Cowboy's baard

Hartenheer

Zware baard
Sodemieters, dat zal even wennen zijn als je in de spiegel kijkt.
Ziet er wel goed uit, en {helaas} is het wel eens goed voor je baard om er een stuk af te halen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Sodemieters, dat zal even wennen zijn als je in de spiegel kijkt.
Ziet er wel goed uit, en {helaas} is het wel eens goed voor je baard om er een stuk af te halen.
Voor mij enkel als ik in de spiegel kijk.

De vriendin heeft een langere gewenning nodig gehad ;)

Vorige keer heb ik er ook ongeveer zoveel van laten afhalen dus we weten weer welk doel we mogen hebben voor het komende jaar of zo :)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Vandaag "model" gestaan voor een fotograaf die teruggrijpt naar de "wet plate-methode" waaruit in 1851 de fotografie is uit ontstaan.

Drie foto's op 1,5 uur tijd. Het gaat merkelijk trager :D

Makkelijk ook is dat ik mijn "werkkleding" mocht aanhouden omdat dit het onderwerp is van de tentoonstelling over enkele maanden ;)

Best tevreden met het resultaat:

fejFnhJ.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Heel het proces van de glasplaat insmeren met de juiste producten, kijken voor de juiste belichting en dan minstens 15 seconden in exact dezelfde houding blijven was wel speciaal.
Nadien nog eens met een hoop andere producten de glasplaat in de donkere kamer behandelen en dan heb je op ongeveer een half uurtje inderdaad één foto ;)
 

Nib85

Volle Baard
Nogmaals, wat een mooie en volle baard.

Wat ik nu ga doen is natuurlijk als "vloeken in de kerk", maar ik vind dit iets kortere -al kun je dit niet echt een korte baard noemen- je misschien nog wel beter staan dan de lange baard.
 
Banner image
Top