verkeerd vrees ik @Texman :eek:

Ik heb een vrij groot aantal pogingen moeten ondernemen alvorens ik een beeld had waarvan je niet per definitie kon uitgaan dat ik hoogstwaarschijnlijk net voordien een moord had begaan :confused:.
Aangezien "glimlachen op commando" bij mij voornamelijk resulteert in een angstige grijns waar de chimpansees voor gekend zijn was de geposte afbeelding het minst erge dat ik kon tonen o_O.
Ik blijf uiteraard voortdurend verder oefenen zodat ik hopelijk minder lang doe over een volgende update ;).
Ik wist niet dat het zo moeilijk voor je was om een goede selfie te maken maar ik moet toegeven dat ik het ook niet makkelijk vind.
Gebruik altijd de webcam en daar zit ik ook altijd mee te hannessen. :confused:
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Na meer dan anderhalf jaar vond ik het tijd om nog eens een update te posten van hoe mijn baard er tegenwoordig bij staat.

Beard on :)>

nuYJl3Q.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Je baard heeft een mooie en indrukwekkende lengte gekregen (Y)(Y)(Y).
Er is al meerdere malen een stuk af gegaan. Langste was een paar jaar geleden toen er ineens meer dan 8cm af ging.
Onderweg nog wel een paar keer enkele centimeters verdwenen door het bijknippen wanneer hij weer eens wat ongelijk was gegroeid.
Als ik kijk naar pakweg 6 jaar geleden is het vooral de grijze kleur die meer en meer de bovenhand krijgt, zeker in het onderste deel ;).
Lekker zijn ding laten doen en af en toe beetje bij houden, meer moet dat niet zijn :)>
 
Indrukwekkend. Een ander woord kan ik niet bedenken. Veel loftuitingen vielen je al ten deel lees ik in jouw topic.
Een lange reis heeft jouw baard reeds afgelegd met groeien en soms een bezoek aan een barbier.
Hoe jij het hoofd cool hield met bad beard days, ondanks je werk toch de haren in je gezicht de vrije loop liet gaan en jouw baard al die kilometers met je mee sjouwde in het hardlopen. Jouw baard is onderdeel geworden van jou als persoon. Jouw baard is jouw DNA.
Ik zou tegen je willen zeggen. "Kom maar op met die selfies want jouw baard, loves the camera".
 

Texman

Koning Baard
Er is al meerdere malen een stuk af gegaan. Langste was een paar jaar geleden toen er ineens meer dan 8cm af ging.
Onderweg nog wel een paar keer enkele centimeters verdwenen door het bijknippen wanneer hij weer eens wat ongelijk was gegroeid.
Als ik kijk naar pakweg 6 jaar geleden is het vooral de grijze kleur die meer en meer de bovenhand krijgt, zeker in het onderste deel ;).
Lekker zijn ding laten doen en af en toe beetje bij houden, meer moet dat niet zijn :)>
Je zit er lekker relaxt in en dat is goed dus ga zo door (Y).
 
Banner image
Top